Defne
6.9K posts


@Defne0733 @ekinkntt1 gozetmen hocam peki optikte baba adi yerine sadece ad degil de ad soyad yazdiysam bisey olur mu
Türkçe

Karma mı yaşıyoruz . Ne oluyor. Dün Almanya ya olan mı olacak bize #FileninSultanları
Türkçe

@Peppinnooo @solcumedyahaber Bunlar özel okul öğretmenleri çoğu asgari ücret bile almıyor. 6 gün çalışıyor. Yazın maaş almıyor. Bilmeden yorum yapıyorsunuz.
Türkçe

@solcumedyahaber Yılın yarısından fazla tatil var 5 gün günde 5 saat ya çalışıyon ya çalışmıyon haftada 2 tatil. Kamu bankalarından limitsiz imkan ayrıcalık en düşük ezik öğretmen 60 bin tl alıyor geçinemiyorsun he ? Polisin yerinde olsam jop sokarım jop az bile yapmış ellerine sağlık
Türkçe

#SONDAKIKA
Polis, geçinemiyorum diyen öğretmen'i
Önce yere fırlattı daha sonra boğazını sıktı.

Türkçe

Yorumlardan gördüklerim. Bu sıcakta perdesiz sınıflar. Tuvalet kapısı bozuk okullar. Klima açılmasına izin vermeyen yöneticiler. Tuvalette kilitli kalan öğrenciler. Bina sorumlusu kişilerin okulu sınava hazırlaması lazım. Siz bu çocuklara ne yapıyorsun @#yks2026 @OSYMbaskanligi
Türkçe

@KemanciGemideki @ekinkntt1 Linçlemedik zaten . Sadece çocuklar heyecandan unutabilir diye tek tek kontrol ettiğimizi söyledik. Yapan yapar yapmayan yapmaz . Ben bunu kendime sorumluluk edinirim. Öğretmenler de genelde yapar. Eğitimcidir öğrenci halinden anlar
Türkçe

@Defne0733 @ekinkntt1 Salon baskani olarak ben 2 kisiyi bulup imzalattim ama 9.55te gorevliler sizi uyariyor. Ve sorumluluk size ait de diyor.
Gorevli iyi niyetliyse yapar ama kontrol gibi bir gorevi de yok. Gorev olmayan seyden de linclemeyin bi zahmet
Türkçe

@gokceekatuun 11 yaşında ailem beni de zorunluluktan yatılı okula verdi.Zorunlu değilseniz sakın vermeyin. Candan Hanım ın zamanı farklı bu zaman farklı
Türkçe

@cr7icardi9 @ekinkntt1 Ne kadar acımazsızsınız.Sınav heyecanı olabilir. Gözetmen de ona baksa ölmez. Zaten bakıyoruz da.
Türkçe

@Defne0733 @ekinkntt1 Öğrencilerin tek görevi soruları çözüp imza atmak onu beceremeyenler de girmesin sınava bi zahmet görevini unutan adam üniversiteye gitse ne olacak
Türkçe

@ecrinzby1 Her şeyi çok biliyorsunuz . Ne yapsın bağırsın çağırsın dışarı mı atsın. Tek o mu giriyor sınava orda . Gözetmen sadece tutanak tutar . Sınavı da iptal olur bu kadar
Türkçe

@efsanevikontiki @ekinkntt1 Heyecanla unutabilir. Ben kendimce hepsini tek tek kontrol ederim.
Türkçe

@Defne0733 @ekinkntt1 gözetmenlerin görev tanımı nettir, katiyyen dışına çıkamaz. bundan dolayı öğrenci elenecekse elenecek. sorumluluk sahipleri öne çıkacak. bandrol'u düzgün bir şekilde yapıştırmak görevidir. yapmazsa cezasını çeker. sen de imzalayacaksın. sen imzalamazsan sen cezasını çekeceksin
Türkçe

ya tamam kurallar var okey erkenden gelmeleri lazım da çocuğun koştuğunu görüp yüzüne hızlı hızlı kapıyı kapatmak nasıl bir deccaliktir 1 saniye süreyi esnetmek kimseye haksızlık olmazdı aw
BPT@bpthaber
Osmaniye'de son anda sınav yerine gelen aday içeriye alınmadı.
Türkçe

@Ceylanmed Nasıl gelirse gelsin. Ama elindeki kapıdı bi okusun. Tek tek yazıyor hepsi . Üstelik yeni bir uygulama değil .Yıllardır aynı
Türkçe

İyi oynadı ama neden bu kadar abartılıyor takımda 32 sayı alan bir oyuncu da var haberiniz var mı acaba 4bir4bir
4Bir4Bir 🏐@4141sport
🔝 MAÇIN OYUNCUSU: İlkin Aydın! 🤩
Türkçe

@TOzergin54549 @ZamHaberAjans Tuvalet koridor sonunda ise duyulmamış olabilir. Eskiden yedek gözetmen olurdu her koridorda. Şimdi gözetmen bile olmuyor. Çoğu yerde sadece tek kişi görev yapıyor . Burda suç okul müdürünün okulu buna hazırlamalıydı. Bozuk kapıyı tamir ettirmeliydi
Türkçe

@ZamHaberAjans Abla öğrenci hadi kapya sıkışıp kalmış anladık ta Peki Ağzı yokmuymuş Dilsiz miymiş Feryat figan edip seslenememiş mi
Son 3 saniye de Kapıya giremeyen garip şu söylediklerini duymasın Yedi sülalene söver
Türkçe

Üniversite sınavında görevli bir gözetmen öğretmen okulda yaşanan bir olayı anlattı:
“Ögrenci sınava erkenden gidiyor, sonra önce bir lavabo ihtiyacını gidermek istiyor. Okulun lavabosuna giriyor ve lavaboya girdikten sonra kapı sıkıştığı için çıkamıyor ve sınava katılamıyor!”
ZAM Haber@ZamHaberAjans
YKS’de gözetim görevlisi olarak görev yapan bir öğretmen, sınav salonlarında kullanılan toplantı koltuklarına tepki gösterdi. Öğrencilerin eşyalarını koymakta zorlandığını belirten öğretmen, yalnızca sağ tarafta küçük bir yazı alanı bulunan sandalyelerin hem öğrenciler hem de gözetmenler için büyük zorluk oluşturduğunu ifade etti. Sınav ortamındaki fiziksel koşullara yönelik eleştirileri yeniden gündeme taşıdı.
Türkçe

@altugunes @OSYMbaskanligi Öğretmen değildir o. Öğretmenler görev almadığı için başka memurlara vermeye başladılar. Öğretmen birisi öyle hata yapmaz yapmamalı da zaten
Türkçe

bugun gözetmene hocam sınav başladı diye ben söyledim saat 10.15'te hala optikten qr söküyorlardi ve sınıfın yarısı daha duruyordu önünüzde yazan yönergeye bile uyamıyorsanız 2k para için haftasonu milletin hayatıyla oynayıp o sınavda gözetmen olmayın #yks26 @OSYMbaskanligi
Türkçe

@ysfkiziltas Ücretten ziyade yapılan muamele. Ben şahsen ondan almıyorum. Araba anahtarını cüzdanını emaneten alacak kimse yok. Uçarak mı gideceğiz okula . ÖSYM sorumluları öğretmene tavırları. Sınıftan sandalyeleri toplatıp ayakta beklesinler demek nedir. O gün son görevimdi
Türkçe

YKS başta olmak üzere ÖSYM sınavlarında görev alan öğretmenlerimizin ve akademisyenlerimizin sınav görev ücretleri konusunda gösterdiği tepki son derece haklıdır. İnsanlar sadece birkaç saatlik bir görev yapmıyor. Herkes önemli bir sorumluluk üstleniyor, stres altında çalışıyor ve en küçük hatanın ciddi sonuçlar doğurabileceği bir süreç yönetiyor. Okullara erişim, ulaşım da zaten yorucu. Buna rağmen verilen ücretler, harcanan emekle ve taşınan sorumlulukla çoğu zaman örtüşmüyor.
ÖSYM’nin, sınav güvenliğinin temel taşı olan görevlilerin beklentilerini karşılayabilecek mali güce sahip olduğunu biliyoruz. Milyonlarca adayın kaderini etkileyen sınavların sağlıklı yürütülmesinde görev alan öğretmen ve akademisyenlerin emeği daha fazla değer görmelidir. Adil ve tatmin edici görev ücretleri bir lütuf değil, bu ağır sorumluluğun doğal karşılığıdır. Görevlilerin motivasyonunu artıracak ve emeğe saygıyı gösterecek adımların artık gecikmeden atılması gerekir.
Türkçe

(HASSAS) Muğla’da dehşet anları!
Fethiye'de kapı gıcırtısı nedeniyle komşular arasında çıkan tartışmada Osman Küçükgüzel (62) isimli şahıs, çocuklu aileye ateş açtı.
Açılan ateş sonucu baba Ramazan Çalışkan (42) hayatını kaybetti. Anne Emine Çalışkan (40) ve 13 yaşındaki kızları hastaneye kaldırıldı.
Av tüfeğiyle ateş açan Osman Küçükgüzel, jandarma ekiplerine teslim oldu.
Gözaltına alınan şüpheli, işlemlerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
Anne Emine Çalışkan'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu, kızı E.Ç.'nin ise tedavisinin sürdüğü bildirildi.
Türkçe

Boşverin futbolu biz voleybol ülkesiyiz. Yensek de yenilsek de hırs azim istek heyecan ne istersen var #FileninSultanları
Türkçe






