Sabitlenmiş Tweet

Çok doğru. Delirmek isteyen aşık olsun.
Aşık olmadan önce biri karşıma çıksa ve dese ki: “ilerde sevgilin sana günaydın mesajı atmadığı için üzülüp, kafaya takacaksın” diye “saçmalama ben hayatta öyle boş şeyleri kafaya takıp da o güzel canımı üzmem” derdim.
#salı

Türkçe










