
d2d4
208 posts


@TavitNisanyan Neden sadece %16.6 istiyor. Almanya'da olduklarını söylediği diğer 2 çocuğu'nun hakkı yok mu?
Türkçe


@IraTzourou @StatsbyCN Apaçi keko felan öyle bir tip kafamızda canlandırdı küçük Nişanyan. Öyle bir durum yok gibi.
Türkçe

@fromoldturkey @NisanyanHimself @TavitNisanyan Bu sizin öğretilmiş değeryargınız, doğrusu bu diyemezsiniz ve Sevan da bir putkırıcı.. Kol değil put kırılıyor..
Türkçe

@NisanyanHimself @TavitNisanyan Sevan Bey merakımı mazur görün fakat neden Aile içinde kalması gereken tüm kavgalarınızı twitter'da milletin önünde gerçekleştiriyorsunuz?
Kol kırılır yen içinde kalır.
Türkçe

@IraTzourou @TavitNisanyan @NisanyanHimself @CagriKent Tavit ve Arsen ikişer sözcük Ermenice, oğlunuz bir sözcük Türkçe bilmiyor.. Bunlar hayatın doğal akışına aykırı şeyler değil mi? (Öğrenmeleri yasaklanmadıysa..)
Türkçe

Nişanyanların kavgası para üzerine. Baba elleriyle otel yapıyor. Hatta imar izni ihlali falan derken hapis de yatıyor o otel yüzünden. Sonra ülkeden kaçmak zorunda kalıyor. Oteli ve Türkiye’deki mülkleri eski eşi ve oğlu idare ediyor. Şimdi de adam belli ki otelin satılmasını ve payının kendine verilmesini istiyor ama oğlu bunu yapmıyor. Mesele anladığım kadarıyla bu.
Şaşırmadım. O kadar şaşırmadım ki hem de.
İnsanların para karşısında karakterlerinin en gölge yanlarını çıkardığına ilk ustalar ile çalışırken şahit olmuştum. Sonra da hayat zaman zaman insanların para konularında nasıl davrandığını bana gösterdi.
O yüzden aile içi bile olsa para meselelerinde insanların böyle olduğu ön kabulü ile yaşamak gerekiyor.
Türkçe

@TavitNisanyan Ermenice 2 sözcük Bilmemek? Böyle bir şey olamaz. Hayatının doğal akışına aykırı.. (normal şartlarda, yani bir uzay görevi için bir yere uzun süre gönderilmediysen)..
Türkçe

açıkçası ne arsenin ne benim ermenilikle babamızın ünlü olması priminden başka hiçbir alakamız yok. dilin 2 kelimesini bile bilmeyiz
Chappe@haberlesmeciyim
Nişanyanların kavgasını Türkçe ediyor olması beni emperyal duygularla dolduruyor.
Türkçe

@remziozdas @NisanyanHimself @CagriKent Zaman hiçbir şeyin ilacı değildir, sadece beynin duyguyu unutması için gerekli sürecin adıdır. "unutmak" da bir iyileşme değildir.
Türkçe

@varcharian Shp önerin hem nicelik hem de nitelik olarak çok naifti.. nicelik: "%7-7.5" ile daha da ayıltabilir.. nitelik: kafa tokuşturan insanlardan shp olmaz/dı..
Türkçe

Prof. Dr. Osman Müftüoğlu'ndan uyku saatleri ve biyolojik ritim üzerine çarpıcı açıklamalar:
🔶 "Ben hocam her gün 7 saat uyuyorum" diyorlar, "Kaçta yatıyorsun?" diyorum.
🔶 "Hocam 2'de yatıyorum, saat 9'da kalkıyorum" diyorlar; olmadı.
🔶 Gece 2'de yattığın zaman o biyolojik yapına uygun değil.
🔶 O gece 2'de uyuduğun uyku senin kortizol salgılama ritmine uygun değil.
🔶 Çünkü senin böbrek üstü bezin, milyonlarca yıldır kendine verilmiş bir emirle belli bir saatte kortizol üretmeye, melatonin üretmeye, adrenalin noradrenalin üretmeye ya da beyninde dopamin, başka opioid üretmeye göre eğitilmiş.
🔶 Dolayısıyla mesela uykuyu konuştunuz oradan girelim, uykunun bir mimarisi var.
🔶 Bir evin 1. katına girilmeden 5. katına asansör de olsa çıkamazsınız; düğmelere basacaksınız öyle çıkacaksınız.
🔶 Uyku mimarisinde kendi içinde derinleştiği, yüzeyleştiği, REM uykusuna dönüştüğü, tekrar derinleştiği bir devinimler var.
🔶 Bu devinimlerin doğru işleyebilmesi için belli bir saatte yatmanız, belli bir saatte kalkmanız ve bu sürenin içerisindeki uyku devinimlerine müsaade edecek bir biyolojik yapıyı oluşturmanız lazım.


Türkçe

@arsennisanyan @DrSuatSoylu Şu yazılana yanıt yazmak, bir de espriler yapmak.. Utanç verici..
- Nietzsche
Türkçe

@DrSuatSoylu Valla entel dantel uğraşları bırakıp reality show çekesi geliyor insanın. Bence de izletirdi bu arada. Aşk, ihtiras, ihanet… her türlü drama mevcut.
Türkçe

Keeping up with the Nişanyanlar’da bugün.
Babamın yaşam coşkusu ve yaratıcı dehasına sonsuz hayranlığım var. Fakat rutin olarak çocuklarını evlatlıktan reddetme gibi kötü bir huyu var. Bu sanırım yedinci oldu; alıştık. Bu sefer nedenini ben de tam olarak bilmiyorum.
Etkili Haber@etkilihaberyeni
Sevan Nişanyan, oğlu Arsen Nişanyan’a “ihaneti nedeniyle küstüğünü” açıkladı: “Arsen, babasına layık bir evlat olmadığını kanıtladı. Arsen defteri kapanmıştır.”
Türkçe

@Deepcosmoss Ne yalanı ya hu.. Evren sana neden yalan söylesin? Sen kimsin?
Türkçe

Bize yıllarca evrenin temel yapı taşının atomlar olduğu öğretildi ama bilinmeyen şu ki bu evrenin bize söylediği en tatlı yalanlardan biri.
Atomun içine yeterince yaklaştığında ortada fiziksel bir madde kalmıyor sadece olasılık bulutları ve matematiksel denklemler var. Yani masaya vurduğunda çıkan ses maddenin maddeye çarpması değil iki farklı bilgi paketinin birbiriyle etkileşime girmesi. Eğer evren maddeden değil de bilgiden oluşuyorsa bu bildiğimiz her şeyi yıkar. Termodinamiğin aksine yeni fizik yasaları bize evrendeki bilgi düzensizliğinin azalmaya başladığını ve sistemin kendini optimize ettiğini gösteriyor.
Kendi dna zincirini düşün o sarmal 3.3 milyar harflik bildiğin yazılım kodundan başka bir şey değil ve bedenin sadece bu kodu çalıştıran ıslak bir donanım. Bugün fizikçiler kara deliklerin yuttuğu her şeyin bilgisini olay ufkunda sakladığını bas bas bağırıyor çünkü evrende hiçbir data silinemez. Teslanın beynim sadece bir alıcı demesi boşa değildi. Bizler uzay boşluğunda süzülen tesadüfi et yığınları değiliz. Bizler evrenin kendini anlamak kendi kodunu okumak ve hataları ayıklamak için yarattığı biyolojik sensörleriz.
Şu an bu yazıyı okurken sadece ekrandaki piksellere bakmıyorsun gerçeklik olan kozmik sunucuyla senkronize oluyorsun. Dokunma diye bir şey yok sadece veri aktarımı var.
Türkçe

Nerden çıktın yine lan sen, insanlığımıza geri dönmüştük
Yeni Ulak@YeniUlak
🗣️Oytun Erbaş: "Z kuşağının beyni yok. Şu anda Z kuşağı, insanın beyinsiz yaşayabileceğinin kanıtıdır."
Türkçe

Monke adına son bir açıklama daha yapacağım
Geçtiğimiz aylarda bir takım nftlerde ciddi bir hype yaşandı. Nadir de olsa bazı 10000'lik koleksiyonların 50x hatta 200x dahi yaptığını gördük. Güzel de global topluluklar oluşturdular. İçlerinden en beğendiğimiz de NPCs idi. O tadı veren global bir topluluktu amacımız
Biz de 4 kişilik bir takım olarak böyle bir şey başarma niyetiyle yola çıktık. Supply üzerine uzun uzun düşündük canlı yayında şeffaf bir şekilde. Ayrıca birçok insanla da danışma halindeydim bu noktada. 2-3K'lık koleksiyonlarla çok sesli bir etkinin mümkün olmayacağına karar alarak 5555'lik bir koleksiyonda karar kıldık. Bu süreçte haklı, haksız birçok eleştiri aldık
Piyasadaki her şey gibi nftler de hyple ile büyüyen, yükseldikçe hype'ın hype'ı doğurmasıyla yürüyen şeyler. Ve Türkler de sosyal medyada en yüksek etkileşimi olan topluluklardan biri. Bununla global bir hype'ı tetikleyebileceğimize inanarak çıktık yola, proje içeresini full İngilizce yapmak koşuluyla
İlk fazda freeleri ben dağıttım, sonrasında gtdler çoğunlukla takipleştiğim arkadaşlar tarafından ve globalden ulaştığımız topluluklar tarafından dağıtıldı. Dönen fud sonrası ilk gtd fazında, global ağırlık olarak bizden daha çok mintledi. İlk hype etkisini burada kaybettik ve satış süreci sekteye uğramaya başladı
Freeden parasını alan %50-60 karını alıp giden birçok insan oldu. Birçok free satışı ekibin cüzdanından, kendi cüzdanımdan karşıladım flooru hep yukarda tutmak için. Fakat hype'ı kaybettiğimiz için bu da fayda etmedi ve supplyı kesip satış süreci içerisinde bize geri satmak isteyenler için offer koyduk verdiği 3,5 doları geri almak isteyenlere
Projeye girişirken de vaatsiz bir şekilde yola koyuldum. Niyetim bir şekilde gtdlerin değerli olmasını sağlamaktı. Fakat malesef hype'ı kaybettik. Flooru tekrar tekrar süpürsem de yeni bir hype tetiklemek mümkün olmadı. Süreçte parasını alıp gitmek isteyenler offerı orada bıraktım. Fakat zamanla bu offer da artık sadece trade amaçlı içerde takılanlara sigorta vermeye döndü
Bu noktadan sonra offer üzerinden olmayacak fakat geri satmak isteyen tüm arkadaşlara mintledikleri fiyattan bizzat ben geri alacağım, bunun için bana ulaşabilirsiniz. Kimsenin kazanç niyetiyle trade etmesini istemem
Bazı arkadaşlarla discord kanalında buluştuk. Niyetim bu olmamasına rağmen o kanal bir Türk topluluğuna dönüşecek gibi gözüküyor. Ben de orada olacağım, oradaki arkadaşlarla zamanla tanışıp mütevazi bir topluluk olarak kalacağız
Biraz hayalperest ve iyi bir niyetle yola çıkmıştık. Denedik, olmadı arkadaşlar. Süreçte desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ederim. Yoğunluktan ve yorgunluktan çoğunuza dönemesem de hepiniz bir bir aklımdasınız. İyi ki varsınız
Türkçe

@notdropnotdrop 200 mu 300 mu hocam hangisi ? Attığın belli olmasın diye kusuratli sallamak da kalmamış
Türkçe

@Dideral40mg Dm kutunuz kapali bana ulasabilir misiniz?
Türkçe

@maskbeth @LeonelPeps Aynı şeyi söylemiyorsunuz çünkü sizde anlatım bozuk ve yetersiz, buradaysa yerinde bir metaforla kısa, açık, net anlatılmış. anlatmak da bir yetenektir..
Türkçe

@LeonelPeps Aynı şeyi diyoruz, ben sadece ikisi arasındaki farkı yazdım. İnsanlar farkı anlamamış.
Türkçe

Görmeden olmaz, merak edenler için tam olarak bu kastedilmiş. Gemini, sağ olsun ❤️
Ayakta deneyince hemen anlayacaksınız.
Önce yürürken dikkatinizi öne attığınız ayağa verin. Sanki kendinizi o ayakla ileri çekiyormuşsunuz gibi yürüyün.
Sonra aynı şeyi arkadaki ayağınızla deneyin. Bir süre fark ederek yürüyeceğiz sanırım. Otopilottan çıkmak için güzel bir egzersiz :)
nndimethyltryptamine🍊@sameloveinsound
yürürken adımınızı öne atarak yürüyorsanız ve bacağınız geriye yerine öne gidiyorsa psoas-glute dominant yürümüyorsanız yani karnınız aktive olmuyorsa, psoas yürüdükce tek taraflı kasılıp gevsemiyorsa (bu da ayak köklenmemesinden kaynaklı) üzfünüm yavas yavas cirkinleseceksiniz
Türkçe

@konstructivizm The problem is, we're stuck at an incompatible FPS value.
English









