İlker

1.4K posts

İlker banner
İlker

İlker

@DzLker

Katılım Mart 2014
245 Takip Edilen65 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
İlker
İlker@DzLker·
ZXX
0
0
2
88
İlker
İlker@DzLker·
@ww3mediaa Bakalım biz yeşil burun adaları kadar iyi olabilecek miyiz
Türkçe
0
0
0
240
3. Dünya Savaşı
3. Dünya Savaşı@ww3mediaa·
🔴 Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'ndaki ilk golünü attı. Futbolcuların sevinç anları kameralara yansıdı.
Türkçe
19
2
468
91.8K
İlker
İlker@DzLker·
@cengizhanssm Emkel de denemek için girdiğim 100 bin tl paranın zararını çıkartayım derken 1.5 mio para gitti öyle bir psikoloji ki hâlâ kendime inanamıyorum ve bunu yazarken bile içimde çekince var
Türkçe
0
0
2
176
Cengizhan
Cengizhan@cengizhanssm·
#Derhl #Emkel #Algyo Yaklaşık 2 senelik süreçte kendimce yaşadıklarım ve bu durumun içinde olanların bana tepki göstereceği bir yazı ama yinede paylaşmak istedim. Zamanında bizde bizi doğruyu gösterenlere saldırdık ve karşımızdaki herkes "haklı çıktı" Buyurun efendim....
Cengizhan@cengizhanssm

x.com/i/article/2068…

Türkçe
17
7
90
29.4K
İlker
İlker@DzLker·
@umuttakas Açıkçası incelikler öğrenmek isterim oda bi bileziktir
Türkçe
0
0
0
185
Umut
Umut@umuttakas·
Selamlar herkese, Geçtiğimiz günlerde bir dostumuzla paylaştığım günlük trade stratejisi oldukça güzel sonuçlar vermiş. Ben ana odağım gereği bu tarz kısa vadeli trade konularına çok girmesem de aramızda aktif trade eden çok geniş bir kitle olduğunu biliyorum. Stratejiyi deneyen arkadaşımız faydasını fazlasıyla görmüş. Eğer ilgilenenler "Ben de aktif trade ediyorum" diyenler varsa bu stratejiyi detaylarıyla burada paylaşabilirim.
Umut tweet media
Türkçe
60
18
222
9.2K
İlker
İlker@DzLker·
@Borsaci88 Canlı canlı izledim değerlendirenlere bereketli olsun emeğine sağlık
Türkçe
0
0
1
106
Avanti 🇹🇷 🦅
Avanti 🇹🇷 🦅@Borsaci88·
#Info takip edenler faydalandı. Yazdığımda beri %40 yaptı. Kısa da iyi kalktı. İsteyen kâr alır. İsteyen uzun vade devam eder. Uzun vade de cift hane görecektir. Kısa da seri kalktığı için kâr almak isteyen varsa kendi bilir. Bir süre nadasa çektim. Tahta dillenmesin. Herkese bol şanslar.. Son yazım hisse ile ilgili. Avanti elinden geleni yaptı..
Avanti 🇹🇷 🦅 tweet media
Türkçe
14
4
152
6.8K
İlker
İlker@DzLker·
@sihirbazborsa27 Zaten güzel daha da uğraşıyorsunuz emeklerinize sağlık
Türkçe
1
0
0
148
Sihirbaz Borsa
Sihirbaz Borsa@sihirbazborsa27·
#SihirbazBorsa27 indikatörüne bu gün güncelleme yapabiliriz. Normalde trade üzerine kurulu olduģu için kısa üçgenler çiziyor ve bu kırılım yönüne göre al sinyali üretiyordu. Ekran başında sürekli olamayan ve trade edemeyenler için indikatörümüz al taşı mantığına uygun olarak. Kanal, flama, yükseliş ve düşüş trendlerinide otomatik olarak çizecek 👍. Karmaşık yapı olmadan basit bir hale getirmeye çalışacaz.
Türkçe
16
14
157
8.9K
İlker
İlker@DzLker·
İzleyemeyenler için maçın özeti bu kadar… #BizimÇocuklar
İlker tweet media
Türkçe
0
0
0
3
İlker
İlker@DzLker·
@growtzzz Günaydın hayırlı sabahlar
Türkçe
0
0
0
46
Mustafa Onur
Mustafa Onur@growtzzz·
Günaydın. 🌞 "Sınamadan güvenen ve tam güvenmeden bağ kuran kimsenin sevgisi ancak pişmanlık doğurur."
Mustafa Onur tweet media
Türkçe
10
9
201
5.8K
Avanti 🇹🇷 🦅
Avanti 🇹🇷 🦅@Borsaci88·
@growtzzz Fade çok sığ tahta. Dillendiği vakit 1 arpa boyu gitmez. İnanılmaz zor bir hisse..
Türkçe
4
0
22
3.7K
Mustafa Onur
Mustafa Onur@growtzzz·
Tera tahtalarıyla birlikte, Gıda sektöründe de bir hareketlilik gördüğümden bahsetmiştim. Orada da bir süredir yatırımcısını bezdiren, GOKNR - EKSUN - FADE gibi senetler dikkatimi çekti. Bir çok kişi OBAMS sordu fakat orayı pek beğenmiyorum açıkçası. Bir de yeni arzlardan AKHAN'ı bu listeye ekleyebilirim. Sektör analizimi bu tahtalar üzerinden değerlendirmeniz sağlıklı olur.
Türkçe
23
18
419
54.6K
İlker
İlker@DzLker·
@irfnadiyaman027 İndikatör güzel hocam takip ediyorum emeğinize sağlık
Türkçe
0
0
0
56
Yasin Özdemir
Yasin Özdemir@degerysn·
Bu sahte hesabı takip eden 138 kişi neden takip ediyorsunuz anlamadım. Lütfen inanmayın. Telefon numara kadar yazdım ulaşmak isteyenler oradan ulaşsın daha napayım ben
Yasin Özdemir tweet media
Türkçe
7
4
90
12.3K
İlker
İlker@DzLker·
@growtzzz Fade de bi hareket başlayacak gibi ama tahtacısı biraz hassas galiba
Türkçe
0
0
1
816
Mustafa Onur
Mustafa Onur@growtzzz·
Çekici insanlar iltifat etmeyi sever. Mutlu insanlar cesaretlendirir. Başarılı insanlar destekler. Verecek hiç bir şeyi olmayanlar ise yalnızca seni aşağıya çeker. 🙏
Türkçe
9
16
283
10.7K
İlker
İlker@DzLker·
@bistlisli Sen başladı diyorsan başlamıştır aneleyi almadım bu kaçmaz yalnız harf alabilir miyim 😁
Türkçe
2
0
1
624
borsa_fisilti
borsa_fisilti@borsa_fisilti·
Öyle bir tahta yapıyor ki Alan almaya Satan satmaya korkuyor Filmin sonunu merak ediyorum
Türkçe
26
8
293
55.4K
İlker
İlker@DzLker·
@degerysn Hayırlı işler bereketli olsun
Türkçe
0
0
0
28
Yasin Özdemir
Yasin Özdemir@degerysn·
Günaydın Değerli Dostlarım Dükkanı açtık. Hayırlı İşler Bol Kazançlar ☺️
Yasin Özdemir tweet media
Türkçe
13
0
244
11.3K
İlker
İlker@DzLker·
@Agah_Hoca Trilc düşen direnci kırıyor +2 civarıydı acele ettim girdim kaçırmayım diye aynı gün tabana oturdu ertesi gün İmamoğlu’nu aldılar ayak üstü iki taban daha yemiştim
Türkçe
0
0
0
191
Agâh
Agâh@Agah_Hoca·
Bu zamana kadar borsada başınıza gelen en garip olay neydi ? Hadi biraz sohbet edelim kimler de neler var konuşalım.
Türkçe
15
15
330
11.8K
İlker
İlker@DzLker·
@umuttakas Önceden beri plan öyleydi ama yaşamadan göremedik
Türkçe
0
0
1
92
Umut
Umut@umuttakas·
En çok Bankofun satışına alıştırdılar, o satıyorsa sorun yoktur algısıyla kapladılar zihinleri.. Bu sebeple ki bankoftan çıkıyorlar çoğu tahtayı..
Türkçe
2
0
69
2.6K
İlker
İlker@DzLker·
@umuttakas Emeğinize sağlık bilgilendirme için teşekkürler
Türkçe
0
0
1
314
Umut
Umut@umuttakas·
Arkadaşlar selam, söz verdiğim gibi şu fon meselesinin aslını astarını çözdüm, hemen detayları paylaşayım. Yoldayken sektörde çok saygı duyduğum, portföy yöneten bir fon yöneticisi abimle uzun uzun konuştum. Umut dedi, "piyasa mevzuatı toptan yanlış yorumladı, sakin ol." Olay şu şekilde, 15 Haziran'da devreye girecek yeni sistemde MKK her fonu dolaşımdan düşmeyecek. Bizim TEFAS'tan aldığımız genel fonlar veya patrondan tamamen bağımsız kurumsal özel fonlar %5 sınırının altında kaldığı sürece fiili dolaşımda sayılmaya aynen devam edecek. Orada hiçbir sıkıntı yok. Peki kim elenecek? Sadece patronların, şirket ortaklarının veya içerideki adamların "arka kapıdan dolanıp" lot saklamak için kurduğu o kişiye özel serbest fonlar filtrelenecek. MKK arkadaki T.C. kimlik numarasından patronu yakaladığı an, o fonun lotunu dolaşımdan çat diye düşecek. Yönetmelik net(aşağıya paylaşıyorum), bu temizlik yapıldığında fiili dolaşım oranı %10'un altına gelen şirketler için pazar değişikliği riski başlayacak. Önümüzdeki Ocak ve Temmuz dönemsel değerlendirmelerinde bu oranlara çok dikkat etmek lazım çünkü resmi kriterlere göre Yıldız Pazar ve Ana Pazar'da kalmanın temel şartı FDO'nun %10'un üzerinde olması. Eğer patron fonları silindiğinde oran %10'un altına sarkar, istisnaları da karşılayamazsa hisseler küme düşebilir. Hatta oranı %5'in altına kadar gerileyen sığ tahtalar olursa direkt PÖİP tehlikesi doğar. Özetle piyasadaki o temiz, bağımsız kurumsal fonların tahtalardaki ağırlığına ve bizim takas analizlerimize hiçbir şey olmuyor. Ekrandaki lotları yine aynı mantıkla yorumlamaya devam edeceğiz. Sadece sığ tahtalarda fon maskesi takıp operasyon çeken patronların oyunu bozuluyor, arkadaki matematiksel hesaplama bizim mantığımıza uyumlu hale getirilmiş oluyor… Hayırlı akşamlar
Umut tweet media
Türkçe
23
34
358
34.7K
Sihirbaz Borsa
Sihirbaz Borsa@sihirbazborsa27·
Bu indikatörün bizden daha akıllı olduğuna artık inanmaya başladım 😳
Sihirbaz Borsa tweet media
Türkçe
23
6
125
8.9K
İlker
İlker@DzLker·
@growtzzz 500K kardan 1.5MİO zarar olur mu
Türkçe
0
0
2
954
Mustafa Onur
Mustafa Onur@growtzzz·
2MİO kâr gördüğün tahtada 100K zarar mal satmak nedir bilir misin? 😃
Türkçe
61
2
345
52.5K