Sabitlenmiş Tweet
İlker
1.4K posts


@cengizhanssm Emkel de denemek için girdiğim 100 bin tl paranın zararını çıkartayım derken 1.5 mio para gitti öyle bir psikoloji ki hâlâ kendime inanamıyorum ve bunu yazarken bile içimde çekince var
Türkçe

#Derhl #Emkel #Algyo
Yaklaşık 2 senelik süreçte kendimce yaşadıklarım ve bu durumun içinde olanların bana tepki göstereceği bir yazı ama yinede paylaşmak istedim. Zamanında bizde bizi doğruyu gösterenlere saldırdık ve karşımızdaki herkes "haklı çıktı" Buyurun efendim....
Cengizhan@cengizhanssm
Türkçe

Selamlar herkese,
Geçtiğimiz günlerde bir dostumuzla paylaştığım günlük trade stratejisi oldukça güzel sonuçlar vermiş. Ben ana odağım gereği bu tarz kısa vadeli trade konularına çok girmesem de aramızda aktif trade eden çok geniş bir kitle olduğunu biliyorum.
Stratejiyi deneyen arkadaşımız faydasını fazlasıyla görmüş. Eğer ilgilenenler "Ben de aktif trade ediyorum" diyenler varsa bu stratejiyi detaylarıyla burada paylaşabilirim.

Türkçe

@Borsaci88 Canlı canlı izledim değerlendirenlere bereketli olsun emeğine sağlık
Türkçe

#Info takip edenler faydalandı. Yazdığımda beri %40 yaptı. Kısa da iyi kalktı. İsteyen kâr alır. İsteyen uzun vade devam eder. Uzun vade de cift hane görecektir. Kısa da seri kalktığı için kâr almak isteyen varsa kendi bilir.
Bir süre nadasa çektim. Tahta dillenmesin. Herkese bol şanslar..
Son yazım hisse ile ilgili.
Avanti elinden geleni yaptı..

Türkçe

#SihirbazBorsa27 indikatörüne bu gün güncelleme yapabiliriz. Normalde trade üzerine kurulu olduģu için kısa üçgenler çiziyor ve bu kırılım yönüne göre al sinyali üretiyordu. Ekran başında sürekli olamayan ve trade edemeyenler için indikatörümüz al taşı mantığına uygun olarak. Kanal, flama, yükseliş ve düşüş trendlerinide otomatik olarak çizecek 👍. Karmaşık yapı olmadan basit bir hale getirmeye çalışacaz.
Türkçe

@growtzzz Fade çok sığ tahta. Dillendiği vakit 1 arpa boyu gitmez. İnanılmaz zor bir hisse..
Türkçe

Tera tahtalarıyla birlikte, Gıda sektöründe de bir hareketlilik gördüğümden bahsetmiştim.
Orada da bir süredir yatırımcısını bezdiren, GOKNR - EKSUN - FADE gibi senetler dikkatimi çekti.
Bir çok kişi OBAMS sordu fakat orayı pek beğenmiyorum açıkçası.
Bir de yeni arzlardan AKHAN'ı bu listeye ekleyebilirim.
Sektör analizimi bu tahtalar üzerinden değerlendirmeniz sağlıklı olur.
Türkçe

@bistlisli Sen başladı diyorsan başlamıştır aneleyi almadım bu kaçmaz yalnız harf alabilir miyim 😁
Türkçe

Umarım başlamıştır.
Ama başlayıp başlamadığını anlamak için önümüzdeki hafta en çok yükselenlerde olması lazım.

BİSTlisli@bistlisli
Takası en az anele kadar toplu bir hisse paylaştım. Peki siz olsanız %10 zarar potansiyeli %500 kar potansiyeli olan bir hissede pozisyon açar mıydınız ?
Türkçe

@Agah_Hoca Trilc düşen direnci kırıyor +2 civarıydı acele ettim girdim kaçırmayım diye aynı gün tabana oturdu ertesi gün İmamoğlu’nu aldılar ayak üstü iki taban daha yemiştim
Türkçe

Arkadaşlar selam, söz verdiğim gibi şu fon meselesinin aslını astarını çözdüm, hemen detayları paylaşayım.
Yoldayken sektörde çok saygı duyduğum, portföy yöneten bir fon yöneticisi abimle uzun uzun konuştum. Umut dedi, "piyasa mevzuatı toptan yanlış yorumladı, sakin ol." Olay şu şekilde, 15 Haziran'da devreye girecek yeni sistemde MKK her fonu dolaşımdan düşmeyecek. Bizim TEFAS'tan aldığımız genel fonlar veya patrondan tamamen bağımsız kurumsal özel fonlar %5 sınırının altında kaldığı sürece fiili dolaşımda sayılmaya aynen devam edecek. Orada hiçbir sıkıntı yok.
Peki kim elenecek? Sadece patronların, şirket ortaklarının veya içerideki adamların "arka kapıdan dolanıp" lot saklamak için kurduğu o kişiye özel serbest fonlar filtrelenecek. MKK arkadaki T.C. kimlik numarasından patronu yakaladığı an, o fonun lotunu dolaşımdan çat diye düşecek.
Yönetmelik net(aşağıya paylaşıyorum), bu temizlik yapıldığında fiili dolaşım oranı %10'un altına gelen şirketler için pazar değişikliği riski başlayacak. Önümüzdeki Ocak ve Temmuz dönemsel değerlendirmelerinde bu oranlara çok dikkat etmek lazım çünkü resmi kriterlere göre Yıldız Pazar ve Ana Pazar'da kalmanın temel şartı FDO'nun %10'un üzerinde olması.
Eğer patron fonları silindiğinde oran %10'un altına sarkar, istisnaları da karşılayamazsa hisseler küme düşebilir.
Hatta oranı %5'in altına kadar gerileyen sığ tahtalar olursa direkt PÖİP tehlikesi doğar.
Özetle piyasadaki o temiz, bağımsız kurumsal fonların tahtalardaki ağırlığına ve bizim takas analizlerimize hiçbir şey olmuyor. Ekrandaki lotları yine aynı mantıkla yorumlamaya devam edeceğiz. Sadece sığ tahtalarda fon maskesi takıp operasyon çeken patronların oyunu bozuluyor, arkadaki matematiksel hesaplama bizim mantığımıza uyumlu hale getirilmiş oluyor… Hayırlı akşamlar

Türkçe








