Eleonor 🎗️

2.5K posts

Eleonor 🎗️ banner
Eleonor 🎗️

Eleonor 🎗️

@EleonorSama

Katılım Mart 2020
200 Takip Edilen141 Takipçiler
Bi Bak!
Bi Bak!@haberebibak·
ABD'de çilingirlik yapan Türk genç, sadece 37 saniyede tamamladığı işten kazandığı ücreti açıkladı: 🔺 Tırında kilitli kalan ve yedek anahtarı da çalışmayan sürücünün çağrısına giden çilingir, kapıyı saniyeler içinde açtı. 🔺 Sürücü için yeni bir yedek anahtar da hazırlayan genç, tüm bu işlem için 175 dolar talep ettiğini belirtti. 🔺 Müşterinin 180 dolar ödeyip 5 dolar da bahşiş bıraktığını söyleyen genç, reklam gideri hariç bu işteki anahtar maliyetinin sadece 1.5 dolar olduğunu ifade etti. 🔺 Takipçilerine seslenen genç çilingir, "Meslek öğrenin, meslek öğrenin, meslek öğrenin" diyerek tavsiyede bulundu.
Türkçe
25
29
1.5K
73.2K
siiinn
siiinn@birisi0129·
@EleonorSama @donnapauulsen daha da kötüymüş bilmediğimiz ne özellikler var Allah bilir inş bunu bilen insan sayısı 1000 falandır ve hiçbirini tanımıyorumdur ahhahahalsşqşsl
Türkçe
2
0
0
58
lisbon
lisbon@donnapauulsen·
lisbon tweet media
ZXX
14
2
959
43.7K
Eleonor 🎗️
Eleonor 🎗️@EleonorSama·
@maysaylay @KahveSeverden Almıyorum zaten, almam da. Öğretmene de aynı şekilde Öğretmenler gününde el yapımı tatlı hediye verilir olur biter ama öğretmene altın bilezik almak ağır bir şey
Türkçe
0
0
1
35
O lâl lâ
O lâl lâ@maysaylay·
@EleonorSama @KahveSeverden 🤣 Tamam sen fırıncına hediye almazsın maddi durumu olmayan öğrencilerini gözeten beslenmelerine giyimlerine okul dışı hayatına dikkat edip özverili bi eğitimciler var zaten planı hissedince mahcup olup kesin bi dille kabul etmiyor Özel gün öncesi uyarıyor hatta
Türkçe
1
0
0
151
MrsVaizovic
MrsVaizovic@KahveSeverden·
Ya çok büyük konuşmak istemiyorum ama benim de çocuğum okula başlayacak şu olayı ben yaşasam "öğretmene görevini yapıyor diye niye hediye alıyoruz arkadaşım" derim. O çıkıntı olan ebeveyn ben olurum çünkü benim sokağa atacak param yok. Ne çok seviyorlar pohpohlamayı. Öğretmen işini yapıyor 20 bin liralık bileklik mi alacağım yani?
Türkçe
47
6
1.5K
142.8K
Eleonor 🎗️
Eleonor 🎗️@EleonorSama·
@maysaylay @KahveSeverden Fırıncıya ekmek yapıyor her gün diye gidip ekstra hediye almak ne kadar mantıklı? Öğretmen tabi ki kutsal kıyaslamıyorum ama iş görevini daha üniversiteye girerken biliyorlar üzerine böyle ağır maddi yükü herkes kaldıramazken hediyeyi kabul etmemesi lazım
Türkçe
1
0
31
310
O lâl lâ
O lâl lâ@maysaylay·
@KahveSeverden Ben de öyle düşünürdüm eğitimci yakınım yok ama senin bi tane bahşedemediğinle o öğretmen yüzlerce gün/ senelerce idare eder senin çocuğunda farketmediğin sorunları tespit edip samimi ilgili yönlendirmelerde bulununca Ne kadar kıymetli olduğunu anlıyosun En az 30 öğrenci…
Türkçe
5
0
7
4.2K
Creatives
Creatives@__creatives__·
@EleonorSama @pusholder TP2 en yüksek getiri veren para piyasası fonu. Fakat TLY şu an dünyada en fazla getiri veren serbest fon. TLY ile 2,4 Milyon TL'ye aylık 480.000 TL ile 240.000 TL arası getiri alırsınız
Türkçe
2
0
1
60
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Bazı bankalar mevduat faiz oranlarını artırdı. Bir kişi mevduat hesabına 1 milyon TL yatırdığında, 1 ay sonra 30.000 TL kazanç elde ediyor.
Pusholder tweet media
Türkçe
96
29
1.2K
446.2K
Eleonor 🎗️
Eleonor 🎗️@EleonorSama·
@__creatives__ @pusholder Ben de zaman zaman kredi kartım ödenene kadar teraya atıyorum , nitelikli yatırımcı sınırı 10 milyondu sanırım. Normalde olan 2.4 paramla alsam farkı nedir?
Eleonor 🎗️ tweet media
Türkçe
1
0
0
85
Creatives
Creatives@__creatives__·
@EleonorSama @pusholder Nitelikli yatırımcı oluyorsunuz (en kolay yöntem Midas'ta yatırım hesabı açıp, nitelikli yatırımcı olabilirsiniz) Fon alış kısmına gelip Tera Portföy TLY fonu al diyorsunuz. O kadar
Türkçe
1
0
0
49
Creatives
Creatives@__creatives__·
@EleonorSama @pusholder En az 100.000 En kötü getiri verdiği ay %10 verdi aylık. Biz daha önce aylık %14 , %17 , %20 aldık. Yani aylık 200.000 TL verme durumu da var. Ben ortalamasını yazdım
Türkçe
1
0
0
264
Creatives
Creatives@__creatives__·
@pusholder Tera TLY fonuna 1 Milyon TL yatırdığınızda, 1 ayda ortalama 140.000 ile 100.000 TL arası getiri alıyorsunuz. Vadeli mevduat faizi eskide kaldı. Değişen ve gelişen yatırım enstrumanlarına ayak uydurmak lazım artık.
Türkçe
3
0
1
1.9K
fufu312
fufu312@fufu31206·
@EleonorSama geçmiş olsun umarım gerçekte iş bulursun
Türkçe
2
0
1
5.2K
fufu312
fufu312@fufu31206·
Yeni bir text-based oyun yaptım işe giremediğim için yaşadıklarımdan yola çıkarak büyük start-uplarda işe girmeye çalıştığınız bir oyun aşağıdan ücretsiz oynayabilirsiniz furkaned.itch.io/startup-hunter
fufu312 tweet media
Türkçe
76
56
2.3K
644K
giray
giray@gryhkn·
bu model fazla zeki olmuş aq
giray tweet media
Türkçe
51
31
2.2K
234.4K
Can Burak Akyol
Can Burak Akyol@canburakyol·
@gryhkn Poke. Yani hemen hemen tüm ajan ve modelleri kullandım. Şuana kadar en bizim gibi olanı bu.
Türkçe
4
0
12
3.5K
elena gilbert
elena gilbert@perceneiige·
ya biz 7-8 milyonluk evleri nasıl alıcaz ya düşündükçe daralıyorum
Türkçe
256
216
19.8K
2.5M