@beklicenbeni@Patraderbahadir@haberebibak Adam bir videosunda anlatmıştı, nasıl çilingir olduğunu Amerika da ve evet şirket öğretiyor şirketle devam ediyorsunuz demişti
ABD'de çilingirlik yapan Türk genç, sadece 37 saniyede tamamladığı işten kazandığı ücreti açıkladı:
🔺 Tırında kilitli kalan ve yedek anahtarı da çalışmayan sürücünün çağrısına giden çilingir, kapıyı saniyeler içinde açtı.
🔺 Sürücü için yeni bir yedek anahtar da hazırlayan genç, tüm bu işlem için 175 dolar talep ettiğini belirtti.
🔺 Müşterinin 180 dolar ödeyip 5 dolar da bahşiş bıraktığını söyleyen genç, reklam gideri hariç bu işteki anahtar maliyetinin sadece 1.5 dolar olduğunu ifade etti.
🔺 Takipçilerine seslenen genç çilingir, "Meslek öğrenin, meslek öğrenin, meslek öğrenin" diyerek tavsiyede bulundu.
@EleonorSama@donnapauulsen daha da kötüymüş bilmediğimiz ne özellikler var Allah bilir inş bunu bilen insan sayısı 1000 falandır ve hiçbirini tanımıyorumdur ahhahahalsşqşsl
@maysaylay@KahveSeverden Almıyorum zaten, almam da. Öğretmene de aynı şekilde Öğretmenler gününde el yapımı tatlı hediye verilir olur biter ama öğretmene altın bilezik almak ağır bir şey
@EleonorSama@KahveSeverden 🤣
Tamam sen fırıncına hediye almazsın
maddi durumu olmayan öğrencilerini gözeten beslenmelerine giyimlerine okul dışı hayatına dikkat edip özverili bi eğitimciler var zaten planı hissedince mahcup olup kesin bi dille kabul etmiyor
Özel gün öncesi uyarıyor hatta
Ya çok büyük konuşmak istemiyorum ama benim de çocuğum okula başlayacak şu olayı ben yaşasam "öğretmene görevini yapıyor diye niye hediye alıyoruz arkadaşım" derim. O çıkıntı olan ebeveyn ben olurum çünkü benim sokağa atacak param yok. Ne çok seviyorlar pohpohlamayı. Öğretmen işini yapıyor 20 bin liralık bileklik mi alacağım yani?
@maysaylay@KahveSeverden Fırıncıya ekmek yapıyor her gün diye gidip ekstra hediye almak ne kadar mantıklı? Öğretmen tabi ki kutsal kıyaslamıyorum ama iş görevini daha üniversiteye girerken biliyorlar üzerine böyle ağır maddi yükü herkes kaldıramazken hediyeyi kabul etmemesi lazım
@KahveSeverden Ben de öyle düşünürdüm eğitimci yakınım yok
ama senin bi tane bahşedemediğinle o öğretmen
yüzlerce gün/ senelerce idare eder
senin çocuğunda farketmediğin sorunları tespit edip samimi ilgili yönlendirmelerde bulununca
Ne kadar kıymetli olduğunu anlıyosun
En az 30 öğrenci…
@EleonorSama@pusholder TP2 en yüksek getiri veren para piyasası fonu.
Fakat TLY şu an dünyada en fazla getiri veren serbest fon. TLY ile 2,4 Milyon TL'ye aylık 480.000 TL ile 240.000 TL arası getiri alırsınız
@__creatives__@pusholder Ben de zaman zaman kredi kartım ödenene kadar teraya atıyorum , nitelikli yatırımcı sınırı 10 milyondu sanırım. Normalde olan 2.4 paramla alsam farkı nedir?
@EleonorSama@pusholder Nitelikli yatırımcı oluyorsunuz (en kolay yöntem Midas'ta yatırım hesabı açıp, nitelikli yatırımcı olabilirsiniz)
Fon alış kısmına gelip Tera Portföy TLY fonu al diyorsunuz. O kadar
@EleonorSama@pusholder En az 100.000
En kötü getiri verdiği ay %10 verdi aylık.
Biz daha önce aylık %14 , %17 , %20 aldık.
Yani aylık 200.000 TL verme durumu da var. Ben ortalamasını yazdım
@pusholder Tera TLY fonuna 1 Milyon TL yatırdığınızda, 1 ayda ortalama 140.000 ile 100.000 TL arası getiri alıyorsunuz.
Vadeli mevduat faizi eskide kaldı. Değişen ve gelişen yatırım enstrumanlarına ayak uydurmak lazım artık.
Yeni bir text-based oyun yaptım işe giremediğim için yaşadıklarımdan yola çıkarak büyük start-uplarda işe girmeye çalıştığınız bir oyun aşağıdan ücretsiz oynayabilirsiniz
furkaned.itch.io/startup-hunter