ال.

8.8K posts

ال. banner
ال.

ال.

@Elthselenophile

Katılım Temmuz 2019
206 Takip Edilen307 Takipçiler
ال.
ال.@Elthselenophile·
@MehrpourAr75361 بله استعداد درخشان شدم💆🏻‍♀️
فارسی
1
0
1
8
ال.
ال.@Elthselenophile·
میخوام شواف کنم که بدون درس خوندن برای کنکور، دارم ارشد میخونم🙂‍↔️ اگه در طول کارشناسی خونده بودید الان رو هم تلنبار نمیشد
فارسی
1
0
12
1.4K
ال.
ال.@Elthselenophile·
@s0mn0rific وای واقعا😂😂😂
فارسی
0
0
0
40
at
at@s0mn0rific·
@Elthselenophile خیره ایشالااااا🙂‍↔️
فارسی
1
0
1
48
ال.
ال.@Elthselenophile·
یک آقای ۳۸ ساله چیزی رو در من روشن کرد که فکر نمیکردم کلا وجود داشته باشه:)))))
فارسی
30
1
481
59.4K
ال.
ال.@Elthselenophile·
@fateme_avr نه منظورم اینه اونو انجام دادم بعدشو ولی نه
فارسی
1
0
1
6
غوطه ور💙
غوطه ور💙@fateme_avr·
چخبره همتون ۲۲ـ۲۳ ساله اید و کنکور ارشد دارید، لطفا کسایی که به سد پایان نامه برخورد کردن بیان تو تایم لاینم باهم دوست شیم، این وضعیت و برنمیتابم😂
فارسی
25
1
164
5.7K
ال. retweetledi
طرا
طرا@die2young·
باید خونه‌م وسط درختا و طبیعت باشه چون واقعا روحیه‌ی وابسته به چمنی دارم.
فارسی
0
3
45
1.2K
ال.
ال.@Elthselenophile·
@Lliliuum_lon وای من فکر کردم عکسه🤯
فارسی
1
0
1
34
لیلیوم
لیلیوم@Lliliuum_lon·
نرمالترین چیزی که من با مدادرنگی میکشم:
لیلیوم tweet mediaلیلیوم tweet mediaلیلیوم tweet media
فارسی
110
40
3.7K
47.4K
دشتِ پونه‌های وحشی
رفتم بانک رفاه برای حقوق حساب باز کنم، کارمنده میگه سلام عمو چند سالته؟=)))))) دیروز تو مرکز روستایی آقاعه که از پرسنل هم بود من و سین و دید گفت اینا؟ اینا دکترامونن؟ هنوز شروع نکرده منو جدی نمیگیرن.
فارسی
2
0
7
126
p
p@virotechnician·
@Elthselenophile ایده میلیون دلاری
فارسی
1
0
0
52
p
p@virotechnician·
کسی اگه راهکاری سراغ داره که موقع فکر کردن به هر اتفاق خوب یا بدی در گذشته ناراحت نشیم به اشتراک بگذاره ممنونم
فارسی
9
4
128
4.2K
ال. retweetledi
•کیانا•
•کیانا•@kianaa_at·
گوست کردن یعنی من شعور و سواد پایان دادن به یه ارتباط رو ندارم.
فارسی
18
25
721
13.4K
ال.
ال.@Elthselenophile·
@llleeyyy وای من دقیقا دو ماه پیش😂
فارسی
0
0
0
38
لیلی
لیلی@llleeyyy·
اهنگ سلام عاشقانه اندی رو سه روزه دارم گوش‌ می‌دم و نمی‌تونم تصمیم بگیرم دوست دارم روز عروسیم باهاش برقصم یا زیادی غمگینه.
فارسی
5
0
94
3K
Anne
Anne@HighWay_to0hell·
@Elthselenophile دهه شصتی ها معمولا خاموش میکنن، ولی اولش جوری بنظر میان که چیزیو دارن روشن
فارسی
1
0
4
1.5K
Golpar
Golpar@GolparHoss56056·
@Elthselenophile مهم اینن که این چرتو پرتا دقیقا عصاره ذهنتن و کسی که از تو خوشش بیاد باید دقیقا همین جنبه رو هم دوست داشته باشه یا حداقل واسش جذاب باشه!
فارسی
1
0
1
29
ال. retweetledi
Alireza
Alireza@AttendSlayer·
نمیدونم، احتمالا delulu است ولی یکی از معیارام برای پارتنر اینه که اون حس آهنگ "با تو" ابی رو بهم منتقل کنه. وگرنه که چه کاریه.
فارسی
3
2
47
2.1K
ال.
ال.@Elthselenophile·
@Im_helia_ فکر کنم باید فرار😭
فارسی
1
0
0
1.6K