Empar

260 posts

Empar banner
Empar

Empar

@EmparRibes

Patètica :)

Benissa Katılım Mart 2020
212 Takip Edilen148 Takipçiler
Empar
Empar@EmparRibes·
Holaaaa estoy estudiando regiduría de espectáculos y rodajes, y tengo algunas dudas en una entrega sobre la ultilería. Alguien que me pueda ayudar???🥹🥹 S'agraïx la difusió🌸🌸🥰🥰🥰
Español
0
13
2
1.2K
Empar retweetledi
Lau ❯❯❯❯
Lau ❯❯❯❯@lauontour·
Always ❤️‍🩹
Lau ❯❯❯❯ tweet mediaLau ❯❯❯❯ tweet mediaLau ❯❯❯❯ tweet mediaLau ❯❯❯❯ tweet media
English
180
41.4K
147.7K
2.9M
Empar
Empar@EmparRibes·
Despedir-se del que ha sigut casa durant 4 anys està sent molt dur💔
Català
0
1
8
1.2K
Empar
Empar@EmparRibes·
✨❤️‍🩹🎠
Empar tweet mediaEmpar tweet mediaEmpar tweet mediaEmpar tweet media
QME
0
0
10
650
Empar retweetledi
Disney
Disney@Disney·
Today we celebrate a century of unforgettable magic! 🪄✨ 100 years ago today, in 1923, Walt and Roy Disney founded the company that would become The Walt Disney Company. We're celebrating #Disney100 with 100 of our most iconic characters! Can you spot your favorites?
Disney tweet media
English
434
6.1K
24.6K
2.4M
Empar
Empar@EmparRibes·
Això de passar de 7 graus a 28 no ho porte res bé ://
Català
0
0
0
434
Empar
Empar@EmparRibes·
✨✨M'encanta la sensació de tornar a casa després d'uns dies fora✨✨✨
Català
0
0
1
387
Empar
Empar@EmparRibes·
S’està acabant l’estiu i em fa molta por…
Català
0
0
0
363
Empar
Empar@EmparRibes·
Molt top la nit d’ahir🤪
Français
1
0
3
334
Empar
Empar@EmparRibes·
Un diumenge qualsevol de tall🙂
Empar tweet mediaEmpar tweet mediaEmpar tweet mediaEmpar tweet media
Català
3
2
17
1.3K
Empar retweetledi
mar
mar@marmivars·
🫂Busquem company/a de pis per al primer quatri del curs 23/24 a Benimaclet (Vicent Zaragozá)!! El pis té 2 banys i la hab llum exterior 📍 a 2 min del tram i a 5 de la parada metro facultats🚇 💵 225€ + despeses 🥦🍅mercadona i consum a 5 min + info md :) Agraïm difusió 😁
Català
1
43
2
5.3K
Empar
Empar@EmparRibes·
Odie ser tan insegura:/
Español
0
0
2
364
mar
mar@marmivars·
@EmparRibes resposta seria: quin dia de festes no s’ix?????
Català
1
0
0
200
Empar
Empar@EmparRibes·
Mmm pregunta seria: hui s’ix?
Español
1
0
0
367