Ephe

32 posts

Ephe banner
Ephe

Ephe

@Epheez3d

Katılım Temmuz 2022
16 Takip Edilen4 Takipçiler
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@canthedon Senelerdir üretmeyen dincy bile daha iyi mesela
Türkçe
0
0
0
41
canthedonjuan#DOZAJ
canthedonjuan#DOZAJ@canthedon·
motivenin çalıştığı en ortalama prod fob olabilir mi
Türkçe
10
0
119
12.3K
Ephe
Ephe@Epheez3d·
Burda ne mekanı anne, burjuva mahalle demiyor mu amk
Ephe tweet media
Türkçe
0
0
0
11
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@nai2_M Albüm temasından ötürü liriklerin üstüne düşmemesi okay de o agresif sesiyle mikrofona sakince bağırmasını çok özledik
Türkçe
0
0
1
11
naim 🇦🇷
naim 🇦🇷@nai2_M·
önden verdiği singlellardan şehrime bombalar ve dvd iyi onun dışı yin yang çıkalı zaten 4 ay olmuştu albüm genel olarak iyi ama siyah kelebekleri falan yazan adam yeri ayrıyı nası yazdı(kötü demiyorum ama liriklerde zayıflama mevcut gibi) 3 parmak bye refill waves falan baya iyi albümün geneli güzel beklentimin üstünde artık bu albümü hatim ederken DOZAJ ı beklicez
naim 🇦🇷 tweet media
Türkçe
4
1
81
4K
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@blok3bu @motivearsiv O konuda hakkını yemişim ama genel olarak şarkıların potansiyelini acayip öldürmüş. İyi ya da kötü albümdeki şarkıların çoğu başka beatlerde çok farklı şeylere dönüşebilirmiş. Ama bi iki şarkı haricinde çoğunu dinlemem muhtemelen sırf bu yüzden
Türkçe
0
0
3
122
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@barrydaff Baba bu gece buenos aires semalarından oğlunu şu şekil izleyecek
Ephe tweet media
Türkçe
0
0
18
851
Barry
Barry@barrydaff·
bu gece 8 yıl sonra yine aynı parçadalar ama 1 kişi eksik
Barry tweet media
Türkçe
6
3
418
14.1K
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@uckolrecords En basitinden kanye konserine çıkıp vionun ölüm yıldönümüne özel bi vio şarkısı okuyup bi ölümsüz okuyup inebilirdi
Türkçe
0
0
4
225
uckol
uckol@uckolrecords·
nekadar motive döneminde hiçbirşey çıkmamasını eleştirsekte tepin döneminde olan amatör olaylarda çok acınası(ilk görsel eski bir leak), kimse bu çocuğa sahip çıkmıyormuş gibi hissettiriyor. Artık ne yapacaksanız yapın. 3 sene oldu ve insanlar Vio'nun mirasını unutmaya başladı...
uckol tweet mediauckol tweet media
Türkçe
10
0
64
5.8K
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@ceggol Beatten yayınlanmış her şarkıyı biliyorum amk
Türkçe
0
0
0
24
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@mstfyim Bence tam sünnet davetiyesi
Türkçe
0
0
2
747
mstf
mstf@mstfyim·
kimse görsele bişey dememiş de niye facebook ramazan görseli yaptınız abi sağdaki gram sırıtmadı bak
mstf tweet mediamstf tweet media
Türkçe
15
16
937
30.7K
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@bassizsilyus @sebomorgann Diziyle ilgili okuduğum şeylerde vesaire çok fazla mentalist referansı olduğunu okumuştum. Ama evet dediğin gibi 2 yıl önce çekilmeye başlanmış. Bu arada rica ederim ne demek
Türkçe
0
0
1
47
ekmek
ekmek@bassizsilyus·
@Epheez3d @sebomorgann ben bi baktım da psych daha önce çekilmeye başlanmış tersi olabilir. yine de konusu gerçekten ilgi çekici gözüküyor teşekkür ederim yazdığın için
Türkçe
1
0
1
45
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@bilalalmusrati @dilaa2m @beratcudr0 Timedaki bilerek kötü yapıyo fikrine ben de katılmıyorum zaten klasik motiveden açık ara uzak işler hepsi. İster istemez altında bi mantık arıyosun. Çünkü tam üstünden popçu yaftasını attı bu sefer tekrar aynısını yapıyo
Türkçe
0
0
0
93
Tatlısert
Tatlısert@bilalalmusrati·
@Epheez3d @dilaa2m @beratcudr0 Khont flash, masakka diablo falan tamamen farklı ve yenilikçi işler. Şarkılara kötü demediğini söylemiyorum, bilerek kötü şarkı çıkarttığını düşünmen şizofrenliğe girer. Diyelim ki öyle bir şey yaptı neden iki tane potansiyeli olan feati harcasın
Türkçe
1
0
0
100
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@bilalalmusrati @dilaa2m @beratcudr0 Fanboylukla alakası yok bu çoğu rapçinin yaptığı bi şey en basitinden khontkar - Flash. Ve sürekli can the don, don juan gibi şeyler duyuyoruz şarkıların kötü olduğu konusunda hemfikiriz zaten
Türkçe
1
0
0
260
Tatlısert
Tatlısert@bilalalmusrati·
@Epheez3d @dilaa2m @beratcudr0 Amk şizofren olmuşsunuz bok gibi 3 tane şarkı çıkardı işte. Mesela bye şarkısı da inanılmaz hypelıydı 1 ay önce çıkarsa inanılmaz stream alırdı şuan kim bilir ne zaman çıkacak iyice sönecek. Kötü iş yapıyor bu aralar
Türkçe
1
0
2
281
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@dilaa2m @beratcudr0 Bence Don Juan diye bi alter ego oluşturdu ve bu tarz işleri bu kimlikle yayınlayacak. Sızan işlerde don juan ismini çok sık duyuyoruz zaten
Türkçe
3
0
6
1.3K
dila #SOPRANOS
dila #SOPRANOS@dilaa2m·
@beratcudr0 Albüm konsepti için kötü şarkı çıkarmak hikaye olsun diye albümüne diskografine bok gibi şarkı eklemek nasıl bi kafa anlayamıyorum gerçekten
Türkçe
3
0
48
3.9K
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@swokyell Kingo anon değilim ya berat papi fanıyız evelallah
Türkçe
0
0
0
92
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@MTSungur_ @emircnbora Two Shots ve imkansız feci parçalar diğer parçalar daha deneysel ama akıyo
Türkçe
0
0
0
18
MTSungur
MTSungur@MTSungur_·
@Epheez3d @emircnbora bi kac sarkisini sevemesem de saranlari fena sariyor ya, diger hic bir isinde ayni seyi hissemedim maalesef
Türkçe
1
0
0
14
MTSungur
MTSungur@MTSungur_·
@emircnbora allahi varsa yine monsieur gibi bi is yapar ya
Türkçe
1
0
0
71
Khotopori
Khotopori@Khotopori_·
@cabbarova32608 Ya su vonn cok kotu amk ya sunu cikaramiyoz mu albumden @.khontbaba
Türkçe
2
0
7
1.1K
Khontkar papi
Khontkar papi@cabbarova32608·
Baba bu albüm nerde kaldı aq 1 yıl oldu duyuralı bari bi tracklist falan paylaş ya
Türkçe
42
12
1.3K
128.8K
Ephe
Ephe@Epheez3d·
@dorukkkk_ Albüme bütün baktığımda ısınamıyodum sonra baktım shaw dışı sevmediğim şarkı yok algılar maalesef...
Türkçe
0
0
0
418
Tunay Bey
Tunay Bey@p_tunay81425·
Rapi Bilmeyen insanların raple alakalı bildiği ve düşündüğü iki şey👇 1- Ceza Rapin Babasıdır 2- HAVHAVHAV
Tunay Bey tweet mediaTunay Bey tweet media
Türkçe
14
14
350
14.2K