Ephe
32 posts


önden verdiği singlellardan şehrime bombalar ve dvd iyi onun dışı yin yang çıkalı zaten 4 ay olmuştu albüm genel olarak iyi ama siyah kelebekleri falan yazan adam yeri ayrıyı nası yazdı(kötü demiyorum ama liriklerde zayıflama mevcut gibi) 3 parmak bye refill waves falan baya iyi albümün geneli güzel beklentimin üstünde artık bu albümü hatim ederken DOZAJ ı beklicez

Türkçe

@blok3bu @motivearsiv O konuda hakkını yemişim ama genel olarak şarkıların potansiyelini acayip öldürmüş. İyi ya da kötü albümdeki şarkıların çoğu başka beatlerde çok farklı şeylere dönüşebilirmiş. Ama bi iki şarkı haricinde çoğunu dinlemem muhtemelen sırf bu yüzden
Türkçe

@Epheez3d @motivearsiv Şehrime bombalar ın produce'ı Jumpa isimli adam. FOB değil
Türkçe


@uckolrecords En basitinden kanye konserine çıkıp vionun ölüm yıldönümüne özel bi vio şarkısı okuyup bi ölümsüz okuyup inebilirdi
Türkçe

ben taycandaki 20 şarkının hepsini baştan sona ezbere biliyorum kanka
Gusholder Haber Bülteni@gusholderhaber
16 yaşındaki Filozof Atakan, bildiği dilleri açıkladı: — İngilizce (Akıcı) — Fransızca (Akıcı) — Almanca (Akıcı) — Türkçe (Akıcı) — Antik Yunanca (Sadece okuma) — Arapça (Sadece okuma) — İspanyolca (Sadece okuma) — Portekizce (Sadece okuma)
Türkçe

@bassizsilyus @sebomorgann Diziyle ilgili okuduğum şeylerde vesaire çok fazla mentalist referansı olduğunu okumuştum. Ama evet dediğin gibi 2 yıl önce çekilmeye başlanmış. Bu arada rica ederim ne demek
Türkçe

@Epheez3d @sebomorgann ben bi baktım da psych daha önce çekilmeye başlanmış tersi olabilir. yine de konusu gerçekten ilgi çekici gözüküyor teşekkür ederim yazdığın için
Türkçe

Yav bırakın amk 1 sezon izledim dizi şu

öldüm derken diriltir 🇲🇽🇺🇲@fxxtoo
IMDb denilen şer yuvasının gerçekliğini yitirdiğini şurdan anlıyoruz, bu dizide sarı bölümler bu düşük puanları kesinlikle hak etmiyor.
Türkçe

@bilalalmusrati @dilaa2m @beratcudr0 Timedaki bilerek kötü yapıyo fikrine ben de katılmıyorum zaten klasik motiveden açık ara uzak işler hepsi. İster istemez altında bi mantık arıyosun. Çünkü tam üstünden popçu yaftasını attı bu sefer tekrar aynısını yapıyo
Türkçe

@Epheez3d @dilaa2m @beratcudr0 Khont flash, masakka diablo falan tamamen farklı ve yenilikçi işler. Şarkılara kötü demediğini söylemiyorum, bilerek kötü şarkı çıkarttığını düşünmen şizofrenliğe girer. Diyelim ki öyle bir şey yaptı neden iki tane potansiyeli olan feati harcasın
Türkçe

Motive o çalan şarkıları sevmiyo benim tarzım değil diyo utanıyo ve başta onda olan anahtarı tekrardan geri alıyo ve tarih tracklist geliyo benim yorumum bu
Milli Motive Arşivi@motivearsiv
filmin sonunda anahtar gene rapin tanımının elinde
Türkçe

@bilalalmusrati @dilaa2m @beratcudr0 Fanboylukla alakası yok bu çoğu rapçinin yaptığı bi şey en basitinden khontkar - Flash. Ve sürekli can the don, don juan gibi şeyler duyuyoruz şarkıların kötü olduğu konusunda hemfikiriz zaten
Türkçe

@Epheez3d @dilaa2m @beratcudr0 Amk şizofren olmuşsunuz bok gibi 3 tane şarkı çıkardı işte. Mesela bye şarkısı da inanılmaz hypelıydı 1 ay önce çıkarsa inanılmaz stream alırdı şuan kim bilir ne zaman çıkacak iyice sönecek. Kötü iş yapıyor bu aralar
Türkçe

@dilaa2m @beratcudr0 Bence Don Juan diye bi alter ego oluşturdu ve bu tarz işleri bu kimlikle yayınlayacak. Sızan işlerde don juan ismini çok sık duyuyoruz zaten
Türkçe

@beratcudr0 Albüm konsepti için kötü şarkı çıkarmak hikaye olsun diye albümüne diskografine bok gibi şarkı eklemek nasıl bi kafa anlayamıyorum gerçekten
Türkçe

@MTSungur_ @emircnbora Two Shots ve imkansız feci parçalar diğer parçalar daha deneysel ama akıyo
Türkçe

@Epheez3d @emircnbora bi kac sarkisini sevemesem de saranlari fena sariyor ya, diger hic bir isinde ayni seyi hissemedim maalesef
Türkçe


@cabbarova32608 Ya su vonn cok kotu amk ya sunu cikaramiyoz mu albumden @.khontbaba
Türkçe

@dorukkkk_ Albüme bütün baktığımda ısınamıyodum sonra baktım shaw dışı sevmediğim şarkı yok algılar maalesef...
Türkçe

aday doğruydu halk yanlıştı şarkıya bak amk
₊⊹⁀➴ muhsin savana@onubunuanlamam
AMİNAKODUMUN ALBUMU YA TURK SANAT TARİHİNİN EN ONEMLİ 8OGESİNDEN BİRİ
Türkçe

@Mamiisback26 @p_tunay81425 Cezayı lvbella kıyaslayamazsın bile tabii ki de ceza daha iyi
Türkçe


















