Abdurrahman Uzun'un Dünya Kupası öncesi yaptığı konuşma:
“Milli Takım kaldı yine Müslümanlara. Sabah namazında duayla maçları alırız Allah’ın izniyle.”
@BoraOzkent Dünya kupasında elenmek Voleybol milli takım tarihinden değil voleybol tarihinden daha büyük bunu iyi bir borsacı olarak siz bilirsiniz hocam ayrıca milli
Marşı okumayan milli sporcu mu olur
@EraySeluk17@AtillaTasNet O zaman şöyle düşünelim ahbap yok ve "Kızılay" bu vurgunu yapabilmek için ihh veya deniz feneri ni kullandı ve çadırları bunlara sattı tepki nasıl olurdu? Ahbap olunca tepki nasıl oldu yada tepki oldu mu?
“BİR İYİLİK MELEĞİ HİKAYESİ HALUK LEVENT”
Haluk Levent iyilik meleği kimliğiyle bir tür dokunulmazlık zırhı geliştirdi kendisine. Hatay depreminde insanlar henüz göçük altında can çekişirken ilk yaptığı iş ahbap’ın ibanını vermekti. Öyle inanılmaz bir para aktı ki, bunu eleştirdiğimde linç yemiştim hatta. İlk anda iban değil acil müdahale gerekli demiştim çünkü. Kızılay’ın bedava vermek zorunda olduğu çadırları bile satın alıp parayla dağıttı. Ama hiç kimse bunu sorgulamadı. hiçbir planı ve lojistiği yoktu henüz. (para gelsin bakarız!) mantığıyla hareket ediyordu çünkü. Bu kadar Akıl almaz bir para toplanacağını o bile bilemezdi. Özel uçakla gidip bölgede sanki devletin bakanı gibi brifing almalar, hiç kapanmayan sadece onu takip eden kameralar, bu işi biliyordu, PR işte böyle yapılırdı. Paralar akmaya devam etti! Sanki enkaz topluyormuş gibi bir iki gezip iki gün görünüp sonra ortadan kayboldu. Sonrasında 1150 konut sözü verdi bunun sadece 460 tanesi yapıldı. Başka bir kaynak yoktu bilgi alabilecek, sadece onun ağzından duyurulan her şey kabul görüyordu. Kimse sorma gereği bile duymuyordu. O ülkenin en güvenilir adamıydı. 30 yıldır tanrım kendisini uzak yakın ortak arkadaşlardan. Bu işlerden önce sıfırı görmüştü. Ne tesadüftür ki, yıllar önce çek dolandırıcılığından sabıkası da vardı ama o geçmişteydi, o artık ülkenin en güvenilir adamıydı, BM ‘de konuşma bile yapıyordu. Hele bir de iktidara göz kırpıp “Filistin” dedi ya, tadından yenmezdi artık! Ha bir de muhalif sanılıyordu, İzmir marşı okumuştu ya kendisi malumunuz. Ama hükümetle de müthiş bir uyum sağladı. Etliye sütlüye asla karışmadı tam ortada durdu hep. Çünkü çok iyi biliyordu ki hükümetle geçinemeyen biterdi bu işlerde! Çok iyi bir insandı o. Ülkedeki her soruna o koşuyordu ama gençler yaralandığında ya da tutuklandığında ölü taklidi yapmakla meşguldü. Müthiş bir pr dehasıdır kendisi, ortamlarda resmini verdikten sonra bir daha da göremezsin onu. Çıkar gülerek bi video çeker, inanırsın her dediğine. Ha bir de çok güzel özür diler, “affedin!” Der. Çok güvenilir bir adamdır o! Toplanan paraların bi kısmını deniz feneri ve bazı kurumlara bağışladı, bu çok eleştirildi başka bir şansı yoktu ama sorsan. Bunca insanın ona gönderdiği parayı tam da karşıt fikirdeki kuruma bağışladı. Eleştiriler cılız kaldı tabi. Sanki insanlar isteseydi oraya gönderemeyecekmiş gibi. Yine de o mükemmel bir insandı. Yine sorgulamadı hiç kimse! Tam bir demogoji ustasıydı. twitter hesabını da sessizce terketti. Bir anda sağlık sorunları oldu. Defalarca “ahbap’ı bırakacağım” diye blöf yaptı ama o asla yalan söylemezdi. Geçtiğimiz aylarda “nigella” adlı bir coin’in Reklam yüzü oldu. Binlerce insan ona güvenip bu coine girdi. Coin battı, insanlar battı ama o bir iyilik meleğiydi, dokunulmazdı para kaybeden insanlar “Haluk levent’e güvendik kaybettik!” diye yazmaya başladılar. Kimse kulak asmadı, iftiraydı hepsi! Bana da mesajlar attılar. Bir kısım yatırımcıya sus payı olarak para dağıtıldı, ortalık birazcık sulh oldu tabi. Birden bire X hesabındaki o nigella reklamı videosu da silindi diğer coin mağdurları bana bir tane göndermişti oysa. Elimden bir şey gelmezdi kıskançlıkla hasetlikle suçlanmak vardı sonunda. Haluk’da çok iyi biliyordu ki, adam akıllı bir denetlemeden bile asla çıkamazdı, hele bir de muhalif olsaydı. Ve yıllar sonra şimdi (yine ne tesadüftür ki), geçen yıl yazdığı 70 milyonluk karşılıksız çek olayıyla yeniden gündem oldu. Huylu huyundan vaz geçmiyordu bi türlü. Açıklaması gecikmedi “yanlış anlaşılma ve eksik bilgi vardı. Yine; “affedin beni!” Dedi. Hemencecik affedildi tabi. Aklımın almadığı, ahbap yoluyla milyarlarca liraya hükmeden bir adam böyle basit bir şeyden nasıl yakalandı? Ama sakın bu yazdıklarım sizi yanıltmasın ha! İyilik meleğidir o. Türkiye’nin en güvenilir adamıdır! Aman ha! Siz bu dedikodulara falan sakın inanmayın ha! Bunlar onu çekemeyenlerin ve kıskananların iftirasıdır hep!
Bişey sorcam
Erkekler niye kilotla gezmiyor
Ve neden geç kalanların yüzde 99'u kadın
Bu yüzde 99'nunda yüzde 98'i neden patlak
Haketten bilen varsa yazsın a.k
Ahde vefa zamanı
Hakan Şükür
#FileninSultanları
Serap hanım Öyle bir soru sordu bi an aklı başından gitti,
Duraksadı Cevap veremedi
86 milyonun önünde Fayası ortaya,ihaneti açığa çıktı,ifşa oldu yani.Arkadaşlarını
Yarğılatacağım derken kendi Halkın nezdinde yargılandı,
Halkın hükümü
Kesin suçlu 😂👊😂
@AtillaTasNet Canlı yayinlariniza katılmış ve çoğunlukla sizinle aynı fikirde olan biri olarak söylüyorum,insanlara enayi,beyin , bilmem ne diyerek hakaret ederek sadece,antipatikleşirsiniz