tolgide

8K posts

tolgide

tolgide

@EraySeluk17

terapist

Katılım Şubat 2022
120 Takip Edilen50 Takipçiler
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@ajansJargon Bu adamı gerçekten ciddiye alan var mı? Gerçekten merak ediyorum
Türkçe
0
0
0
3
Jargon
Jargon@ajansJargon·
Abdurrahman Uzun'un Dünya Kupası öncesi yaptığı konuşma: “Milli Takım kaldı yine Müslümanlara. Sabah namazında duayla maçları alırız Allah’ın izniyle.”
Türkçe
73
11
73
122.2K
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@OUyanik @BoraOzkent Onlar arttırılmış dünya gruplarında gruba çıktılar villa aldılar, bir kayıpları yok biz de bir zahmet eleştirelim
Türkçe
0
0
0
12
Milan Rapaiç
Milan Rapaiç@OUyanik·
@BoraOzkent Düşüne herkes tekme atıyor. İnanılmaz bir milletiz gerçekten
Türkçe
1
0
0
229
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@finouncefinans @BoraOzkent Adını duymadığım ülkeler, savaşta olan İran puan aldılar aslan gibi,balonlar bişey yapamayınca büyüktür ingaaa
Türkçe
0
0
0
4
Finounce Finans
Finounce Finans@finouncefinans·
@BoraOzkent Dünya kupasında elenmek Voleybol milli takım tarihinden değil voleybol tarihinden daha büyük bunu iyi bir borsacı olarak siz bilirsiniz hocam ayrıca milli Marşı okumayan milli sporcu mu olur
Türkçe
1
0
0
260
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@K_O_R_K_M_A @AtillaTasNet Dostum düşünme becerin olsa deprem anında Kızılay'ın neden çadır sattığını dusunurdun zaten
Türkçe
1
0
0
28
NÖBETÇİ
NÖBETÇİ@K_O_R_K_M_A·
@EraySeluk17 @AtillaTasNet O zaman şöyle düşünelim ahbap yok ve "Kızılay" bu vurgunu yapabilmek için ihh veya deniz feneri ni kullandı ve çadırları bunlara sattı tepki nasıl olurdu? Ahbap olunca tepki nasıl oldu yada tepki oldu mu?
Türkçe
1
0
0
78
Atilla Taş
Atilla Taş@AtillaTasNet·
“BİR İYİLİK MELEĞİ HİKAYESİ HALUK LEVENT” Haluk Levent iyilik meleği kimliğiyle bir tür dokunulmazlık zırhı geliştirdi kendisine. Hatay depreminde insanlar henüz göçük altında can çekişirken ilk yaptığı iş ahbap’ın ibanını vermekti. Öyle inanılmaz bir para aktı ki, bunu eleştirdiğimde linç yemiştim hatta. İlk anda iban değil acil müdahale gerekli demiştim çünkü. Kızılay’ın bedava vermek zorunda olduğu çadırları bile satın alıp parayla dağıttı. Ama hiç kimse bunu sorgulamadı. hiçbir planı ve lojistiği yoktu henüz. (para gelsin bakarız!) mantığıyla hareket ediyordu çünkü. Bu kadar Akıl almaz bir para toplanacağını o bile bilemezdi. Özel uçakla gidip bölgede sanki devletin bakanı gibi brifing almalar, hiç kapanmayan sadece onu takip eden kameralar, bu işi biliyordu, PR işte böyle yapılırdı. Paralar akmaya devam etti! Sanki enkaz topluyormuş gibi bir iki gezip iki gün görünüp sonra ortadan kayboldu. Sonrasında 1150 konut sözü verdi bunun sadece 460 tanesi yapıldı. Başka bir kaynak yoktu bilgi alabilecek, sadece onun ağzından duyurulan her şey kabul görüyordu. Kimse sorma gereği bile duymuyordu. O ülkenin en güvenilir adamıydı. 30 yıldır tanrım kendisini uzak yakın ortak arkadaşlardan. Bu işlerden önce sıfırı görmüştü. Ne tesadüftür ki, yıllar önce çek dolandırıcılığından sabıkası da vardı ama o geçmişteydi, o artık ülkenin en güvenilir adamıydı, BM ‘de konuşma bile yapıyordu. Hele bir de iktidara göz kırpıp “Filistin” dedi ya, tadından yenmezdi artık! Ha bir de muhalif sanılıyordu, İzmir marşı okumuştu ya kendisi malumunuz. Ama hükümetle de müthiş bir uyum sağladı. Etliye sütlüye asla karışmadı tam ortada durdu hep. Çünkü çok iyi biliyordu ki hükümetle geçinemeyen biterdi bu işlerde! Çok iyi bir insandı o. Ülkedeki her soruna o koşuyordu ama gençler yaralandığında ya da tutuklandığında ölü taklidi yapmakla meşguldü. Müthiş bir pr dehasıdır kendisi, ortamlarda resmini verdikten sonra bir daha da göremezsin onu. Çıkar gülerek bi video çeker, inanırsın her dediğine. Ha bir de çok güzel özür diler, “affedin!” Der. Çok güvenilir bir adamdır o! Toplanan paraların bi kısmını deniz feneri ve bazı kurumlara bağışladı, bu çok eleştirildi başka bir şansı yoktu ama sorsan. Bunca insanın ona gönderdiği parayı tam da karşıt fikirdeki kuruma bağışladı. Eleştiriler cılız kaldı tabi. Sanki insanlar isteseydi oraya gönderemeyecekmiş gibi. Yine de o mükemmel bir insandı. Yine sorgulamadı hiç kimse! Tam bir demogoji ustasıydı. twitter hesabını da sessizce terketti. Bir anda sağlık sorunları oldu. Defalarca “ahbap’ı bırakacağım” diye blöf yaptı ama o asla yalan söylemezdi. Geçtiğimiz aylarda “nigella” adlı bir coin’in Reklam yüzü oldu. Binlerce insan ona güvenip bu coine girdi. Coin battı, insanlar battı ama o bir iyilik meleğiydi, dokunulmazdı para kaybeden insanlar “Haluk levent’e güvendik kaybettik!” diye yazmaya başladılar. Kimse kulak asmadı, iftiraydı hepsi! Bana da mesajlar attılar. Bir kısım yatırımcıya sus payı olarak para dağıtıldı, ortalık birazcık sulh oldu tabi. Birden bire X hesabındaki o nigella reklamı videosu da silindi diğer coin mağdurları bana bir tane göndermişti oysa. Elimden bir şey gelmezdi kıskançlıkla hasetlikle suçlanmak vardı sonunda. Haluk’da çok iyi biliyordu ki, adam akıllı bir denetlemeden bile asla çıkamazdı, hele bir de muhalif olsaydı. Ve yıllar sonra şimdi (yine ne tesadüftür ki), geçen yıl yazdığı 70 milyonluk karşılıksız çek olayıyla yeniden gündem oldu. Huylu huyundan vaz geçmiyordu bi türlü. Açıklaması gecikmedi “yanlış anlaşılma ve eksik bilgi vardı. Yine; “affedin beni!” Dedi. Hemencecik affedildi tabi. Aklımın almadığı, ahbap yoluyla milyarlarca liraya hükmeden bir adam böyle basit bir şeyden nasıl yakalandı? Ama sakın bu yazdıklarım sizi yanıltmasın ha! İyilik meleğidir o. Türkiye’nin en güvenilir adamıdır! Aman ha! Siz bu dedikodulara falan sakın inanmayın ha! Bunlar onu çekemeyenlerin ve kıskananların iftirasıdır hep!
Atilla Taş tweet media
Türkçe
460
145
2.1K
395K
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@serhatbayat @bpthaber Adam hayvan gibi yakışıklı,zengin şöhretli, incellere göre kız düşürmek için bunları diyor 😂😂😂😂😂
Türkçe
0
0
0
33
BPT
BPT@bpthaber·
Oyuncu Ekin Mert Daymaz, Filenin Sultanları'nı paylaştı: "Futbol takımını salın. Bu takımı izleyin biraz gurur duyun."
BPT tweet mediaBPT tweet media
Türkçe
96
71
5.9K
452.2K
Vsever 2.0 🏐
Vsever 2.0 🏐@Temmzvolley·
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🇹🇷Melissa Vargas vs 🇨🇳Çin (5 set) 36 pts %64 28/44 3 blok 4 ace +30 #FileninSultanları #VNL2026 🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
Vsever 2.0 🏐 tweet media
Türkçe
33
56
880
24.3K
yengeç
yengeç@eevenstarrr·
@Temmzvolley ne block touchmuş bi bitmedi.. 10 dakikadır serçe parmak hesabını bekliyoruz ağlicam
Türkçe
1
1
121
4.1K
Vsever 2.0 🏐
Vsever 2.0 🏐@Temmzvolley·
🇹🇷Türkiye, haftayı 4/4 yapıp Dünya Sıralamasında 3. sıraya yükselerek tamamladı 🇧🇪Belçika 0-3 ✅ 🇫🇷Fransa 0-3 ✅ 🇩🇪Almanya 2-3 ✅ 🇨🇳Çin 2-3 ✅ 📍VNL tarihimizde ilk kez evimizde bir haftayı yenilgisiz kapadık 👏👏 #FileninSultanları
Vsever 2.0 🏐 tweet media
Türkçe
70
692
7.4K
154.7K
Berna Mutlu
Berna Mutlu@bernaamutlu·
Melissa Vargas futbol milli takımındaki birçok oyuncudan daha milli bir oyuncu. #FileninSultanları 🇹🇷
Türkçe
3
2
72
2.3K
karkar
karkar@karkar181251·
Bişey sorcam Erkekler niye kilotla gezmiyor Ve neden geç kalanların yüzde 99'u kadın Bu yüzde 99'nunda yüzde 98'i neden patlak Haketten bilen varsa yazsın a.k Ahde vefa zamanı Hakan Şükür #FileninSultanları
Türkçe
114
19
273
389.5K
Devrimci
Devrimci@DemokratCagdas·
Serap hanım Öyle bir soru sordu bi an aklı başından gitti, Duraksadı Cevap veremedi 86 milyonun önünde Fayası ortaya,ihaneti açığa çıktı,ifşa oldu yani.Arkadaşlarını Yarğılatacağım derken kendi Halkın nezdinde yargılandı, Halkın hükümü Kesin suçlu 😂👊😂
Türkçe
861
2.7K
18.6K
997.8K
Joewise Official
Joewise Official@OfficialJoewise·
@bpthaber Kıyas yaptığı şeye bak. Dünya kupasında gruptan çıkmak > voleybol takımının dünya şampiyonu olması maalesef böyle bir gerçek var
Türkçe
2
0
3
5.7K
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@Hasaninan48746 @bpthaber Paraguay fil dişi sahili s*kim sonik takimlar da gruplara kaldı, başarı olcutunuz göz yaşartıcı
Türkçe
0
0
0
64
hasan
hasan@Hasaninan48746·
@bpthaber Dünya Kupasında sıfır cekmek, bu bayanların Voleybol dünya kupasını kazanmasından daha büyük başarı aq
Türkçe
10
0
42
5.4K
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@Mchdsaki @bpthaber Ne kadar boş konuşuyorsun ya, yazdım ve Trabzonlu olduğunu gördüm 😂
Türkçe
0
0
0
56
Mücahid
Mücahid@Mchdsaki·
@bpthaber Kıyas yaptığı şeye bak. Dünya kupasında gruptan çıkmak > voleybol takımının dünya şampiyonu olması maalesef böyle bir gerçek var
Türkçe
9
0
62
7.1K
butterfly~🦋~
butterfly~🦋~@kelebomm·
Ay bizimkiler o kadar kötü oynuyorlar ki kriz geçiriyorum hiç savunma yok kimin nazarı değdi takıma #FileninSultanları
Türkçe
3
0
9
3.8K
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
#FileninSultanları 2'0dan gelip çevirdiler ♥️♥️ villa veren de yok canlarını dişlerine takıyorlar, umarım bazılarına örnek olur
Türkçe
0
0
0
89
tolgide
tolgide@EraySeluk17·
@AtillaTasNet Canlı yayinlariniza katılmış ve çoğunlukla sizinle aynı fikirde olan biri olarak söylüyorum,insanlara enayi,beyin , bilmem ne diyerek hakaret ederek sadece,antipatikleşirsiniz
Türkçe
1
0
23
1.7K
Atilla Taş
Atilla Taş@AtillaTasNet·
@EraySeluk17 Biraz beyin olsa çadırı bile olmayan adama neden para gönderildiğini sorgular insan önce!
Türkçe
3
0
15
8.2K