Mad Dreamer

990 posts

Mad Dreamer banner
Mad Dreamer

Mad Dreamer

@Erfan_DP

Technical Lead. Just a man building his dreams.

T Katılım Aralık 2015
858 Takip Edilen946 Takipçiler
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
@vanillalilt برداشته شد ولی حواسش بهت هست (عکس رو کامل باز کن)
Mad Dreamer tweet media
فارسی
2
0
3
233
Nika
Nika@vanillalilt·
بچه ها میشه اون آقاهه پشتم رو حذف کنید؟
Nika tweet media
فارسی
18
0
103
5.6K
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
اوووووو پس این حس که به هر چیزی میرسم حس میکنم شانسی به دستش اوردم و لیاقتشو ندارم و ممکنه هر لحظه از دستش بدم اسم داره.
فارسی
1
0
7
285
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
@at_ataee به نظر برمیگرده به اینکه چه دیدگاهی از آیندت داری یا میخوای مدیر خوبی باشی یا متخصص خوبی یه سری تایپ شخصیتی خاصی توی هر کدوم از اینا میتونن خیلی سرآمد باشن، پس باید ببینی به کدوم مسیر شخصیتت بیشتر میخوره. من developer بودم ولی الان بیشتر رفتم سمت کار های مدیریتی و lead.
فارسی
1
0
0
97
axYfK
axYfK@at_ataee·
@Erfan_DP چطور طی کردید مسیرش رو؟ چه خروجی داشتید ازش تا به اینجا؟
فارسی
1
0
0
100
axYfK
axYfK@at_ataee·
خیلی دوست دارم MBA بخونم ولی یه حسی بهم میگه ته مهندسی برام ریدن
فارسی
26
0
182
10K
یآصمَنگولا
پسرا شماها انقدر پول اصلاح مو میدید؟!!
یآصمَنگولا tweet media
فارسی
573
1
306
158.9K
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
تروخدا یکی این تینیجرا رو از جلو هیئتا جمع کنه 😑
فارسی
0
0
2
153
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
آدم با دانشگاه به جایی نمیرسه. شااااااید اگه خیلی آدم باهوشی باشه بتونه کانکشن های خوبی بزنه، که این فقط به دانشگاه محدود نمیشه.
فارسی
0
0
4
235
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
جابه‌جا کردن دیوارهای ذهنم هر سری درد داره، ولی آخرش وسعت فکرامو بزرگتر میکنه.
فارسی
0
0
1
135
علی نوترون🚀
علی نوترون🚀@arduinomegali·
اگه تهران هستین و دوست دارین dnd بازی کنید( حتی اگه تاحالا بازی نکردین) بهم پیام بدین تا به گروهمون ادتون کنم و با هم دیگه لذت ببریم
علی نوترون🚀 tweet media
فارسی
35
4
152
10.2K
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
لذت رسیدن به هدف خیلی زود گذره. مغز اصلا نمیزاره ازش لذت ببری، خیلی زود داره به هدف بعدی فکر میکنه.
فارسی
0
0
18
235
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
Sometimes the best thing to do it just to lie down and don't give a F
English
0
0
3
113
マイ
マイ@BaZzunehSodeh·
@Erfan_DP وای اتفاقا داشتم آهنگشو توی یوتیوب گوش می‌دادم که به سرم زد ریواچ کنمممم. 😭😭😭 جیغ. بدبختی ربواچ نمی‌تونم بکنم.
فارسی
1
0
1
36
マイ
マイ@BaZzunehSodeh·
یکهو چقدر دلم خواست Arcane ریواچ کنم و گریه کنم.
فارسی
3
0
25
672
マイ
マイ@BaZzunehSodeh·
@Erfan_DP همه‌ش تقصیر توه 😭
فارسی
1
0
1
22
マイ
マイ@BaZzunehSodeh·
به یک اتفاق خوب نیاز دارم.
فارسی
2
0
14
412
Mad Dreamer
Mad Dreamer@Erfan_DP·
ایکاش زندگی مثل اون کارتون خانواده اسپاگتی بود کل روز هزار تا بدبختی میکشیدن میرسیدن خونه اسپاگتی میخوردن کلی خوشحال میشدن
فارسی
0
0
7
162