@zeynepxaktas Bi bakıma iyi firmalari biriktirme zamanları diye düşünüyorum... Yatırımı 2-3 ay değil en aşağı 3-5 yıl olarak belirlediysen... Hayırlısı da demek geliyor içimden
Endeks 7,662.85 puan. İçinde bulunduğumuz enflasyonist ortamda yılı 10 binin üzerinde kapatması beklenirdi. Şimdi kurumlar 2024 sonu için 11.500 hedef fiyat veriyor.
Ne diyorsunuz bu duruma?
+Kredili işlem yapmayın.
+Borçlanarak hisse almayın.
+Yatırımcı bakışı ile hareket edin
+Küçük birikimlerle aylık alımlar yapın.
+Öncü sektörlerde yer alan, pazar lideri olan, değerleme oranları düşük, kâr payı ödeyen, kurumsal, şeffaf yönetilen şirketlere odanın.
+Kazanırsınız.
HEKTAŞ olarak, Capital Dergisi tarafından gerçekleştirilen "Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi" araştırmasında bu yıl 66 sıra yükselerek ilk 500 şirketin arasında yer almanın gururunu yaşıyoruz. Başta üreticilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
#HEKTAŞ
BIST 30 GÜNLÜK GETİRİLER
Günlük olarak takip ettiğim bir tablo
Nelere bakıyorum?
1-Kaç hisse hareketinin sürdürüyor?
2-Hareket genel mi?
3-Hisse bazında sektörel yoğunlaşma var mı?
4-Aynı grubun hisselerinde hareket var mı?
5-Negatif kapatanlarda iyileşme var mı?
(3)
- Sonuna geldik, bitti bitiyor demek bilim insanlarının işi değil, bizler falcı değiliz. Her gün ölen 200’den fazla kişi bunları söyleyen arkadaşlarımızın babasının kesesinden gitmiyor.
111.157 günlük yeni vaka (saptayabildiğimiz sayı bu. Tarama yapsak, 200 binden az değil) ve 248 ölüm.
- Endişelenmeye mahal bar, endişelenmeliyiz,
- devlet kısıtlamaları artırmalı
- bireyler maske ve mesafe önlemlerine daha fazla dikkat etmeliyiz.