ChetGPT

42 posts

ChetGPT

ChetGPT

@Everyda24675941

Just chilling...

Katılım Eylül 2020
192 Takip Edilen5 Takipçiler
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@therealsheida چصونه یه نخ سیگار بود دیگه... بهش میدادی، بنده خدا نسخ موند...کله آدمو کیری میکنین...
فارسی
0
0
5
649
shey
shey@therealsheida·
از آقای اسنپی اجازه گرفتم توو ماشینش سیگار بکشم گفت یکی هم به من میدی؟ دوس دخترم اجازه نمیده بخرم بهش گفتم لابد خانومی یه چیزی میدونه دیگه و سیگار ندادم بهش. 🤙🏽
فارسی
31
1
3.5K
87.9K
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@WandererMeh من اصلا همچین دکمه ای تو ماشینم ندارم، البته شاید بخاطر اینه که کلا ماشینی ندارم...
فارسی
1
0
19
2.5K
Mehran
Mehran@WandererMeh·
اگه این دکمه تو ماشینت دکوری نیست تو دوست خوب منی 🤝
Mehran tweet media
فارسی
67
0
320
53.8K
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@MissyCooper2020 اون شخص خیلی آدم مودبی بوده، ولی من کیری بی ادب و بی اعصابم، پس کص نننتتتتتت
فارسی
0
0
0
8
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@policenama1401 وای چقدر کیف کردم😍 #جاويدشاه‌
فارسی
0
0
0
16
👑پلیس نما
👑پلیس نما@policenama1401·
هر روز داریم بیشتر میفهمیم که «قدرت من فقط ناشی از قدرت شماست»، یعنی چه. ملاقات نمایندگان پارلمان ایتالیا با #رضاشاه_دوم. دقت کنیم به احترامی که نشون می دن 👇 #شاهنشاه_آریامهر
فارسی
243
2.8K
15.7K
146.9K
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@Chivasssss7 آقا من توقع دارم وقتی همچین توییتیو باز میکنم یکی حداقل ویدیوشم منشن کنه 🥲 #جاويد_شاه‌
فارسی
0
0
0
21
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
ZXX
0
0
0
24
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@Adiffrentgirl1 خیام: یک کوزه شراب تا به هم نوش کنیم زآن پیش که کوزه‌ها کنند از گل ما
فارسی
0
0
3
146
saghar
saghar@_itssaghar_·
تا حالا گل کشیدید ؟ چه حسی بهتون داد ؟👀
فارسی
134
0
260
24.2K
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@badboyofteh برای دوستانی که دسترسی به اسپاتیفای ندارند لینک یوتیوب هم گذاشتم لذت ببرید ::: Song name Mick Gordon - 02. Rip & Tear youtube.com/watch?v=zZMg9r…
YouTube video
YouTube
فارسی
1
0
1
63
B@d BOy
B@d BOy@badboyofteh·
تو یه جنگل پر زامبی گیر کردی با یه اسلحه دستت یه موزیک میخوای پلی کنی که انگیزه بقا بهت بده،چی پلی میدی؟
فارسی
127
0
247
15.7K
تصاحب‌گر ممد
تصاحب‌گر ممد@mamadinthehouse·
۳ تا کلمه‌ی اولی که ببینی ۲۰۲۵اته خودم: Weed, girl, heal سال خوبی به نظر نمیاد 😑🥴
تصاحب‌گر ممد tweet media
فارسی
1.6K
24
1.2K
469.5K
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@rayatpishe_reza @PA_pegah من هر روز تقریبا دارم از اسنپ موتوری میگیرم، یه جوری میرونن که انگار از ننه عزرائیل فیلم سوپر دارن :))) حالا نمیخوام کار ایشونو سخیف نشون بدم، ولی فکر نکنم اینجوری باشه :))))
فارسی
1
0
1
31
Reza Rayatpishe
Reza Rayatpishe@rayatpishe_reza·
@PA_pegah بهتره بگی، وقتی ولاگر باشی همه چیزو جعل میکنی :) پرسش: این آقا به صورت اتفاقی همیشه دوربین دستشه داره فیلم میگیره؟ چون من شخصا اگر یه تاکسی موتوری گرفتم، نمیام دوربینمو دربیارم از قبلش شروع کنم فیلم گرفتن تا تهش، بعد راننده هم یه کلمه سوال نشه که یارو چرا داری فیلم میگیری :)
فارسی
1
0
2
136
پگاه
پگاه@PA_pegah·
وقتی با شخصیت باشی و آدم حسابی فرقی نمی‌کنه خلبان باشی یا پیک موتوری، کلا حرفه‌ای عمل می‌کنی!
فارسی
107
174
4.3K
155.7K
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@PA_pegah بسیار عالی،صرفا جهت تولید محتوا زیبا بود. فقط یه نکته آقای بیات از کجا میدونست که قبلش باید فیلم بگیره؟
فارسی
2
0
4
2.1K
Arash Forouhar
Arash Forouhar@F7_Arash·
تسليم نشو و نفس بكش كصكش! دوست دارم سقوط جمهورى اسلامى رو ببينى (بزودى) و بعد ريق رو سر بكِشى…. #جيمى_كارتر #سقوط_جمهوری_اسلامی
Arash Forouhar tweet media
العربية
65
184
2.7K
25.1K
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@SinaMobarez ملت ایران مادرتو میگان، حیف که دسترسی به اسلحه برای همه سخته وگرنه تا الان باید سینه خیز تا مرز روسیه میرفتی
فارسی
0
0
0
21
ChetGPT
ChetGPT@Everyda24675941·
@shino_sdch این کیر میخواد فقط، کیر اسب ابرفرضو بهش بدین شاید ارضا شه.
فارسی
0
0
0
18
M
M@JavidShah0000·
ما فرزندان کوروشیم و میراث ارزنده‌ او برای ما هم‌زیستی مسالمت‌آمیز ادیان زیر چتر‌‌ دولتی قدرتمند و مدافع حقوق بشر است.باور داشته باشیم که بار دیگر نور ایران بر تاریکی اهریمن پیروز خواهد شد و ملت ایران به آرامش،آزادی، و امنیتی که شایسته آن هستند،دست خواهند یافت #KingRezaPahlavi
M tweet media
Reza Pahlavi@PahlaviReza

مسیحیان سراسر جهان طی دو هفته آینده، کریسمس و آغاز سال نو میلادی را جشن می‌گیرند، و یهودیان نیز عید روشنایی‌ها (حنوکا) را گرامی می‌دارند. من این دو عید را از صمیم قلب به همه مسیحیان و یهودیان ایران، که بخشی جدایی‌ناپذیر از ملت کهن و متمدن ما هستند، شادباش می‌گویم. شما، هم‌میهنان عزیز مسیحی و یهودی، از زمان سلطه‌ی جمهوری اسلامی بر ایران، مورد ظلم مضاعف این رژیم قرار داشته‌اید؛ از حقوق‌ بدیهی‌تان محروم شده‌اید، و با اعدام و ترور، زندان و شکنجه، و نفرت‌پراکنی و آزار سیستماتیک روبه‌رو بوده‌اید. اما به شما اطمینان می‌دهم که پس از سقوط رژیم، در آینده‌ی آزاد و دموکراتیک ایران، حقوق اساسی شما بازگردانده خواهد شد؛ تبعیض مذهبی پایان خواهد یافت؛ و در سایه سکولاریسم و حکومت قانون، آزادی باور همه شهروندان تضمین خواهد شد. در آن آینده شکوهمند، ایرانیان، با هر دین و آیین، در کنار هم، نقش اساسی در بازسازی میهن‌مان ایفا خواهند کرد. ما فرزندان کوروشیم و میراث ارزنده‌ او برای ما هم‌زیستی مسالمت‌آمیز ادیان و مذاهب زیر چتر‌‌ دولتی قدرتمند و مدافع حقوق بشر است. باور داشته باشیم که بار دیگر نور ایران بر تاریکی اهریمن پیروز خواهد شد، و ملت ایران به آرامش، آزادی، و امنیتی که شایسته آن هستند، دست خواهند یافت. عید کریسمس و عید حنوکا بر شما فرخنده باد!

فارسی
10
23
82
861