Timurlenk

1.9K posts

Timurlenk banner
Timurlenk

Timurlenk

@FTimurlenk

Nutuk atanların değil, Nutuk yazanların izindeyim.

Katılım Haziran 2013
1.7K Takip Edilen1.6K Takipçiler
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@gagahaberyeni ÖSYM kendi koyduğu kuralı uygulayan görevlisine ne soruşturması açacak? Giriş kapısında, sınıflarda ve bina sorumlusu odasında kameralar var. Saat 10:00'dan sonra kimse içeri alınamaz. Alınırsa görevliler suç işlemiş olur. Kamera saatini inceleyeceklerdir. 10.01 ise sorun yok
Türkçe
1
0
14
2.7K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@Mert5187 @gokhan_yildiztr Öğretmenliğe bakışın da muhtemelen şöyle: Sınıfa giriyorum, öğrencilerle sohbet eder gibi oturduğum yerden bile dersimi anlatıyorum. Ne olacak, sırtımda taş mı taşıyorum? Asgari ücret bile verseler ben şükrederim. Sizin gibiler yüzünden bu millet hak arayan insanlara saldırıyor
Türkçe
1
0
1
43
Emrah Erdoğan
Emrah Erdoğan@Mert5187·
@gokhan_yildiztr Sınavda görevliydim. 8.40 da okulda oldum. 9.40 a kadar hiç birşey yapmadım. Gelen çocuklara yer gösterdim evrak inceledim sohbet ettim. 9.55 10.15 arası evrak işleri klasik. 13.00 a kadar oturdum. Sonrası 5 dakikalık evrak işi. Bakmayın burda bazılarının ağladığına. Memnun hepsi
Türkçe
16
2
9
2K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@cavusoglu2205 Aslında dondurucunun maliyeti, tükettiği elektrik ve dondurucudan çıkan simitin ısıtılmasında harcanan enerjinin maliyeti vs düşünürseniz çok ta karlı bir tercih değil. Taze taze çıtır çıtıŕ bir simit de olmayacak sonuçta. Tabi yine de siz bilirsiniz, sizin tercihiniz.
Türkçe
1
0
1
279
Çavuşoğlu
Çavuşoğlu@cavusoglu2205·
🙋‍♂️Arkadaşlar, yorumlarda “O kadar simidi ne yapacaksın?” diyen de olmuş, “Dışarıda normal fiyatına satarsın.” diyen de olmuş. Şöyle yapıyoruz; biraz büyükçe bir derin dondurucumuz var, onun içine atıyoruz. Azar azar çıkarıp yiyoruz.
Türkçe
36
9
87
33.6K
Çavuşoğlu
Çavuşoğlu@cavusoglu2205·
Dün bir Gros Market’e gittim. Unlu mamullerde “1 alana 1 bedava” kampanyası vardı. Ben de 25 simit almak istedim, doğal olarak 25 tane de bedava verilmesi gerektiğini düşündüm. Kasadaki görevli ise “Hayır beyefendi, en fazla 20 tane alabilirsiniz.” dedi. Ben de dedim ki: “Kardeşim, eline mikrofonu almışsın, 1 alana 1 bedava diyorsun. Ben 25 tane almak istiyorum, 25 tane de bedava olması gerekmiyor mu?” “Doğru ama diğer müşteriler de faydalansın.” dedi. Ben de “Sanane kardeşim? Sen satıyorsun, ben de alıyorum. Madem diğer müşterileri bu kadar düşünüyorsun, onlara bedava ver o zaman.” dedim. Sonuç olarak bana 50 simit vermediler. Sizce bu durumda kim haklı? Bu, benim alışveriş özgürlüğümü kısıtlamak değil mi? Not: Olay gerçekten yaşandı, kurgu değil.
Türkçe
678
25
512
364.6K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@BeyhanArk2 Oh ne ala memleket. Milletin geleceği ile oyna. Sonra nasıl olsa helallik alır yırtarım günahlarımdan. Yok öyle yağma. HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN.
Türkçe
0
0
0
27
Beyhan Arık
Beyhan Arık@BeyhanArk2·
Mühürsüz 2 buçuk milyon oy'u geçerli sayarak KUL HAKKI yedin Sadi efendiiiiiiii.. 😡 Utanmadan hellâllik istemek de neyin nesi? #KULHAKKIM: HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN! #BahçenBaharGörmesin
Beyhan Arık tweet media
Türkçe
1.7K
1.7K
7.4K
85.9K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@sokakkedisitv Bu siyasiler de her fırsatta kendi aracını kullanmalarını övünç kaynağı gibi, fedakarlık gibi dile getiriyorlar. Ne var yani kardeşim, biz öğretmenler de kendi aracımızı kullanıyoruz. Milli Eğitim'in araçlarını kullanmıyoruz. Sizlere niye araç verilir? Onu da anlamış değiliz.
Türkçe
0
0
0
160
Sokak Kedisi
Sokak Kedisi@sokakkedisitv·
Kılıçdaroğlu destekçisi Faik Öztrak: ("Biz buradaydık Meclis üstümüze kuruldu" sözü hk.) "Bir gün rahmetli Sırrı Süreyya Önder ile sohbet ediyorduk. O arada, Sayın Veli Ağababa TBMM’nin kurulu olduğu arazideki bir arsanın zamanında dedeme ait olduğunu, kamulaştırıldığını, itiraz etmediğimizi anlattı. Rahmetli de bir gün Meclis’i yönetirken söz aldığımda, şaka yollu “Tapusu sizde, istediğiniz kadar konuşun” diye dostane bir şeyler söyledi. Demek ki Özgür Bey bunu unutmamış. Söylediği sanırım odur. Bilen bilir, ben bürokraside görev aldığım dönemde de parti görevindeyken de kimseye karşı küçük gören bir tavır içinde bulunmamaya özen gösterdim. Kibirli olmadım, protokol gerekleri dışında partinin makam aracını hiç kullanmadım, hep kendi aracımı kullandım. Bulunduğum makam mevki sebebiyle ne bürokraside ne de siyasette kimseye tepeden bakmadım. Hep mahkeme kadıya mülk değildir anlayışıyla hareket ettim."
Sokak Kedisi tweet media
Türkçe
59
7
73
44.5K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@tcagrivaliligi Bla bla bla. Dostlar pazarda görsün. Kamuoyunun gazını almak. Nasıl olsa 3 gün sonra unutulur. Sebep olanlar da rutin yaşamına devam eder.
Türkçe
0
0
1
569
6 OK GAZETE
6 OK GAZETE@solcumedyahaber·
Müdür'ün en net fotoğrafına ulaştık.
6 OK GAZETE tweet media
Türkçe
43
126
1.8K
170.1K
6 OK GAZETE
6 OK GAZETE@solcumedyahaber·
TEŞHİR EDİYORUZ ! Ağrı Karakazan İlk Ortaokulu müdürü Melahat İleri, Irmak Koparan öğretmene her türlü işkenceyi yaparak intihar etmesine sebep olan okul müdürü. Tutuklanmalı. #IrmakÖğretmenİçinAdalet
6 OK GAZETE tweet media6 OK GAZETE tweet media
Türkçe
306
3.4K
14.9K
2.5M
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@DearGozde Kirden tıkanan gözenekler açıldı. Açık gözenekler de silikonla tıkandı.
Türkçe
0
0
0
196
Gözde
Gözde@DearGozde·
Oha kulaklığın temizliği böyle mi yapılıyormuş 😳
Türkçe
55
11
133
89.5K
Topz
Topz@tophz_·
A customer walked into a luxury restaurant and confidently said: “Bring me the most expensive wine on the menu.” The waiter hesitated. “Would the third most expensive be alright instead?” The customer frowned. “No. I asked for the most expensive.” The waiter forced a smile. “I personally think the third one is better.” Now the customer was irritated. “Why are you trying so hard to stop me from ordering it?” The waiter leaned slightly closer. “Please give me a moment to confirm something.” “Confirm what exactly?” The waiter walked into the kitchen. A few minutes later, he returned looking uncomfortable. “Sir… the bottle you chose was bought earlier today.” The customer blinked. “So?”
English
85
452
1.4K
1.2M
⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš)
⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš)@ErkaniHarbiyye·
🇳🇴Norveç burası. Şehrin merkezi. Asfalt yamalı. En sondaki logar kapağı, mühendislik hatası sebebiyle 30 santim yüksekte kalmış bir tümseğin üzerinde duruyor. İsteseler tüm sokakları mermerle kaplarlar. Sizce niye kaplamıyorlar? Tahmin edin. Cevap aslında hepimiz için ibrettir.
⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš) tweet media⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš) tweet media⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš) tweet media⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš) tweet media
Türkçe
82
7
222
260.9K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@_ilanlariniz Ben Passat kullanıyorum. Kızıma bunu aldık. Bazen ben de kullanıyorum, gayet de memnunuz. Yakıt tüketimi çok az (uzun yol 5 L) olmasına rağmen performansı çok iyi. Ne yapsın insanlar, o paraya Clio mu alsınlar?
Türkçe
0
0
1
92
İLANLARINIZ
İLANLARINIZ@_ilanlariniz·
Şu arabalara 2 milyonu kim veriyor, gerçekten anlamak mümkün değil. 3 silindirli 1.0 motor, B segment...
İLANLARINIZ tweet media
Türkçe
214
9
763
533.4K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@barisyarkadas Mavi tikin var. Grok'a sor; yorumları analiz etsin bir görelim. Yorumlardan ne kadarı Kılıçdaroğlu'nun lehine, ne kadarı aleyhine.
Türkçe
0
0
0
47
Barış Yarkadaş
Barış Yarkadaş@barisyarkadas·
Tek elden yazılmış, talimatla yayımlanan ve “iki başlık alternatifli gönderilen” sözde haberler bunlar… Tesadüfe bakın: SÖZCÜ, HALK TV ve sözde muhalif medya, Kılıçdaroğlu’nun videosunun altındaki tüm yorumları okumuş ve aynı anda aynı başlığı atmışlar. “Parti bültenisiniz. CHP Genel Merkezi’ndeki bir kliğin talimatları doğrultusunda yayıncılık yapıyorsunuz” deyince de itiraz ediyorlar. Hepinizin aynı anda aynı başlığı atması gerçekten tesadüf mü? Talimatla yazdırılan alt başlık ne: “CHP’yi hedef aldı..” Kılıçdaroğlu CHP’yi hedef almıyor; CHP’yi gözü gibi koruyor. Akıllarınca Kılıçdaroğlu ile CHP seçmenini karşı karşıya getirecekler… Kendinizi çok akıllı mı sanıyorsunuz? Bu başlıkları talimatla atarken hiç utanmıyor musunuz?
Barış Yarkadaş tweet media
Halk TV@halktvcomtr

Kemal Kılıçdaroğlu'nu hesabını yorumlara kapatmadığına pişman ettiler halktv.com.tr/turkiye/kemal-…

Türkçe
426
87
518
95.4K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@onlyskypace Mavi tiki olmayan biz fakirler Grok'a soramıyoruz. Yoksa sorar, son noktayı koyardık.
Türkçe
0
0
0
1.4K
𝐒.
𝐒.@onlyskypace·
hangi depo daha önce boşalır ?
𝐒. tweet media
Türkçe
115
8
340
127.7K
Hilmi Türkmen
Hilmi Türkmen@hilmiturkmen34·
Sayın Cumhurbaşkanımız “yatmadan önce manda yoğurdu yiyorum” dedi diye aylarca bunun üzerinden “millet aç” propagandası yapanların gerçek yüzü her geçen gün biraz daha ortaya çıkıyor. Gördüğünüz bu yer, tarım arazisi üzerine yapılmış kaçak bir villa. Altında ise iddialara göre yine kaçak şekilde faaliyet gösteren gizli bir kripto imalathanesi bulunuyor. Kaçak içinde kaçak, suç içinde suç… Üstelik bu kişinin, CHP’li Eskişehir Tepebaşı Belediyesi özel kalem müdürü olduğu belirtiliyor. Bize iki kaşık yoğurdu bile çok görüp milletin aklını bulandırmaya çalışanlar, bakın nasıl bir hayat yaşıyor. Bu millet artık her gün yeni bir rezilliklerine şahit oluyor. Biz bunları neden paylaşıyoruz biliyor musunuz? Çünkü herkesin, Cumhuriyet Halk Partisi’nin içinde olduğu gerçeği görmeye hakkı var.
Hilmi Türkmen tweet mediaHilmi Türkmen tweet media
Türkçe
795
1.2K
4K
275.7K
Şamil Tayyar
Şamil Tayyar@samiltayyar27·
Grup Başkanımız Abdullah Güler ve Aksaray Milletvekilimiz Hüseyin Altınsoy dün gece aradıklarında yayındaydık, az önce mevzuyu konuştuk. Lafı uzatmaya gerek yok, vekilimizin eşi ve 3 kız kardeşi, erkek kardeşlerine karşı ‘mirastan mal kaçırma’ davası açarken, adli yardım için fakirlik ilmuhaberi almışlar. Anlatımına göre; davacı 3 kadının maddi durumları hakikaten iyi değil, onlar belge alırken vekil eşi de kardeşlerine uymuş. Evet, hata yapılmış. Vekilimiz, mevzudan geçen ay haberdar olunca mahkemeye başvurup ara karar alınmasını sağlamış. Bu kararla her davacının, payına düşen 70 bin liralık dava harcı Eylül ayına kadar yatırılacak. Vekilimizin şu sözlerini çok samimi buldum: “Eşimin hatası, önceden haberim olsa izin vermezdim, boşayacak halimiz yok, dahil olmasam da onun hatası benim hatamdır, kamuoyundan özür diliyorum. Harcı eşim de kardeşleri de ödeyecek.” Emin Pazarcı örneğinde de yaşadık, siyasetçi yakınları sadece kendilerini temsil etmiyorlar, sorumlu davranmaları gerekir. Vekilimize de ayrıca teşekkür ederim, samimiyetle eşinin hatasını üstlenip sorumlu bir şekilde özür diledi, erdemli davrandı. Geçmiş olsun. AK Parti’yi güçlü kılan da budur.
Şamil Tayyar tweet media
Türkçe
2.2K
150
841
197.2K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@ogretmensitemiz 41 yıllık öğretmenim. Sınav yaptığımız dönemlerde sınav kağıtlarını ne çocuklarıma ne de başka birine okutmadım. Kendim okumalıyım ki her bir öğrencinin hatalarını göreyim. İlkokullarda artık sınav yok. Anneniz sınav yapıyor olsa da size okutacağını sanmıyorum.
Türkçe
0
0
2
298
Öğretmen
Öğretmen@ogretmensitemiz·
Annemin 2. sınıf öğrencilerinin sınavını okuyorum. Öğretmenin eş anlamlısına muallim yerine muallebi yazmış biri. Annem de diyo ki kabul et. Dilce Tanrıverdi
Öğretmen tweet media
Türkçe
16
4
63
16.9K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@berentuger 61 yaşındayım ve bu eyleme katıldım. Öğrencilerim için, torunlarım için; sizin için de katıldım. Sizin bakış açınızla hiç bir sorun çözülmez. Çünkü bu anlayış sorunu görmezden gelmektir. Doktorların birlik ve beraberlik içinde yaptıkları haklı eylemlerine bakın ve örnek alın.
Türkçe
0
0
29
293
tuubateacher
tuubateacher@berentuger·
Eğitimi aksatarak sorun çözülmez. Tepki anlaşılır ama yöntem tartışılır. Sabah dersim var, bir de nöbetçiyim,görevimin başındayım.✨
Türkçe
477
5
227
100.4K
N İ L 🇹🇷
N İ L 🇹🇷@NilKa_·
@hallederiztamam Nesi zor anlamadım?E nabıza giriyorum ve randevumu alıyorum 2-3 dk bile sürmüyor.Neden her şeye muhalefet ediyorsunuz?60 yaşında ki amcalar teyzeler hastane kuyruğunda vefat ediyordu şuan şunu yok yere eleştirmeniz o kadar yersiz ki!
Türkçe
23
0
8
3.3K
Orhan Aydın
Orhan Aydın@hallederiztamam·
Allah aşkına MHRS sistemini neden bozdunuz? Fıstık gibi çalışan sistemdi. Neden E Nabız’a bağladınız? Niye randevu almak, randevu onaylatmak bir eziyete döndü? Sadece bununla yetinmediniz bir de E-Nabız’ı değiştirdiniz? Ne gerek var? Arkadaş kim veriyor bu aklı? Bu yeni sistemi ben kullanırken zorlanıyorsam 60 yaşındaki amcalar teyzeler nasıl kullanacak?
Türkçe
413
740
5.9K
227.7K
Timurlenk
Timurlenk@FTimurlenk·
@aykiri Asgari ücretle öğretmenlik yapmayınız. Asgari ücretle öğretmen çalıştıran eğitim kurumlarına öğrencinizi göndermeyiniz.
Türkçe
0
0
1
423
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Ankara’da özel bir kurum öğretmen ilanındaki iş şartları:
Aykırı tweet media
Türkçe
134
23
414
175.7K