Murat Tiriç

806 posts

Murat Tiriç

Murat Tiriç

@Fakeguruu

Aslında hiçbiriniz yoksunuz... What is matrix ulan bu!

Katılım Ocak 2021
85 Takip Edilen15 Takipçiler
Kabasakal
Kabasakal@kabasakalsahada·
kendimi ifade edeyim. Yurt dışında yaşıyorum buraya kaydetip attığım tüm kuponlara yurtdışında yaşadığım için burdaki sitelerinden basıyorum. Ancak X yasal kısıtlama getirdiği için burda o kuponun açık halini paylaşamıyorum. Eğer oynadığım kuponları görmek istersen, Telegram da paylaşıyorum kardeşim. Eminim ki hepimizin gayesi kazanmaktır, inşallah bugün de kazanırız. Oynanmısını at dediğin için tabiki seni kırmıcam, oynadım. Bunun 20 katını basacak param da var, biraz içimizde olursan görebilirsin. Bol şans dilerim herkese.
Kabasakal tweet media
Ar.Feller@aronfell3r

@kabasakalsahada İyi knk kaydetmeyip oynasana o zaman birde oynanmışını at

Türkçe
18
5
72
43.1K
Doğan Duru
Doğan Duru@reddvox·
Dk1 Gol1 A101
Indonesia
2
0
96
3.7K
Murat Tiriç
Murat Tiriç@Fakeguruu·
@Hans21018677 Aynısı İstanbul Mecidiyeköy de başıma gelmişti. Neden sarı renk araç alırlar ki*
Türkçe
0
0
1
400
Tncr
Tncr@Hans21018677·
Birgün İzmir'de Nokta durağında taksiye bindim, konağa inelim abim dedim,şöför bana baktı,abi ben karabağlara gidiyorum ama istersen seni üçyol'a kadar götüreyim dedi.Ne demek kardeşim, sen taksi değil misin dedim,yooo değilim abi dedi.Gerçekten taksi değilmiş🙈🙈
Türkçe
10
0
246
31.2K
Gizem
Gizem@Gizemdream·
Meşhur videoyu bizim milli takıma da yapmışlar 😅
Türkçe
89
432
15.4K
1M
Sansürsüz
Sansürsüz@sansurszpr0fiI·
Her şeyini kaybetmesine rağmen paylaşmaktan vazgeçmemesi, gazeteciyi gözyaşlarına boğdu.
Türkçe
61
1.1K
25.7K
3.3M
Murat Tiriç
Murat Tiriç@Fakeguruu·
@shitpos84715001 Nitelikli, kaliteli yemek yemeği istemek sadece parası olanların hakkıdır. *
Türkçe
4
1
13
22.3K
shitpost
shitpost@shitpos84715001·
Caddedeyim bi tane çocuk abi bana şurdan yemek alır mısın dedi gösterdiği yer shake shack… inna sabirin inna sabirin
Türkçe
29
79
14.2K
582.9K
Nihat
Nihat@sikensokansaray·
çok kolay olacak amk
Nihat tweet mediaNihat tweet media
Türkçe
56
1
813
278.4K
Emir Han
Emir Han@RealEmirHan·
Most iconic moment in TV history? I’ll start:
English
181
58
904
11.4M
Simpson
Simpson@simpsonanaliz·
maaşın yattı diyelim, cebinde 100.000 TL var ve çok acil 100 binde ödemen var. En az 2 orana basacak olsanız hangi seçeneğe basardınız?
Simpson tweet media
Türkçe
30
3
118
46.2K
Deniz Durdu
Deniz Durdu@denizmdurdu·
Kadıköy ile alakalı tüm analizlere ve baskı yaratılıyor görüşlerinize katılıyorum. Öte yandan uyuşturucuya, mekanlarda tüm dejenere sömürü ve ikircikli ilişkiye ortam sağlanırken irade göstermemenize de gülüyorum. Bir şeyi devlet bırakırsan, böyle “çözerler.”
Türkçe
12
27
255
39.5K
Murat Tiriç
Murat Tiriç@Fakeguruu·
@popileaks Bir yolcu sesini yükselttiği zaman uçaktan indiriliyor, çocuk uçuş boyunca bağırıyor, şımarıyor ve daha fazlası. Müdahale edilemiyor. Mantıklı *
Türkçe
1
0
0
1.9K
Popileaks
Popileaks@popileaks·
Cenk Eren'den THY'ye "çocuksuz sefer" önerisi: "Uçakta koro halinde ağlayan 8-10 ufak çocuğumuz var. Eğer linçe uğramayacaksam soruyorum; günde 10 sefer varsa bunun 1 seferi çocuksuz olabilir mi?"
Popileaks tweet mediaPopileaks tweet media
Türkçe
546
22
1.8K
599.9K
Murat Tiriç
Murat Tiriç@Fakeguruu·
@babbipbop_ Birde kura göre güncellemeyi ihmal etmemiş reddit hikayesini bravo emek de var hikaye hırsızlığında
Türkçe
0
0
1
11
BABBİPBOP
BABBİPBOP@babbipbop_·
Ben bir fotoğrafçıyım. Kamera setimin değeri tam 180.000 TL. Evimin kirasını, faturalarımı bu aletle çıkarıyorum; yani benim ekmek teknem. ​Geçen hafta kuzenim aradı, sevgilisinin doğum günü çekimi için "Kanka kamerayı bir günlüğüne versene" dedi. İki kere net bir şekilde "Hayır" dedim. "Ben iş ekipmanımı kimseye emanet etmem. Başına bir şey gelse dımdızlak ortada kalırım" diye de açıkça ekledim. ​Eleman laftan anlamamış olacak ki, o gün sırf kamerayı alabilmek için oturduğumuz kafede bana baskın yaptı. Ben lavaboya gittiğim esnada, masadaki çantadan kamerayı benden izinsiz alıp kaçmış. 4 saat sonra geri getirdiğinde ise lens yuvasının içi tamamen kum dolmuştu ve lensin otomatik odaklaması (autofocus) tamamen mefta olmuştu. ​Yetkili servise götürdüğümde tam 38.000 TL masraf çıkardılar. Kuzenimin bu duruma pişkin cevabı ise "Oğlum zaten eski modeldi bu, yakında yenileyecektin bahane oldu işte" oldu. Durumu öğrenen aile ve akrabalar ise hemen araya girip "Yabancı değil, öz kuzenin. Büyüklük sende kalsın, aranızda paranın lafı mı olur? Kendin yaptırıver" diyerek beni suçlu çıkarmaya çalıştı. ​Tabii ki onların dediğini yapmadım. Gittim, "güveni kötüye kullanma ve mala zarar verme" suçundan karakola şikayetçi oldum, ardından da mahkemede tazminat davası açtım. Dava sonucunda hem 38.000 TL'lik tamir masrafını hem de o hafta iptal etmek zorunda kaldığım çekim yüzünden uğradığım 7.000 TL'lik iş kaybını söke söke aldım. ​Kuzenim bu parayı ödeyebilmek için gözü gibi baktığı oyuncu bilgisayarını satmak zorunda kaldı. Şimdi halam tüm akraba WhatsApp gruplarında "Çocuğun yuvasını yıktın, sevgilisi bu borç muhabbeti yüzünden onu terk etti" diye arkamdan konuşup beni suçluyormuş. ​Hayır halacım, ben kimsenin ilişkisini yıkmadım. Kuzenim, başkasının malına "çökmeyi" alışkanlık haline getirdiği için kendi başını kendi yaktı.
Türkçe
586
323
13K
754.2K
Murat Tiriç
Murat Tiriç@Fakeguruu·
@emraslnn Kolpadan bir ayı* hikayesi çıkacak sandım. Bu kurgu sarmadı.
Türkçe
0
0
0
91
emre
emre@emraslnn·
Küçükken “r”leri söyleyemezdim. Dayım sürekli, “Bir ayı, bir arı desene” derdi. Ben de her seferinde, “Bir ayı, bir ayyyyı” derdim. Evdekiler gülerdi. En çok da dayım. O yaşta insan neden utandığını tam bilmiyor ama bir şey içine oturuyor işte. Yanlış söylediğin kelime değil de, herkesin doğru söyleyebildiği bir şeyi senin yapamıyor olman koyuyor. Seneler geçti. Büyüdüm. Dayımın bir oğlu oldu +++
Türkçe
143
22
1.3K
1.2M
Murat Tiriç
Murat Tiriç@Fakeguruu·
@inanmutlu1 Tasarruf edelim diye yakmadığımız ayda, yaktığımız aydan daha fazla fatura gelmiş. Evdeki hesap çarşıya hiç bir zaman uymuyor.
Türkçe
0
0
0
10
Murat Tiriç
Murat Tiriç@Fakeguruu·
@Biletix Aslında kimse bilet almak istemedi, tükenen biletler üzerinden drama yaratdı. *
Türkçe
0
0
1
385
Biletix
Biletix@Biletix·
Dakikalar içinde tükenen ilk konserin ardından yeni tarih açıklandı! 😍 Şebnem Ferah 27 Haziran'da KüçükÇiftlik Park'ta! 🎟️Biletler 8 Mayıs Cuma saat 15:00'da satışta! bit.ly/4us7Wf0 #artibir
Türkçe
24
8
147
23.6K
Doğan Duru
Doğan Duru@reddvox·
Şebnem Ferah’ın sahneye dönüyor olmasına en çok Şebnem Ferah adına sevindim… herhalde bundan sonra da yola devam eder diye hissediyorum. Sevenleri için ayrıca güzel haber ve onu hiç canlı dinlemeden sevmiş bir kuşak için de heyecan verici bir bekleyiş. 🤘 Return of the Jedi @sebnemferah
Türkçe
25
29
2.1K
95.1K
Harun Ozan Ceylan
Harun Ozan Ceylan@HarunOzanCeylan·
Ben de bir APP düşünüyorum. Allah nasip ederse manav / market fiyatlarının aşağı çekilmesini sağlayacak bir app olacak. 10 şehirle başlanacak, tutarsa tüm şehirlere yayılacak. İlk 3 ayda 10.000 kullanıcıya ulaşırsak buna zincir marketler bile dayanamayacak. Zira yerel manavlar öne çıkacak. App’ın fiyatların aşağı çekilmesinde Müthiş bir etkisi olacak inşallah. Pazartesi itibariyle görüşmeler başlayacak. Beklemede kalınız!
Nur Sultan Şeyhanlıoğlu@nurssyhn

markete çıkalı 24 saat olmadı daha 🥹 yüzlerce yorum geldi. halkın bunu beklediğini biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum 🪐✨

Türkçe
29
21
802
166.1K