Faruk

430 posts

Faruk banner
Faruk

Faruk

@Farukkos19

Katılım Mart 2024
96 Takip Edilen24 Takipçiler
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Hocam yeni projem Borsa veyahut Twitter falan hiçbir şey değil reel hayatımla ilgili bir şey yani muhtemelen sizlere faydası olacak bir şey değil ama bir çok insana faydası olacağına inanıyorum ben yine burayı kullanacağım sadece biraz daha normal arada sırada hal hatır sormak için ya da arada sırada belki haftada bir kere falan ya da ayda bir kez analiz analizi de yapabilirim
Türkçe
3
0
18
317
Faruk retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
104
49
258
4.5K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#info o gün de yazdığım gibi içlerinde en hazır ve en önem verileni idi 1 ay olmadı +50 üstünde kar yazdı işte bu yüzden ekipleri ve tahtaları tanımak önemli Çok fazla talep olmadığı için yeni bölümleri yayınlamıyorum yoksa çok özel ekipleri derleyip toplamıştım sizler için
Ali Candan@poltalemdar1907

HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR Bizim için yine kazançlı bir hafta oldu (hafta başı tüm işlemler kârdaydı zaten ) orta vade hisselerimizde de dün aldıklarını bugün geri aldık değerlendiren herkese bereketli olsun Bugünkü konumuz NAMIK KEMAL GÖKALP - EL PATRON Neden mi el patron diyorum çünkü kendisinin bir çok şirkete sahipliği ve ortaklığı var gelelim borsamıza #hdfgs #hedef #hubvc #seykm #info Hedefte yapılan operasyonu dışardan izleyen ve daha sonralarda da tekrar tekrar bakan biri olarak kapalı fonlarda yapılan en güzel operasyonlar biri oldu ve açıkçası hisseyi yıkmamaları taktir edilmesi gereken bir şey kendilerini bu konuda tebrik ederim Potansiyel barındıran senetleri hepsi :) neden patron diyorum şimdi anlatalım #hdfgs kendisinde ufak çaplı bir operasyon olmasına rağmen daha tam zamanlı büyük bir operasyon yememesi kendisini cazip konuma getiriyor olası bir tefasa kapalı fon yerleşmesinde çok heyecanlı şeyler yaşatır #seykm kendisi alt pazar ve kumbara hissem bu hissede imaj hakkı davası sürüyor bunun kalkması ve hissesin üst pazara geçmesi potansiyel olarak güzel şeyler vaad ediyor bende kumbara olarak değer yatırımcısıyım #hubvc alt pazarda olan girişim senedimizde fiyat olarak ucuz olması ve operasyon yememiş olması kendisini cazip konuma getiriyor toplu bir takası var şuan aktiflik görünmüyor (sonhafta olan alımları saymıyorum devamı gelirse yeniden değiniriz) takasın aktifleşmesi üst pazar etkeni ile güzel marjlar açmaya müsait bir senet #info ederinin altında kalan bir aracı kurum olduğunu düşünmekle beraber Namık beyin bence en değer verdiği senetlerinden biri içerde fon yapılanması var malın çoğunluğu tefasa kapalı fonlarda hedef hissesinde de fonlar yerleşmiş ve yatmıştı şuan burada da aynı şey var umarım sonu aynı olur aynı çapta bir operasyon olmasa da senedin ederinin bu seviyeler olduğuna inanmıyorum Bu yazdıklarım senetlerle ilgili güncel görüşlerim ilerde tek tek analiz edeceğiz senetleri siz ne düşünüyorsunuz bu konular hakkında Görüş ve fikirlerinizi bekliyorum yanlış olduğunu düşündüğünüz yerleri de yazarsanız beraber düzeltiriz

Türkçe
31
23
151
3.8K
Faruk
Faruk@Farukkos19·
@poltalemdar1907 Hocam inanın çok isteriz eğitimlerin de devamı olsa güzel olur
Türkçe
0
0
0
45
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Naber, nasılsınız? Nasıl gidiyor, keyifler nasıl?
Türkçe
34
9
104
2.4K
Faruk
Faruk@Farukkos19·
#icugs ulan bir sürpriz yapacaksın ama iyi mi kötü mü onu çözemedim:(
Türkçe
0
0
1
332
Faruk
Faruk@Farukkos19·
@swap_technical Hocam bulls icundan sattı ama kayda değer bir şey mi
Türkçe
0
0
1
457
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Bunun temel Nedenleri şu yüzden olabilir 1-Ölü kedi sıçraması (proje bitmiş düşen hissede oyuncu tepki verip insanlar gidiyor düşüncesi ile atlar ve terste kalırlar tepkiden öteye gitmez ) 2-Hissede sert bir düzeltme olmuştur ama mal çıkışı yoktur (oyuncular arası anlaşmazlık-oyuncuların hapse girmesi -gözaltına alınması vs vs gibi durumlarda mal çıkışı yoksa ve hisse taban taban geliyorsa elbet tepki verecektir burada önemli olan doğru yerde yakalamak aksi halde satış fırsatı bile bulamadan çok büyük zarar edersiniz (#ıskpl de canlı sunduk ) 3-Düzeltme sürecinde olan hissenin kredili cezasının bitmesi (#ieyho da 40 dan 24 e geldiğimiz süreçte cezanın bittiği gün tabandan tavana olmuştu ve o dönem proje gerçekten sağlam temeller ile devam etti) 4-Kısada marj açmış hissede sepepsiz bir şekilde taban olduktan sonra piyasa buradaki iş bitti burası düşücek diye düşünürken tabandan tavana yapan oyuncu (ana amaç korkutup malı almak ) #bıgen de yaşadığımız gibi Yazdığım 4 olay da genel anlamda riskli olsa da onlara nazaran daha risksiz olan bir madde daha var 5-Hissede operasyon başladı ve hisse oyuncu maliyetine yakın ise hissede haber kaynaklı veyahut başka bir olaydan dolayı taban oldu ise oyuncu duruma el atar ve maliyetinin altındaki hisseyi kaldırır #atatr de canlı sundum size sayfada var yazıp göz atabilirsiniz. Genel anlamda kısa özet şu tabandan tavana nadir olan bir durumdur fakat doğru temeller ile yakalamak ve kazanmak mümkündür ana temel neden mal çıkışı yoksa ve proje bitmediyse bunu yakalayabilirsiniz aksi halde tabandan kalkıyor gibi yapılan hisselerde ana amaç sizi çekip size mal satmaktır o yüzden riskli ama bir o kadar da kazançlı olan bu ihtimal az olsa da doğru hamleler ile güzel kazanç sunar Benim düşüncelerim bu şekilde bunlar benim gördüklerim Tabi ki bilmediğim atladığım yada unuttuğum şeyler vardır bunları yorumlara yazarsanız beraber değerlendiririz Bir bilgi paylaşımın daha sonuna geldik okuyan herkese teşekkür ederim
Ali Candan@poltalemdar1907

Daha önce hiç tabandan tavana yakalayan oldu mu yada bu durum hangi şartlarda oluşur bilen var mı ? Yada neden son 30 dakika da yapılıyor bu iş ?

Türkçe
37
38
156
6K
Faruk
Faruk@Farukkos19·
@poltalemdar1907 Hocam şuan zergy bu şartları karşılıyor mu😅
Türkçe
0
0
1
461
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Daha önce hiç tabandan tavana yakalayan oldu mu yada bu durum hangi şartlarda oluşur bilen var mı ? Yada neden son 30 dakika da yapılıyor bu iş ?
Türkçe
58
16
148
20.5K
papatya
papatya@papatyaaa252525·
@MuratBeyborsa Sayfanıza baktım durmadan bu soruyu sormuşsunuz sormanızda ki amaç nedir Hani daha önceden temel teknik takas analizi yapmış olsanız anlıycam da amaç ne? Yada zararda olanlar için bir analiz mi payalacaksınız?
Türkçe
1
0
3
116
MURAT BEY
MURAT BEY@MuratBeyborsa·
#RUBNS yatırım yapan var mı? zarar varmı yazın bakalım
Türkçe
1
0
1
1.8K
Faruk
Faruk@Farukkos19·
@utaiya_kiyokiba Anladık da niye sürekli aynı şeyi yazıyorsunuz onu anlayamadık
Türkçe
0
0
0
39
..ReeMa_
..ReeMa_@utaiya_kiyokiba·
#RUBNS "elveda" ... Destek kırılmış, obo var, taban kapanış, yatayda oyalandığı seviye de kırılmış.
..ReeMa_ tweet media
Türkçe
1
0
1
783
Faruk
Faruk@Farukkos19·
@swap_technical Hocam lütfen tekstil de neler olduğu hakkında kısa bir bilgi 😥
Türkçe
0
0
1
15.9K
Faruk
Faruk@Farukkos19·
@poltalemdar1907 Lotu düşük toplanma aşamasında olabilir hocam 🤔
Türkçe
0
0
0
145
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Sizce bir hisse bu endekse rağmen gitmiyorsa gitmemesinin nedeni nedir yada her yer yeşil olduğunda bile gitmiyorsa ? Bu durumun 2 açıklaması var ama önce sizlerin düşüncelerini merak ediyorum ?
Türkçe
78
21
149
8.8K