Sabitlenmiş Tweet
ککومکی
2.9K posts


@setareparsii @thisiishell ترجیحا اینجا اهنگو خاموش میکنیم و فقط به صدای اب و بلبل و باقی پرنده ها گوش میدیم.
فارسی

@thisiishell ببخشیدا ولی اگه اینجا کسی وراجی کنه با پشت دست باید زد تو صورتش
اینجا اهنگ شجریان میگذاری و به صدای اب و صدای استاد گوش میدی
فارسی

@Tooftarangi7 صد درصد دستبند.
اپل واچ خیلی زشت و خزه! فقط برا ورزش خوبه غیر اون خیلی خزه، مخصوصا وقتی تو مهمونی میبندن، هیچ سنخیتی با لباس مهمونی نداره! من ساعت مچی آنالوگ دوس دارم.
فارسی

@InterPercept جااان، جیگرم حال میاد میبینم مسلمونا دارن میرینن به غرب💆🏻♀️
فارسی

🔴 این ویدئو رو انقدر دست به دست کنید که برسه به رونالدو؛
یه پدرِ ایرانی واسه پسرِ نابیناش اینجوری بازی پرتغال رو گزارش میکنه تا اونم از فوتبال لذت ببره..
+ فقط ذوقش موقع گل رونالدو
@Cristiano ❤️
فارسی

@persispatriot @LabkhandeMasiha چه ربطی به برتری دادن داره؟! منم برای بازیگر و پزشک و بقال به یه اندازه احترام قائلم اما یه کسیو مثلا ده سال ازش سریال دیدی و فنشی و ازش خوشت میاد، وقتی میبینیش قائدتا خوشحال میشی، به شغلش چه ربطی داره؟ اینکه پرسید بازیگری برای این بود که شک داشت خودشه یا نه .
فارسی

@LabkhandeMasiha من که درک نمیکنم چرا شغلی بر شغلی دیگه برتری داشته باشه ، خوب هر بازیگری نقشش رو بازی میکنه دیگه منم خیلی بازیگرها رو دوست دارم و فرصت پیش اومده از نزدیک ببینمش ولی نرمال هست حتا امضا هم نگرفته ام و نمیگیرم
خیلی خوشحالم ک کسی رو بر کسی برتری نمیدم به ویژه به واسطه شغلش
فارسی

@robotrasa @greyman19911 د نمیتونه دیگه، پس چجوری هر هفته قیمتارو ببره بالا یا به هرکس یه قیمت بده! اینارو دیدم خودم به چشم!
فارسی

@greyman19911 گیریم دستی باشه اصلا
مگه کارش همین نیست اصلا؟🤣 ناراحتی قیمت را بنویس زیر پست کوفتیت خسته نشی خب
فارسی
ککومکی retweetledi

@sanazisana چجوری رد شده از گیت با اینکمربند انتحاری، پس چرا تا تو شرت مارومیگردن
فارسی

@kooshiar @SepehriHamed به اینایی که کامنت گذاشتن، خیلیی کسخلین که فکر میکنین با این به اصطلاح توافق همه چی تموم شده🤦🏻♀️😂😂 گویا هنووووز این ترامپ حرومزاده رو نشناختین! 😁
فارسی

@amirnevis موافقم و همیشه م میگم ولی چاره ای جز کراتین نیست😁 سالی یه کراتین کردن به قوت خودش باقیه.
فارسی

@shamiiimrad یعنی چی؟ اومد خونتون کلیدو گرفت وسایلتو بار ماشین کرد رفت ؟ نمیفهمم. تو یکی نگفتی وسایلمو کجا داری میبری؟ به چه حقی این کارو کرد؟
فارسی

@ZSepehrirad کسخلن، احتمالا میخوانسی سالگی سقط شن خودشون و چهلو نبینن😆
فارسی


























