Ömer

218 posts

Ömer

Ömer

@Gala5091G

Katılım Eylül 2024
49 Takip Edilen2 Takipçiler
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@alkolikyorumlar İlk maç sonucu can uzunu bilmeyenler can uzun yangını yapıyor neden acaba gibisinden konuşan adam şimdi can uzuna 4 puan veriyor.Adammısın ?
Türkçe
0
0
1
2.8K
Ömer
Ömer@Gala5091G·
Biraz cesareti varsa 2. Yarı arda yerine can uzunu oyuna alır.Ayrıca yunus yerine bay Kerem yerine deniz gül girmeli.
Türkçe
0
0
0
16
Ömer
Ömer@Gala5091G·
Abd çok hızlı oynuyor bizim ortasaha ve defans hattımız Ferdi harici çok yavaş çok zor maç..
Türkçe
0
0
0
21
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@icardinh Zenit ve Fenerbahçe’de bir sezonda 7 gol atmış adamı osimhenin arkasına istiyorsun.İcardi yerine istiyorsun birde.Siz kafayı yemişsiniz.Her özelliği yarım olan bir adam oyun zekasıda 0 aston villadayken Avrupa maçını izledim nasıl o takımda oynadığına hayretler ettim bomboş topçu
Türkçe
0
0
0
518
İcardinho 🇹🇷🇦🇷 #Hedef27
Jhon Duran transferine Galatasaray taraftarı neden bu kadar olumsuz bakıyor anlamıyorum. Tamam riskli transfer ama şöyle de bir durum var tutarsa seviye atlatacak transfer. Ayrıca u23 kontenjanında. 4-5 milyon eurolar verilebilir rakamlar. Osimhen'i yedekler, kanatlarda oynar, forvet arkasında oynar, pres oyununa uygun, şutları mermi gibi, kafa vurabiliyor full paket sahaya kafasını verdiğinde. Davinson'un burada olması ve FB'ye bilenmesi de sahaya kafasını verme ihtimalini arttırıyor. Bence her türlü denenir.
Burak Eren@Burakeren_1987

Jhon Duran, Fenerbahçe'ye imza attığı ücretin dörtte birine Galatasaray'a gelmek için kapıda yatıyor. (Haluk Yürekli) Fenerbahçe'de kazandığı rakam çok alakasız bir seviyedeydi. 20 milyon avro kazansa, 4'e 1'i 5 milyon avro mu oluyor? Yıllığı 2.5 - 3 milyon avro'lara gelse derim ki denesek mi acaba? Takımı bozup, huzur kaçıracağını düşünmüyorum. İstikrarlı "performans" alabilir miyiz, beni düşündüren o. Galatasaray'ı bu denli çok istemesi "intikam" istiyor dedirtiyor. Çok zor karar. Gün sonu kimseyi bulamadığında transferini düşüneceğin isim konumunda şu an..

Türkçe
14
1
98
20.1K
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@tugcanisler7 @Haginews_ Fenerbahçe’nin gittiği oyuncuları ve konuşulan maaşları görüyorsun dimi.Bu sene şampiyon olmak ve Avrupa’da başarı demek işte ozaman Türkiye’nin bayerni demek olur.Bu maliyelerle rakibini şampiyonluktan edersen muhtemelen bayrağı çekerler.Bu ihtimal için bile herşeyi yaparım.
Türkçe
0
0
1
17
Tuğcan
Tuğcan@tugcanisler7·
@Gala5091G @Haginews_ Ya öyle scout transferi yapabilirlerse yapsınlar tabii de demek istedigim o kadar mevkii varken harcamayı sol beke yapmam
Türkçe
1
0
0
31
HAGİ
HAGİ@Haginews_·
Can Uzun için sitede pahalı filan diyen kimse olmasın. Allah aşkına, bakın bunlar daha iyisini alamaz; kapatın çenenizi, kabul edin.
Türkçe
42
24
1.2K
39.1K
Ömer
Ömer@Gala5091G·
Duranı alırsak transfer yapmış olmak için almış oluruz.Bu yönetimi sabahlara kadar eleştiririm koskoca sezonda 7 gol atmış sadece icardinin yerini bu adam mı dolduracak.
Türkçe
0
0
0
23
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@BirMuhabirAdam Bir sezonda 7 gol atan adamı icardi yerine tercih edecek adamla ciddi dövüşürüz.İcardi kalmasın ama onun geride duranla dolmaz.
Türkçe
0
0
0
49
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@tugcanisler7 @Haginews_ Niye 20 30 veriyorsun Trabzon’un pinayı bulduğu yerde sen beke adam bulamıyorsan scoutu da kapat kulübüde kapat.Büyük takımlar 5 10 milyonluk beki alıp takımına monte edemez ama sen edersin.Sacha bu takıma 1 milyona geldi.Doue yi elimizden kaçırdık.Hep fırsat var
Türkçe
1
0
0
11
Tuğcan
Tuğcan@tugcanisler7·
@Gala5091G @Haginews_ Bulamazsın ki şu anda bek kıtlığı var dünyada işte onu diyorum zaten elzem bölgeler var bir de 20-30m sol beke mi vereceğiz
Türkçe
1
0
0
30
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@tugcanisler7 @Haginews_ Tamam işte kral ikiside vardı adamda bizim en az bir bekimizin sencede öyle olması gerekmez mi
Türkçe
1
0
0
12
Tuğcan
Tuğcan@tugcanisler7·
@Gala5091G @Haginews_ Mariano başka bir adam ama savunması da boş değil hücumu daha ağır bassa da savunması da var
Türkçe
1
0
0
32
Tuğcan
Tuğcan@tugcanisler7·
@Gala5091G @Haginews_ Jakobs bek gibi bek. Oyun kuran bek ne demek arkadaş Aanholt mesela playmaker bekti ayrıca çok da iyi hücum ediyordu fakat savunması rezaletti. Şimdi Aanholt mu bek yoksa Jakobs mu?
Türkçe
1
0
0
34
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@elastikturta Sizene nereye bağışladığından.500 gence burs vermesi 50 aileye ev alması da mantık hatası fakir diye herkese yardım edilmez 91 yaşındaki adam karakter testimi yapsın bu saatten sonra.500 milyonunuzu bağışlayacak seviyeye gelin sonra eleştirin insanları aptal ordusu.
Türkçe
0
0
1
2.3K
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@tugcanisler7 @Haginews_ Yeni sezonda sağ bekin singo olacak Solda jakobs olursa beklerden oyunu kim kuracak koskoca sezonda jakobsun1 asisti var içe kat etme yok oyun kurma yok singodan çıkabilirsen sağa öyle adam alırsın çıkması zor olduğu için sola almak zorundasın.Boş yorum yapıyorsun.
Türkçe
1
0
0
21
Tuğcan
Tuğcan@tugcanisler7·
@Gala5091G @Haginews_ Hem Jakobs hem Eren varken bu neyin açgözlülüğü zaten dünyada bek kıtlığı var Real Madrid misin Bayern Münih misin sol bekinde daha kim oynayacak? Son 15 yılın falan en iyi bek rotasyonu var su anda solda.
Türkçe
1
0
0
50
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@_UrVeKa_ En yüksek bonservis bedeli 75 milyon Euro olan bir takımız Bunuda taksitle ödüyoruz.Sadece oyuncu alarak bayern gibi olamazsın.Adamların yıllık geliri 800 milyon euro bizimki 200 Herşey hemen olsun istiyorsunuz. 150 milyon beğendiremiyoruz her yıl şampda yarı final yapıyoznsanki
Türkçe
0
0
0
7
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@_UrVeKa_ Napoli osimheni sattıktan sonra İtalya liginde şampiyon oldu.Herkesin alternatifi bulunur.Osimhene messi muamelesi çekmeyi bırakın.İlk sezon icardinin alternatifi varmıydı osimhen geldi o performansı unutturdu.8 milyar paradan bahsediyoruz.Baştan aşağı kadro kurulur.
Türkçe
1
0
0
13
Vedat
Vedat@_UrVeKa_·
Valla kimse kusura bakmasın Osimhen'i çok seven biri olarak söylüyorum 150 milyon euro verirlerse satarım, kardeşim seneye performansı ne olur belli olmaz, sakatlık, formsuzluk, olabilir Ayrıca değeri olan futbolcu değeri neyse satılmasından yanayım Tabi alternatifini bulma şartıyla
Le Marca Sports@lemarcaspors_

Evren Göz: "Barcelona, kışın Osimhen için “kalıcı bir sakatlık olmazsa 130M€'yu gözden çıkaracağız” şeklinde bir ön teklifle Galatasaray'a geliyor. Henüz resmi bir teklif yok ama gelme ihtimali çok yüksek. Bence 150 milyon euro da gelse Galatasaray, Osimhen'i satmamalı."

Türkçe
81
4
207
46.5K
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@Eymen925861481 Bomboş futbolcu aston maçlarınıda izledim yeteksizin teki bu adam
Türkçe
0
0
0
11
Ömer
Ömer@Gala5091G·
Galatasaray’ın üst akıla kesinlikle ihtiyacı var Fenerbahçe kötü olduğu içi iyiyiz yoksa kesinlikle transferler konusunda kötü yönetiliyoruz.Hala icardi kovalıyorlar sonrada Avrupa’da başarılı olacaz diye taraftar kandırıyorlar.Adamlar messi ronaldodan vazgeçti.Hala icardi diyor.
Türkçe
0
0
0
23
Ömer
Ömer@Gala5091G·
Van uzunu çok isterim ama ilkay lemina torreira sara sadece 4 adet ortasahamız var ve bunların biri 34 biri 36 yaşında.Ayrıca icardiden de çıkmak gerekiyor sol stoper lazım sol bek lazım bu kadar transferi bu yönetim yapamaz.Çünkü beceriksiz.
Türkçe
0
0
0
13
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@3winnie1 Kaç kere izlediniz sadece isim biliyorsunuz.Kapalı savunmaya karşı bir hiç.Portekizde bile bernardoyu Kanada çekip bu adamı oynatmıyorlar.Bu kadar vasat milan kadrosundan bile gönderilmesine sıcak bakılan bir adam.Ne disiplin var ne takım oyunu var bomboş yorum.
Türkçe
1
1
1
172
Ömer
Ömer@Gala5091G·
@benimbenkardi Bu ülkede adam yaralama yada cinayetten ceza yatanlar bile cezası bitince hayatlarına dönerler.Şiddetten dolayı proje alamayan her anlamda bunun cezasını çeken birine bunu yapamazsın.Heleki vatansızsan benim ülkemde sesini bile çıkaramazsın.
Türkçe
0
0
4
203