Sabitlenmiş Tweet
🐥
111 posts


@sfm_op @khaled0_Ig هو ماكان معاه لكن هو الوالي وصاحب الامر الي عين طارق بن زياد وبعد معركة لكة فتح موسى مدن ب الاندلس زي اشبيليه
العربية

@Ghlllo9 @khaled0_Ig للتصحيح ما كان مع طارق بن زياد في معركة وادي لكة كان بافريقيا وقتها لكن فعلا افعالة كبيرة وهو من مهد الطريق بفتح المغرب و إرسال طارق
العربية

يا اخوان اقسم بالله هناك نصوص تاريخية كثيرة سواء من المستشرقين او من المؤرخين المسلمين في ذم البربر في الأندلس لكن لا نريد نشرها حفاظاً على مشاعر اخواننا من المغرب
ⵢ🇲🇦@yus_sff51
Saudis really think they built the Andalus When Morocco did all the work
العربية

@sfm_op @khaled0_Ig م اقصد طارق بن زياد اقصد موسى بن نصير فاتح المغرب العربي وبعدها الى الاندلس مع طارق بن زياد😗
العربية

@hayyaby @manifest102837 @niajvy وانا فاضيه اجلس ادور بالريبوستات! ولو اي وحده غيرها برجع ارد بنفس كلامي🙏🏻
العربية

@Ghlllo9 @manifest102837 @niajvy افتحي حسابها وانزل لريبوستاتها بتشوفين شقصد ! تكفين ارمي الحمية والنساء لنساء ذي
العربية

Thank you to my Turkish genes 🇹🇷


Hera🪷@witches_rune
Thanks for my Middle Eastern genes for thick lips, eyebrows and eyelashes
English

@hayyaby @manifest102837 @niajvy وين سبتهم !!! بنت حالها حال نفسها ومن متى اني ادافع عن بنت يكون تحت بند الجنسيه
العربية

@Ghlllo9 @manifest102837 @niajvy انتي سعودية عل ايش تدافعين؟ وهالمصرية اساسا تكره الخليجيين وتسبهم؟؟؟؟؟ الفدائيات
العربية

@sadeem282 @ynkt تستهبلين انتي ترا كوب سبانيش لاتيه بعد تخلف هذا اللي عزز لهم يكتبون كذا اشكالك
العربية

هذي السنابه ولاحنا بساترين عليه الى متى ياجنوط تسترون على المنحطين والداعرين اخلاقيا

T r o x@iexwx
سنابة البليهي نزلها وحذفها = نزلت بالغلط تجي انت ياحمار ترجع وتنزلها ليه استروا على الرجال يستر عليكم الله
العربية

La educación en Marruecos debe de asustar al mismísimo diablo
ⵢ🇲🇦@yus_sff51
Saudis really think they built the Andalus When Morocco did all the work
Español

للبنات اللي عايشين تحت صخره وتعبانين يبحثو ياخي لاتفشلو حالكم هيك وتضحكو العالم عليكم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


DEIMOS🐈⬛@deimosmin
ايش هو اكثر شي مثير للشفقة وليش هم الوايت بيبول عديمين الثقافة
العربية

@mohamed29_fcb الصدق منتخب البرتغال بثقل الاسماء الموجوده فيه الا انه سيئ سواء رونالدو لعب او لا مراح يوصل النهائي واذا وصل مراح ياخذ كاس العالم وممكن تكون ذي الحاجه الوحيده اللي مراح يحققها رونالدو
العربية

أنا بحط نفسي مكانه .. لو أنا لاعب 21 سنة وحاجز مكاني وسط أفضل ٣ لاعيبة خط نص في العالم السنادي ، ومحقق كل البطولات مع النادي بتاعي ، وفي أول ماتش ليا في كاس العالم... بسجل هدف منتخبي الوحيد ، وفي نهايته باخد جايزة أفضل لاعب في المباراة
وبعدها أدخل أنام أصحى ألاقي أكتر من 120 ألف شتيمة فيا في حسابي .. وشتيمة كمان في حساب البت بتاعتي وحسابات كل عائلتي .. وتنمر وتهديدات والمزيد والمزيد من الشتايم ومفيش ١% تقدير ليا وللي عملته .. والسبب؟؟؟
لاعب قد أبويا عنده 41 سنة معاوزش يعتزل بسبب الأمراض النفسية ف دماغه وفارض نفسه على كتفم كل الموجودين ومحدش طايقه
لاعب وجوده فالملعب عاهة أساسًا وأسوأ ball carrier فال١١ وبيخسر الكورة بسهولة
ومطالبين إننا نباصيله كل كورة عشان منتشتمش مع إن دايما شكل الفريق بيكون أحسن من غيره
والله لو كل ده بيحصل ومكرهتش وقتها رونالدو أبقا مجنون ومهزق معنديش كرامة ومحدش يقولي أصل تاريخه!!!
تاريخه ده هل هيكسبنا كاس العالم؟
هل يشفع للناس إنهم يعملوا معايا كده؟
أفضل لاعب فالمباراة يتشتم عشان أسوأ لاعب فالمباراة؟
هل لو كان العكس كان ده حصل عشاني؟
ياخي ده يبقا كتفمه على كتفم تاريخه
ونرجع نستغرب لاعيبة البرتغال بتكرهه ليه
The Touchline | 𝐓@TouchlineX
🚨 𝗖𝗥𝗔𝗭𝗬 𝗙𝗔𝗖𝗧: There are over 122K comments on the latest Instagram post of Joao Neves. There are currently 100 angry comments per minute coming in.
العربية
















