🐥

111 posts

🐥 banner
🐥

🐥

@Ghlllo9

اهدي حيارى الدرب وأحتار ويني .

Katılım Aralık 2018
13 Takip Edilen4 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
🐥
🐥@Ghlllo9·
اسألك يا الله خاتمة وأثرًا حسنًا ينمُو بعد رحيلي ، كسنابلٍ من نُور ، حتى يصل الضياءُ إلى قبري.
العربية
0
0
2
0
🐥
🐥@Ghlllo9·
@sfm_op @khaled0_Ig هو ماكان معاه لكن هو الوالي وصاحب الامر الي عين طارق بن زياد وبعد معركة لكة فتح موسى مدن ب الاندلس زي اشبيليه
العربية
0
0
0
29
Just
Just@sfm_op·
@Ghlllo9 @khaled0_Ig للتصحيح ما كان مع طارق بن زياد في معركة وادي لكة كان بافريقيا وقتها لكن فعلا افعالة كبيرة وهو من مهد الطريق بفتح المغرب و إرسال طارق
العربية
1
0
1
34
🐥
🐥@Ghlllo9·
@sfm_op @khaled0_Ig م اقصد طارق بن زياد اقصد موسى بن نصير فاتح المغرب العربي وبعدها الى الاندلس مع طارق بن زياد😗
العربية
0
0
0
38
Just
Just@sfm_op·
@Ghlllo9 @khaled0_Ig يويل أمها من متى طارق بن زياد بلوي
العربية
0
0
0
74
🐥
🐥@Ghlllo9·
@hayyaby @manifest102837 @niajvy وانا فاضيه اجلس ادور بالريبوستات! ولو اي وحده غيرها برجع ارد بنفس كلامي🙏🏻
العربية
1
0
0
8
هيا
هيا@hayyaby·
@Ghlllo9 @manifest102837 @niajvy افتحي حسابها وانزل لريبوستاتها بتشوفين شقصد ! تكفين ارمي الحمية والنساء لنساء ذي
العربية
1
0
0
15
🐥
🐥@Ghlllo9·
@Buketsengll بوكيت عيونك عدسات شعرك صبغه مسويه عمليات عن اي جينات تتكلمين!
العربية
0
0
1
221
🐥
🐥@Ghlllo9·
@hayyaby @manifest102837 @niajvy وين سبتهم !!! بنت حالها حال نفسها ومن متى اني ادافع عن بنت يكون تحت بند الجنسيه
العربية
1
0
0
21
هيا
هيا@hayyaby·
@Ghlllo9 @manifest102837 @niajvy انتي سعودية عل ايش تدافعين؟ وهالمصرية اساسا تكره الخليجيين وتسبهم؟؟؟؟؟ الفدائيات
العربية
1
0
0
24
🐥
🐥@Ghlllo9·
@nyegeldimki تحزن بكت لانها رحمت نفسها🥹
العربية
0
0
0
330
🐥
🐥@Ghlllo9·
@alwaily_7 هواية ذكور الوطن يسترون على بعض ليتهم يطبقونها على بنات الوطن
العربية
0
0
6
791
عبدالرحمن
عبدالرحمن@alwaily_7·
تخيل انك تسوي ذنوب بحياتك وفضايح كثير ويوم القيامه ستُنشر امام كل الخلق ! تبغى ربي يستر عليك ؟ استر على فضايح المسلمين، خلها توصلك ولا تتعداك، من ستر على مسلم في الدنيا ستر الله عليه يوم القيامه
العربية
116
158
2K
156.3K
🐥
🐥@Ghlllo9·
@Dursny اكبر مثال على دنيا حظوظ ذا الادمي
العربية
0
0
0
31
Nightwatch
Nightwatch@Dursny·
كاسر التسلل بالهدف الثاني كاسر التسلل بالهدف الثالث ترك كوكوريا بالهدف الرابع بدون رقابه وهو عنده المنتخب سيء ما احد يختلف لكن الي سواه لاجامي اليوم كوارث
Nightwatch tweet media
العربية
136
461
1.6K
91.1K
🐥
🐥@Ghlllo9·
@N6f_A5 تمام بس انتي عارفه ايش يسميك؟
العربية
0
0
2
784
الساطيه نوف البليهي 👌🏼💙
من الهجوم الي جاني عشان بس قلت اني ماشفت رغم اني دخلت حسابه بوقتها وكل شوي ادخل مافي شي واخرتها قالو عني انا الي مرسله له القهوه ويبوني اصدقهم على البليهي ومااستبعد انهم مسوين كل هالفبركه عشان اكره البليهي وابطل اشبح له والله احب اقول لكم تبطوون عظظم البليهي شوكه بحلوقكم💦💦
الساطيه نوف البليهي 👌🏼💙 tweet media
العربية
749
9
227
944.9K
🐥
🐥@Ghlllo9·
@ityalo المشكله القذف على كوب قهوه بحليب ولبنت بعد جنوووووون
العربية
0
0
1
1.2K
َ
َ@ityalo·
استرو عليه الله يحوم كبودكم المسكين العقيدي مابقى ذرة شرف له إلا دخلتو فيه واتهمتوه باقبح الكلمات بدون وجه حق بس هو ينزل ستريكه بالعام ويقذف هنا لا لازم نستر عليه ستين خرا عليكم وعلى ديدنكم
العربية
22
14
482
49.5K
🐥
🐥@Ghlllo9·
@sadeem282 @ynkt تستهبلين انتي ترا كوب سبانيش لاتيه بعد تخلف هذا اللي عزز لهم يكتبون كذا اشكالك
العربية
0
0
30
1.3K
🐥
🐥@Ghlllo9·
@YoxsF كلهم رخيم تجيهم الكوره كانه جايهم ملك الموت
العربية
0
0
0
4.9K
usf
usf@YoxsF·
عيوبه واجد بس الاهم مب رخمه
usf tweet mediausf tweet media
العربية
435
862
18.8K
2.8M
🐥
🐥@Ghlllo9·
@deimosmin فلفل ذا من الاحراج
العربية
1
0
1
3.7K
the baddest
the baddest@manifest102837·
@niajvy she’s had a fuck ton of surgery btw
English
10
0
64
11.1K
✧ ✧
✧ ✧@Angelziiz·
ياسلام
✧ ✧ tweet media
العربية
257
56
6.1K
880.9K
🐥
🐥@Ghlllo9·
@mohamed29_fcb الصدق منتخب البرتغال بثقل الاسماء الموجوده فيه الا انه سيئ سواء رونالدو لعب او لا مراح يوصل النهائي واذا وصل مراح ياخذ كاس العالم وممكن تكون ذي الحاجه الوحيده اللي مراح يحققها رونالدو
العربية
0
0
0
44
مو
مو@mohamed29_fcb·
أنا بحط نفسي مكانه .. لو أنا لاعب 21 سنة وحاجز مكاني وسط أفضل ٣ لاعيبة خط نص في العالم السنادي ، ومحقق كل البطولات مع النادي بتاعي ، وفي أول ماتش ليا في كاس العالم... بسجل هدف منتخبي الوحيد ، وفي نهايته باخد جايزة أفضل لاعب في المباراة وبعدها أدخل أنام أصحى ألاقي أكتر من 120 ألف شتيمة فيا في حسابي .. وشتيمة كمان في حساب البت بتاعتي وحسابات كل عائلتي .. وتنمر وتهديدات والمزيد والمزيد من الشتايم ومفيش ١% تقدير ليا وللي عملته .. والسبب؟؟؟ لاعب قد أبويا عنده 41 سنة معاوزش يعتزل بسبب الأمراض النفسية ف دماغه وفارض نفسه على كتفم كل الموجودين ومحدش طايقه لاعب وجوده فالملعب عاهة أساسًا وأسوأ ball carrier فال١١ وبيخسر الكورة بسهولة ومطالبين إننا نباصيله كل كورة عشان منتشتمش مع إن دايما شكل الفريق بيكون أحسن من غيره والله لو كل ده بيحصل ومكرهتش وقتها رونالدو أبقا مجنون ومهزق معنديش كرامة ومحدش يقولي أصل تاريخه!!! تاريخه ده هل هيكسبنا كاس العالم؟ هل يشفع للناس إنهم يعملوا معايا كده؟ أفضل لاعب فالمباراة يتشتم عشان أسوأ لاعب فالمباراة؟ هل لو كان العكس كان ده حصل عشاني؟ ياخي ده يبقا كتفمه على كتفم تاريخه ونرجع نستغرب لاعيبة البرتغال بتكرهه ليه
The Touchline | 𝐓@TouchlineX

🚨 𝗖𝗥𝗔𝗭𝗬 𝗙𝗔𝗖𝗧: There are over 122K comments on the latest Instagram post of Joao Neves. There are currently 100 angry comments per minute coming in.

العربية
125
329
6.5K
1.5M
🐥
🐥@Ghlllo9·
@IQMEGO احس ذا الشي يمكن يكون سبب براءةً احمد شو واللي قاله يكون صح
العربية
1
0
8
14.4K
MEGO
MEGO@IQMEGO·
الفرق يوم بس بس يوم غير حياته
MEGO tweet media
العربية
97
74
4.9K
1.1M