Ido Golan
2K posts


@VividProwess Israel has given up land ? They stole almost all of the land besides what the British mandated

English

@antonioguterres What an hypocrite, if hezbollah wouldnt launch rockets Beirut would have been safe
English

I strongly condemn today's Israeli strikes on Beirut. The strikes took place despite the ceasefire & at a time when the US & Iran are expected to reach an agreement that will pave the way to a peaceful resolution of this conflict.
This conflict is having a devastating impact on the world's economy.
I urge all parties to show maximum restraint at this crucial moment & I strongly hope for a successful outcome of the ongoing efforts by the US & Iran.
English

@sahmetkiz But the state of Israel is older than British Mandate of Palestine.
English

@MeLive007 Trump's a war criminal. Israel first. Claimed they were decimated after 7 days Then went back to bombed a school. Iranians are a force to be reckoned with. They are not afraid of death. The American people are losing here.
English

@Palestinedaily1 Entering Israel raping, maiming, butchering and killing everyone on sight than whine when needs to pay.
Hamas either disarm or you will live like rats for the rest of your pathetic livew
English

@atticuspaine65 @jacksonhinkle Zionism is simply jewish self determination whats so evil about it?
English

@jacksonhinkle Jackson. who do you work for. Yes, Zionism is evil. So are you, you fraud.
English

@DAVIDFITZG61797 @mhdksafa They actually prevent Jews from coming in which made the holocaust even worse
English

דיון בעניין שלילת רישיונו של עורך הדין מוחמד ספורי יתקיים מחר בחיפה.
מחר (יום א׳) בשעה 10:30 בבית המשפט המחוזי בחיפה.
כל מי שנפגע מפעילותו הנבזית של עורך הדין מוחמד ספורי מוזמן להגיע.
יום גורלי ומשמעותי במאבק שלנו, מוחמד נלחם על הרישיון שלו שהיה נשלל מזמן אם לשכת עורכי הדין לא הייתה עוצמת עין במשך שנים ממפעל הסחיטה העצום שהפך לשיטה להוצאת כספים מבעלי עסקים תמימים, על ידי עורכי דין שאמורים להיות נאמני הצדק ובית המשפט.
מוחמד הוא השיאן העולמי בהגשת תביעות יצוגיות, הגיש יותר מ - 2,700 תביעות יצוגיות בהיקף מצטבר של כ - 6 מיליארד שקלים.
הוא השתמש בעמותת קש בשם ״היבא לנזקק״ שבאופן מפתיע הכתובת שלה רשומה במשרדו ולמעשה ״הנזקק״ היחידי שנהנה מפעילותה היה מוחמד שלנו, בשמה הגיש למעלה מ - 100 תביעות פיקטיביות במטרה אחת ויחידה להזרים לכיסו כספים.
מפעל גזל שלם בחסות החוק של מוחמד השתמש גם בתובעים פקטיבים בשמם הגיש תביעות שקריות עם סיפורים מצוצים מהאצבע, בזמן שהתובע לא יודע שעורך הדין משתמש בשמו ובתעודת הזהות שלו.
אחד התובעים הפיקטיביים יגיע מחר, יחד איתי כדי שבית המשפט יוכל להתרשם מקרוב ממעשיו של מוחמד.
עורכי הדין מתחילים לשלם על מעשיהם וזו ההזדמנות שלנו במסע הזה להפוך את הקערה על פיה גם בבית המשפט.
הצטרפתי להליך ״כידיד בית משפט״ בשמכם ובשליחותכם כדי להבטיח שהצדק יעשה, אהיה שם בליווי עורכי הדין שמייצגים אותי בהליך ובארגון ״די לסחיטה״ רותם דרוויש ורון גבע, נאמר לשופטים בקול ברור ״די לסחיטה״.
הגיע הזמן לרסק את תעשיית התביעות המרושעת של מוחמד וחבריו, שפוגעת בכל אזרח בישראל, ביזם, ביצרן, בלוחם המילואים, במשלמי המיסים וכל האנשים הטובים שבונים את המדינה וגם בעורכי דין מעולים ששמם נפגע מהפעילות של עשרות עורכי דין מרושעים. נשים לזה סוף.
לא עוצרים עד שגן עדן🇮🇱
עברית






















