بهرام

1.1K posts

بهرام banner
بهرام

بهرام

@Gourr_

جنگ بلد ولی صلح طلب

Katılım Mart 2025
150 Takip Edilen125 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
بهرام
بهرام@Gourr_·
دکمه نفرت پراکنیم رو روشن کنم راحت بیست درصد توییتر فارسی بلاکم میکنه ، الان فعلا یک مرد آرام و خرامانی هستم
فارسی
0
0
11
3.2K
بهرام retweetledi
کافرکیش
کافرکیش@KafirKish·
اطلاعات بدردنخور جالب: بیشتر بار زمین زدن آلمان نازی بر عهده اتحاد جماهیر شوروی بود. ولی خب فیلماشو آمریکاییا ساختن.
کافرکیش tweet media
Ƶø𝕽𝕽ø@dondiegovegga

احتمالا ساقط کردن هیتلر رو هم بیشتر کمونیستا انجام دادن، این آمریکایی که من میبینم بعیده به سرنگونی هیتلر فکرم کرده باشه!

فارسی
30
11
890
29.6K
بهرام
بهرام@Gourr_·
خیلی بده اونطوری که برای جی تی ای قبلی وقت گذاشتم نمیتونم برای سری جدیدش وقت بذارم و باهاش عشق کنم، لعنت به پیری.
فارسی
0
0
3
53
بهرام
بهرام@Gourr_·
یعنی یه جوری همتون بلند شدید رفتید شمال که تو خیابون سگ پر نمیزنه.
فارسی
0
0
2
26
بهرام
بهرام@Gourr_·
آقا ما یه استاد خیلی موجه و درست حسابی داشتیم که من به شخصه باهاش خیلی حال میکردم امروز متوجه شدم در ازای نمره از دخترا سوء‌استفاده میکرده، مرتیکه رید تو تمام تصوراتم ازش.
فارسی
0
0
1
19
بهرام
بهرام@Gourr_·
یه حس غم و عذاب وجدانی از بعد دی ماه وجودمو گرفته که هیچ‌جوره پاک نمیشه، خیلی خواستم حواسم خودمو با چیزای مختلف پرت کنم ولی بازم تهش نمیشه.
فارسی
0
0
4
58
بهرام
بهرام@Gourr_·
@Curlyberry_ خواهشا هرچه زودتر اطلاع رسانی کنید، ممنونم.
فارسی
1
0
0
87
|توتِ فرنگی|
|توتِ فرنگی|@Curlyberry_·
ببینید بنده بر این باورم که متولدین اردیبهشت(May) عالی هستن و متولدین اردیبهشت(April) چنگی به دل نمی‌زنن.
فارسی
2
0
7
123
بهرام
بهرام@Gourr_·
@Iamnotalcohol بعدش حتی یه ذره هم صورتش کج نمیشه، واقعا بنازم.
فارسی
1
0
1
103
بهرام
بهرام@Gourr_·
تعداد عکساتون داره به صورت تکثیر سلولی افزایش پیدا میکنه دو چهار هشت فلان.
فارسی
0
0
1
26
بهرام
بهرام@Gourr_·
قصه‌های دردای ما پایانی نداره ...
فارسی
0
0
0
16
بهرام
بهرام@Gourr_·
مسیر زندگیم داره به یه سمتی میره که به قول یکی از دوستان خایه هاکاردام.
فارسی
0
0
1
20