
İki senedir yemek yapmamış olmakla övünüyor. Eşi aç ise ‘dışarıda yiyip gel’ diyormuş. ‘Cips yedik’ diyor, utanmadan.. Bir de insanlara akıl veriyor. Fark ettiyseniz muhafazakar-seküler demeden kadın-erkek rollerinden sıyrılmış garip bir toplum sınıfı doğuyor. Eskiden bu rolleri genelde seküler kesim reddederdi, şimdi muhafazakar kesime de yayılıyor. Ben artık bunları paylaşmaktan sıkıldım. Ama bu davranışları toplumdan dışlamak için de paylaşmak gerekiyor.




















