Caspian Leon #OyunumaDokunma

12.9K posts

Caspian Leon #OyunumaDokunma banner
Caspian Leon #OyunumaDokunma

Caspian Leon #OyunumaDokunma

@HazarLeon

Oyun ve kedi severim. Teşekkürler.

Katılım Kasım 2021
782 Takip Edilen889 Takipçiler
Feimyol
Feimyol@Feimyol_·
Haftaya salı Norveç'e gidiyorum. Öyle gezmeye falan değil çalışmaya geri dönüyorum (sonunda) bana şans dileyin, Zabit olarak ilk kontratım olacak ister istemez endişe ve kaygılarım oluyor 🥲 Umarım her isteyen istediği pozisyonlarda çalışabilir bunun hissi bir başka.
GIF
Türkçe
9
0
19
539
lledgerr
lledgerr@maledictuservus·
@HazarLeon Di mi abi,bazen dediğin gibi taymda görüyom ne yazsam bilemiyom ama bi yandan da üzülüyom yada tam tersi doğum günü falan oluyo beğeniyom,su gibi olsun,atılan twite göre manası olsun
Türkçe
1
0
1
17
lledgerr
lledgerr@maledictuservus·
Twit beğenirken bağdaştırdığım manalar;tebrikler,müthiş,geçmiş olsun,siktir et,iyiymiş,doğru dion,kafamdakilere tercüman oldun,ilk aklıma gelenler bazen dümdüz beğeniyom
Türkçe
2
0
5
212
Dudeless
Dudeless@MrDudeless·
Deniz Göktaş üzerinden veganlıkla alakalı konular gündeme gelmiş. Ben de bununla alakalı yaşadığım komik bir anıyı anlatmak istiyorum :D Öyle aşırı yakın olmadığım, hatta bir kısmıyla yeni tanıştığım bir arkadaş grubuyla bir etkinlikten çıkmıştık ve beraber yemek yeme muhabbeti olmuştu. Herkese "aklında bir yer var mı" falan diye soruluyordu, ben de "bana fark etmez abi, uyarım" diyordum. Vejetaryen olduğumu da bilerek söylemiyordum, çünkü gerçekten dememin zorunlu olduğu bir durum olmadan söylersem garipsenir gibi geliyordu. Kafamda hep "Birisinin vegan olduğunu nasıl anlarsın? Merak etme, o sana söyler, HAHAHA" tarzı şakalar yankılanıyordu çünkü. Ben de "En kötü herkes et yese de ben çaktırmadan vegan, vejetaryen bir şeyler sipariş ederim her zamanki gibi" diye düşünüyordum. Bu sırada düşüncelere mi daldım (yoksa PROTEİN EKSİKLİĞİ Mİ HAHAHA) bilmiyorum, ortaklaşa bir yere karar verilmiş, oraya gidilmiş, ve ben de kendimi bir tavuk dönercinin önünde bulmuştum :D İşin daha da komiği, tam herkes oturup sipariş verirken sıra bana gelince mecburen söyledim. Fakat hemen sonrasında bir işim çıktığı için kalkıp gitmem gerekti, ve insanlar muhtemelen (öyle olmadığını ayak üstü açıklasam da) onlara sitem ederek gittiğimi zannettiler :D Öyle...
Dudeless tweet media
Türkçe
2
0
4
423
Caspian Leon #OyunumaDokunma
@Nasardae Türk indie geliştiriciler neden basını karşısına almaya çalışıyor? Hocam çok özür diliyorum ama AHaber başlığı gibi. Tabii ki her şeye yetişemez, ufak tefek illa ki bir şeyler gözden kaçar ama gerçekten böyle mi olduğunu düşünüyorsunuz?
Türkçe
1
0
11
423
İdil Barbaros I Nasardae
Türk indie geliştiriciler neden basını karşısına almaya çalışıyor? Yeni moda oldu bu herhâlde. Gördüğümüz oyunları paylaşıyoruz. Kendi hesabım daha çok kişisel zevkime uyanlar üzerinden ilerliyor tabii ki. Ancak büyük haber sayfaları her an her oyunu nasıl takip etsin, bilsin? Görünce paylaşıyoruz. Ego savaşlarına gerek yok. Tahmin ettiğiniz gibi bir durum yok. Evet, X platformunda X görüntülenmeyi almış paylaşımınızı da belki görmemiş oluyoruz. Ama ilk dakikadan basına laf ederseniz paylaşmakta çekingen yaklaşmaları kadar da doğal bir durum yok.
Türkçe
11
0
20
8K
Alican Selçuk
Alican Selçuk@Alican_Selcuk·
@HazarLeon @MstafaKadir Kapitalizm ve yatırımcı raporlarındaki şirket bilançoları mı daha ağır basıyor yoksa inatları mı göreceğiz.
Türkçe
1
0
0
12
Mustafa
Mustafa@MstafaKadir·
Take-Two’nun Türkiye oyun dağıtıcı medyası da buradaki talepleri birebir şekilde Rockstar cephesine ileterek bizlere destek olacaklarını söylediler. Bu da sürecin kesin olarak Rockstar tarafından görüleceğini garantiliyor. Buraya katılımınız çok önemli, lütfen Türkçe dil desteğiyle ilgili taleplerinizi Rockstar’ı etiketleyerek yazmaya, oyunu aldıysanız ön sipariş resimlerinizi atmaya, almadıysanız da Türkçe gelirse satın almak istiyorum şeklinde talep göstermeye devam edin. Evet, biliyorum çok çok zor bir süreç, hatta bu yaptığımızı eziklik olarak yorumlayanlar var ama biz sadece Türk oyuncular olarak hak ettiğimiz en basit şeyi, Türkçe alt yazı desteğini görmek istiyor ve bunun için bir şeyler yapıyoruz. Türkçe Oyun Seferi olarak IOI, Remedy, Bandai Namco, Sandfall gibi çok büyük stüdyolarla beraber 200 civarı oyunun taleplerimizle Türkçe olmasını hep beraber sağladık, çabalamaya devam edelim 🇹🇷🙏🏻
Mustafa@MstafaKadir

GTA 6'nın Türkçe dil desteğiyle çıkması için bu gece 00:00 ve sonrası ön sipariş veren arkadaşlar, ön sipariş ekran görüntülerini lütfen bu postun altına Rockstar'ı etiketleyerek, Türkçe dil desteği taleplerini dile getirerek yazabilir mi? Dear @RockstarGames, greetings from Turkish Gamers! Your games have always sold hundreds of thousands of copies in Türkiye; Turkey is one of the top buyers of Take-Two and Rockstar games, yet you stubbornly refuse to offer Turkish subtitle support. This deeply disappoints us. We, as people who pre-ordered GTA 6, are appealing to you: please release the game with Turkish subtitle support! We don't want an incomplete experience. We've been waiting for this game for almost 15 years, paying the same price as players with other language backgrounds; we just want the same service. We love you and wish you success.

Türkçe
292
226
2.4K
94.7K
Alican Selçuk
Alican Selçuk@Alican_Selcuk·
@MstafaKadir Kampanyanızı baltalamamak için ilgili posta yazmıyorum. Çok iyi niyetli yaklaşıyorsunuz ama iyi niyetle olmuyor, olacak olsa şimdiye kadar olurdu. Uzun vadeli çözüm Türkçe alt yazı desteği olmayan oyunun satışını devletin yasaklaması.
Türkçe
1
0
0
68
Caspian Leon #OyunumaDokunma retweetledi
Mir ( ꈍᴗꈍ)
Mir ( ꈍᴗꈍ)@Mirwenta·
Elimizde şu sekil masa ve kitaplığı var. Kitaplığın üstü çok dolu. Isteyen, ihtiyacı olan olursa gelip alabilir. İkisi de çok temiz. Oynama vs yapmıyorlar, sapasağlamlar. Kitaplığı alınacağı vakit boşaltacağım.
Mir ( ꈍᴗꈍ) tweet mediaMir ( ꈍᴗꈍ) tweet media
Türkçe
0
4
31
1.6K
Ahmet
Ahmet@koronerap·
Bir nedenden dolayı uzun yazıyı kaldırdım. Kısaca özetleyeyim. İşime olan önceliğim nedeniyle aksattığım tedavime başladım ve sağlık durumum iyiye gidiyor. Sodaman'e bu hafta PC için, Konsol release'i sonrası (umarım ki) en yakın sürede konsollar için, son bir QoL güncellemesi geliyor. Bir de internetim el verirse haftaya yayınlara başlıyorum. Seviliyorsunuz.
Türkçe
21
1
59
2.5K
Akın
Akın@Mhmtakn15·
@HazarLeon Tuvalete kons çağırabiliyor muyuz
Türkçe
1
0
1
41
Caspian Leon #OyunumaDokunma
@HardmanGames02 İnsanlar bu konuda çok hassas. Hem iyi hem bazen bilinçsiz bir hassasiyet görüyorum. Sizin durumunuza bir yorum, tavsiye haddime değil ama minik de olsa iyi kötü bir ekip olursa her yönden kafanız rahatlar gibi.
Türkçe
0
0
1
73
HardmanGames
HardmanGames@HardmanGames02·
@HazarLeon Ana işim oyun geliştirmek değil. Boş zamanlarımda ilgileniyorum. Fulltime işe dönüşmesini istiyorum. Zaten bütün problem yoktan bir şeyler yapmaya çalışmak.
Türkçe
1
0
1
500
HardmanGames
HardmanGames@HardmanGames02·
Solo dev olarak geliştirdiğim oyun için AI ile cutscene yaptım. Nasıl görünüyor? Bir oyunda AI ile üretilmiş parçaların olması oyuna karşı fikirlerinizi değiştirir mi?
Türkçe
19
3
29
10.8K