Işık
18 posts


@AhmetBana4 @garibansipsi o 15'i kodlayıp sınavdan çıkanlar çerez diyor zaten
Türkçe

@garibansipsi Sadece boş abartiyorsunuz ayt mat tüm zamanların en kolayiydi adamlar Allah rızası için 15 tane çerez soru koydular edebiyat gibi daha ne istiyorsunuzki
Türkçe

yks 21 dünyanın en zor sınavıydı diyorlar ben ilk kez bi sınavdan sonra bu kadar sorun yaşayan görüyorum... yks 26 tarihin en zor sınavı olmuş
Şevval@sevvalozgen1907
Bugünkü sınavı size şöyle açıklayım: edb sos1 bittikten sonra ağlamaya başladım. Gözetmen yanına geldi ve "sakin ol" dedi. Hayatımda kendimi bu kadar çaresiz hissettiğim başka bir an daha hatırlamıyorum
Türkçe

@loveblondewomen sayısalcıyım buna öylesine girdim, önceki senemde de girmiştim yani soru tipleri hakkındaki tek bilgim girdiğim 2 ydt ama bana önceki sene daha zor gelmişti ya, yani bunda arada kaldığım ya da emin olmadığım soru azdı bunda ötekine kıyasla ama belki ben çok uydur kaydır çözdüm
Türkçe

hadi tyt neyse buna cok kolaydı yığılma olacak diyen olursa onun ben anasını sikim
BPT@bpthaber
YKS'nin son oturumu YDT başladı.
Türkçe

@can_umit38521 @gunesetapann ya şunun dediğine bakma, istediğin bölümün netleri ile ilgili bilgim yok ama bu sadece etkileşim kasöaya çalışıyor
Türkçe

@gunesetapann Bu tytde yigilma olurmu hedefim cok yuksek deil evde hasta bakim eczane hizmetleri felan 40 nete yakin anca cikar kotu gecti biraz saglik ek puanimda var tutarmiki
Türkçe

@stantonymontana ben de aynı şekilde, fizik ve kimyada son anda değiştirdiğim iki soru içimi yakıyor
Türkçe

@Gesecanavari @bbogdanov3 @koopukucurtma bu senenin feni bence ösymye göre baya zordu, biyo ve fizik yani kimyası normaldi ama
Türkçe

@bbogdanov3 @koopukucurtma Geçen sene de 2022 benzeri diyorlardi bilmiyorlarki geçen senenin feni bu senekinden daha kolay bence geçen sene gibi gelecek
Türkçe

@ruto19_19 80-85 arası tyt (bir sürü cevabı hatırlamıyom) 50-55 arası ayt kaç gelir obp 95
Türkçe

@metehanpckl @cepsizcorap BANA DA ÖYLE GEKDİ İNSANLAR NASIL KOLAY DİYOLAR
Türkçe

@icaraxess Geçen sene de sınava gitmiş biri olarak çok basit geldi gözüme yığılma olmasından korkuyorum umarım yarın da bu kadar kolay olmaz
Türkçe

@elabenelaya @sadecetavuk0 o fizikleri sallamıştı 7 doğru 6 yanlış mı ne gelmişti
Türkçe

@HazneciIs @sadecetavuk0 Fenin hepsini e yapmak stratejik bir karar mı arkadaşına sorsana
Türkçe
Işık retweetledi

@mauritoB99 @isilltilihayat bu ne olduğuna bağlı yazılanlar değişir gibü bir şık vardı o muydu çok arada kalmıştım
Türkçe

@useer88222 ya o soru bir denemede vardi ama hangi denemede oldugunu o kadar hatirlamiyorum ki
Türkçe

tarihin en zor sınavı da oldu, türkçe her şık benziyor, matematik ilk sorudan itibaren zorladı aq ?
Mata@juanmata1907
özür dileyerek şunu söylemek istiyorum, içimde nedense gelmiş geçmiş en zor sınav olucak hissiyatı var Allah korusun
Türkçe

@fubiae @juanmata1907 24 25'te girdim mat için sorular 25'ten birrr tık daha kolaydı ama yine de bence çok zordu, ilk 15 kolaydı, geometri de çoğunlukla kolaydı, türkçe kolay mı zor mu anlamadım düşük bekliyorum zaten fen kolaydı sosyal her zamanki gibiydi gibi geldi
Türkçe

@juanmata1907 Şu aminakodumun sınavını yorumlicak mezun tayfadan biri yokmu ilk defa girenler olarak anlayamıyoruz
Türkçe

@Atatrk217197 @bpthaber Mat tyt tarihinin en zoruydu bence tamamen objektif bakiyorum
Türkçe

















