Hsyn

97 posts

Hsyn

Hsyn

@HsnHac2

Katılım Mart 2022
62 Takip Edilen6 Takipçiler
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@feministtkadin garılar paraya bakıyor 😄 bu arada kukusunu verme, yemek yapma, çocuk yapma karşılığı para isteyenlere sadece amsalak erkekler katlanır. onlar da zaten gerçek erkek değil. 😉
Türkçe
0
0
0
26
Feminist Kadın
Feminist Kadın@feministtkadin·
Çocuk doğurmak için kocanızdan 500 bin, 1 milyon kadar meblağ talep etmeniz gerekiyor. Bu parayı doğum sonrası psikolojik ve fiziksel açıdan kendinizi toparlamak için kullanacaksınız. Eğer parayı veremiyorsa, zaten ileride çocuğun eğitim, sağlık vs. masraflarını da karşılayamayacak demektir. Bu parayı karşılayamayan adamdan çocuk yapmayın, çocuğa yazık olur. Ayrıca, bu herifler yeni doğum yapmış eşlerini bu şekilde utanmadan ifşa etmeseler bile içten içe kadından soğuyorlar. Hakkınızda iğrenç düşünüyorlar. Sizin neler yaşadığınıza dair empati kurma kapasiteleri yok. Varsa yoksa bedeniniz, etiniz ve etinizin nasıl göründüğü. Bu yüzden, anne olmak istiyorsanız, sizin de çocuk yapma mevzusuna duygusal değil, maddi yaklaşmanız gerekiyor. Adamların duygusal kapasitesi yok çünkü. Herifler vücudunuzdaki yağ oranı dışında başka hiçbir şeye odaklanamıyorlar. Para talep edin. Emin olun ki çocuk doğurma gücü erkeklerde olsaydı, bunu bir şekilde paraya dönüştürmenin yolunu bulmuşlardı.
Aykırı@aykiri

Eşinin doğumdan önceki fotoğrafıyla evde çocuklarına mama hazırladığı anları paylaşan şahıs, “Aynen kanka, evlilik çok güzel” mesajıyla görüntüleri sosyal medyada yayımladı. Videoya çok sayıda tepki yorumu geldi.

Türkçe
23
52
719
40.8K
Hsyn retweetledi
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Günümüzdeki çocukların ve gençlerin, her olayda travmatize olmalarını eleştiren doktor: • Hayatım boyunca hep okul birincisiydim. • ⁠Okul tatile girince kendimi tüp veya su dükkanında bulurdum. • ⁠Bütün yaz evlere koca koca tüp ve su taşırdım. • ⁠Şimdi bir şey deyince hemen “Travma” diyorlar. Ne travması be? • ⁠Küçükken hayatın tüm zorluklarını gördüm ve nefsim ezildi. • ⁠Küçükken, çalışırsam nereye gidebileceğimi gördüm. • ⁠Bugün her kesimden insanla konuşabiliyorsam o günler yüzünden. • ⁠Benim başarılı bir insan olacağımı annem ve babam biliyordu. Beni böyle çalıştırmalarının nedeni de günün birinde kibre kapılmamam, nefsime yenik düşmemem içindi.
Türkçe
109
290
4.3K
307.5K
Hsyn retweetledi
Ambar
Ambar@Ambar_SIFF_MRA·
Girlbosses only exist in movies. Reality is different.
English
35
192
2.4K
56.1K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@ajansmuhbir1923 Bir feminist zırvası daha. Sanki meyve kaynakları şehrin ortasındaki tek tük ağaçlardan karşılanıyor. çoğu ağaç zaten kendi kendini döllüyor. sınırlı sayıda dioik ağaç çeşidi var zaten. ayrıca erkek poleni almazsa kuruyup gidecek, yani kız kurusu mu olacak bu ağaçlar?😀
Türkçe
1
0
1
527
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
İnsanlarda artış gösteren bahar alerjilerini ‘Botanik cinsiyetçilik’ ile açıklayan kadın: • Şehirler planlanırken yapılan peyzaj çalışmalarında erkek ağaçlar daha çok tercih ediliyor. • ⁠Dişil ağaçlar tercih edilmiyor çünkü onlar meyve veriyor. • ⁠Bu meyveleri insanlar toplayıp yiyebilir ve marketlerden daha az meyve alınır veya meyveler toplanmazsa düşerek yerleri kirletebilir. • ⁠İşte bu sebeplerden dolayı şehirlerin yeni planlamalarında erkek ağaçlar tercih ediliyor. • ⁠Erkek ağaçların çok fazla poleni var ve bu polenleri tutacak dişi ağaç artık yok. • ⁠Havadaki polen miktarı her sene gittikçe artıyor ve bu da insanlardaki polen alerjisi oranını artırıyor.
Türkçe
49
32
233
32.1K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@GizliArsiv @Togg2022 Eskiden volvo öven salaklar vardı, şimdi bi de togg cular çıktı. Hepsinde de arkadan çarpılmış videolar var. Modern her araba önden darbe aldığında dağılır, kabine darbeyi iletmemek için.
Türkçe
0
0
1
826
Gizli Arşiv 🇹🇷
Gizli Arşiv 🇹🇷@GizliArsiv·
Mercedes marka bir otomobil, @togg2022’e arkadan çarptı. Bu videoyu izledikten sonra, Türk mühendislerinin ürettiği bu araca çarpmamak için iki kere düşüneceksin. Elektirikli araçların hiç biri Performansıyla, sağlamlığıyla, sürüş konforuyla ve teknolojisiyle #TOGG’un yerini asla tutmaz.
Türkçe
191
331
1.4K
144.4K
Feminist Kadın
Feminist Kadın@feministtkadin·
Bir erkekle market masraflarını 50/50 paylaşmayın. Bu anlaşmada siz zararlı çıkıyorsunuz. Adamlar domuz gibi yiyor. Alınanların yarısından çoğu onların midesine gidiyor. Kalabalık ve erkek çocuklu ailede yetişen kadınlar ne demek istediğimi bilir. Bu ailelerde kadınlar ve kız çocukları çoğunlukla az yer çünkü erkeklerin yeme hızına ve kapasitesine yetişemiyorlar. Masrafları yarı yarıya paylaştığınız zaman, resmen evde erkek beslemiş oluyorsunuz, çünkü herif pacman gibi her şeyi yiyor. Sakın bir erkekle 50/50 olayına girişmeyin. İşimiz gücümüz yok bunları mı besleyeceğiz.
Türkçe
98
236
2.5K
65.4K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@Mimiiben1 (7+3)/2=5 10 yaşındaki çocuğun çözebileceği basit matematik işlemlerini bile yapamayan milyarlarca insan var 🥲
Türkçe
0
0
0
7
Mimi😽
Mimi😽@Mimiiben1·
Kalem kullanmadan çözebilirsen sen bir sayısal dehasın. Yapabilir misin?
Mimi😽 tweet media
Türkçe
38.7K
447
10.1K
7.2M
Hsyn retweetledi
Not Drop
Not Drop@notdropnotdrop·
Tuncelili bir Kürt vatandaş, Kürt sorunu olmadığını savundu: • 33 yaşında, Tuncelili bir Kürt olarak ülkemi çok seviyorum. • ⁠Kürt sorunu diye bir şey tanımıyorum çünkü yok. • LGS’de derece yapıp Anadolu Lisesi’ne gittim. Üniversitede bilgisayar mühendisliği kazandım. KPSS’den atandım. Kimse bana “Sen Kürt’sün biz Türkleri alıyoruz” demedi. • ⁠Savcı kuzenim var Kürt. Geçmişte ülkenin Kürt başbakanı vardı. Milletvekillerinin yarısı Kürt. Galericilerin, inşaatçıların yani en zenginlerin çoğusu Kürt. • ⁠”Devlet bana şu konuda ayrımcılık yapıyor” deyin hak vereyim ama yok. Siz g*tünüzden uyduruyorsunuz.
Türkçe
151
171
785
21.2K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@Ciselaktimur hatta bu saldırgan kadın grubu size şimdi saldırmaya hazırlanıyor. "pick me girl" demek için yarışıyorlar. feminazi saflarına kayarak kadınlara zarar verdiklerini acı yoldan öğrenecekler maalesef.
Türkçe
0
0
3
887
Hsyn retweetledi
Çisel Aktimur
Çisel Aktimur@Ciselaktimur·
sosyal medyada kadınlara karşı muazzam bir öfkeyle, intikam arzusuyla konuşan o devasa erkek kitlesinin önemli bir kısmı, aslında 5-10 yıl önce gayet normal, kadın haklarına saygılı ve ılımlı olan çocuklardı. bu çocukları sistemin dışına iterek,
Türkçe
171
139
2.3K
254.8K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@anonimuhabir audi ücretli tanıtımı yapılmış. nasıl anlayamıyorsunuz! hem adam videoya alıp modeli bir anda söylüyor, kadın da ne hikmetse video çekiyor o sırada. Audi türkiye gönderiye yorum yazıyor falana filan.kuru zeminde Peugeot, Hyundai, Tofaş da çıkıyor. videoları var.abartmayın
Türkçe
0
0
9
2K
Anonim Muhabir
Anonim Muhabir@anonimuhabir·
Merve Toy, Ankara’nın meşhur yokuşunu test ederken, bu yokuşu ilk çeken fenomenin kendisini çektiğini fark etti. “Yokuş karşımda ve hiç abartmıyorum, videolarda göründüğünden bayağı dikmiş. Şu an karşıdan da, eyvah, araba geliyor. Aaa, videoları çeken çocuk.. beni çekiyor, çıkamayacağım sandı. Çıkamaz mıyım? Tamam, görelim. Bak şimdi, kalkamıyorum sanacak ama durup yokuşun ortasında şöyle süzüldüm ya. Vallahi de süzüldüm, billahi de süzüldüm işte. Ankara'da çıkılamayan yokuş yoktur, bu da ispatı.”
Türkçe
201
21
897
523.3K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@finansalozgur94 Otomatik vites araba alma: çok gereksiz fiyat farkı ödeyeceksin sürekli arızalanır, sanayiden çıkamazsın masrafları ocağına incir ağacı diker manuelden çok yakar benden iyi mi bilecek vites değiştirmeyi herkes manuel kullanıyor, satamazsın erkek adam manuel kullanır gay misin?
Türkçe
0
0
0
155
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Kardeşime Elektrikli araç almaktan da vazgeçtim. Kime danışsam başka bir şey söylüyor: 🔴Sağ şeritte Tırcılara meze olursun 🔴En ufak kazada Pert olur 🔴Sigorta Pili ödemez ortada kalırsın 🔴10 sene sonra Çöp olur 🔴Her sene menzili azalır 🔴Kışın Kalorifer açamazsın 🔴Yazın Klima açamazsın 🔴Radyasyon yayıyor kanser olursun 🔴Şarj sırasında Kavga edersin 🔴Bayramda yola çıkamazsın 🔴Şarj yüzünden yol 2 kat uzun sürer 🔴İkinci elde yarı fiyata satamazsın 🔴Erkek adam pilli araba sürmez diyenler bile var Ben en güzeli kardeşime bir at arabası alayım da bu iş kapansın yemin ediyorum Kafayı yedim 1 haftada.
Türkçe
296
18
264
122.1K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@vukuathaberx eskiden beyaz toroslarla gezen güzel abiler vardı. kamusal düzeni bozan terörist hırtları uygun ve kibar bir dille uyarıyorlardı 😉
Türkçe
0
0
2
1.1K
Vukuat
Vukuat@vukuathaberx·
Gaziantep’te vatandaşları rahatsız eden bazı kişiler, polis ekipleri tarafından kelepçelenerek gözaltına alındı. Şüphelileri kelepçeleyen bir polis memuru ise, “Yazın bunu! Mesire alanlarında artık bunları durdurmamız gerekiyor!” sözleriyle yaşananlara tepki gösterdi.
Türkçe
488
841
10.9K
597.4K
Hsyn retweetledi
Emre İşlek
Emre İşlek@Emreislek·
Gitmeyin! Bodrum, Alaçatı, Antalya’da kalitesizliğe, kaos’a, can güvenliği riskine servetler ödüyoruz. 7 ay önce Bali-Seminyak’ın en canlı caddesinde şu 5 odalı, her odası 6 metre tavan yükseliğine sahip, 3 hizmetçili villanın günlüğüne 10bin tl ödedim. Vizesiz, Tüm arkadaşlarımı götürdüm. Gece hayatı da ucuz. Suç oranı, Hanutçusu, Mafyası, Valesi, Hırtı, Eskortu, Kavgası vs neredeyse 0. Bodrumda 100.000 tl olan şampanya 15.000 tl. Gerçek kobe beef’ler , 50gram et döner fiyatına. 20-30bin liraya aktarmalı bilet bulabilirsiniz. Biraz gecko var fazlaca, tek kusur o olabilir ama bence çok komikler.
Emre İşlek tweet media
Boşuna Tıklama@bosunatiklama

Antalya Kaş'ta haftalık villa kiralamaları 500 bin TL'ye kadar ulaştı. (Sözcü) • Başlangıç fiyatları 50 bin TL seviyesinde.

Türkçe
142
176
2.3K
1.3M
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@bayrakmedya bu salaklarda "erkeğe ne kadar para harcatırsam o kadar iyi" mantığı var. kendi aralarında kim daha çok para harcadı yarıştırıyorlar. sonuçta pıttığını satılığa çıkarmış, en yüksekten satması lazım. ağlamalar, sızlamalar bunun ruh hastası olduğunu gösteriyor. derhal şutlanmalı
Türkçe
0
0
0
8
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
Bir kadın, düğün için anlaştığı gelin makyajının 37.000 TL olduğunu öğrenen nişanlısından gelen mesajı görünce gözyaşlarına boğuldu.
Bayrak Medya tweet mediaBayrak Medya tweet media
Türkçe
1.8K
41
2.3K
3.4M
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@ocmvakfi Kadın olduğu için haklı, ters yöne girdi diye hatalı olacak değil tabi ki. Diğer 10 larca arabanın geri gidip çıkması ve prensese yol vermesi lazım.
Türkçe
0
0
20
993
OÇM
OÇM@ocmvakfi·
Ya zaten ters yönden girip felç etmişsin trafiği, inat etmesene daha fazla! İstanbul’da ters yöne giren ve ısrarla geri gitmeyen bir kadın trafiği birbirine katıyor. Bir de ambulans gelmesine rağmen asla geri adım atmıyor. Nasıl bir inat bu ya?
Türkçe
124
169
1.2K
70.3K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@Bulvarpress Benim spor salonunda uygulamadan açtığın qr kod 20-30 saniyede bir değişiyor. Böylece ekran görüntüsü alma vs gibi saçma bir endişeye mahal kalmıyor. Çok mu zor şunu yapmak?
Türkçe
0
0
1
4.6K
Bulvar Medya
Bulvar Medya@Bulvarpress·
Bir içerik üreticisi, bazı MacFit şubelerinde üyelerin telefonlarındaki uygulama bildirimlerinin kontrol edildiğini öne sürerek duruma tepki gösterdi.
Türkçe
159
20
1.7K
529.3K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@buzzmedya Pompacılardan birine ödetmiştir 😁
Türkçe
0
0
0
1.3K
BUZZ medya
BUZZ medya@buzzmedya·
Sakarya'da trafiğin ortasında dans ederek ulaşımı aksatan ve o anları sosyal medyada paylaşan Rümeysa D. (24) hakkında emniyet ekipleri harekete geçti. Sosyal medyada paylaşım yaparak trafik ihlalini övmekten 25 bin TL, trafiğe engel olmaktan ise 5 bin 662 TL olmak üzere şahsa toplamda 30 bin 662 TL idari para cezası uygulandı. Rümeysa D. cezayı ödedikten sonra bunu da sosyal medyada “bedel ödendi” caption ile paylaştı.
Türkçe
64
9
175
186.6K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@tugberk37 Çocuğuyla beraber kadın doktora gidecek olan bir adam olursa yetişkin bir kadın da alın yanınıza. “Muayenede tecavüz etti” suçlamasına karşı kendinizi koruyun.
Türkçe
0
0
2
507
Tuğberk
Tuğberk@tugberk37·
Skandal! Kendisine selektör yapan şöföre iftira atan, küfür eden doktor kadın için “kovuşturmaya yer yoktur” denilerek olay KAPATILMIŞ! Bu kadın yarın bir hastasına sinirlenip “beni taciz etti” derse ne olacak!!!
Türkçe
391
1.6K
7.7K
170.9K
Hsyn
Hsyn@HsnHac2·
@tugberk37 “Selektör yaparken uzunlar ve kısa farlar arasında geçiş olur. Bu da bir deliğe girip çıkma eylemini çağrıştırmaktadır. Bu nedenle sanığın tecavüze yeltenmekten dolayı yargılanmasını talep ederim” diye bir suçlama olsa hanginiz şaşırır?
Türkçe
0
0
2
410