cc🇦🇷

7.5K posts

cc🇦🇷 banner
cc🇦🇷

cc🇦🇷

@IIblllllllIIIil

0.1% C programmer | learner

Internet👾 Katılım Aralık 2021
176 Takip Edilen833 Takipçiler
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@soroush_srd برم زیگ امتحان کنم شاید چیزی بهم امید زندگی داد
cc🇦🇷 tweet media
فارسی
0
0
1
15
Soroush Sardashti
Soroush Sardashti@soroush_srd·
@IIblllllllIIIil اولویتی نداره واقعا. من صرفا از سر و کله زدن با Cpp خسته شدم و کار با Zig و Rust بهم امید به زندگی میده😂
فارسی
2
0
2
94
Soroush Sardashti
Soroush Sardashti@soroush_srd·
یه چند روزه دارم با Zig ور میرم. یه bencode decoder نوشتم باهاش که یکم با IO کار کرده باشم. از نظر چیزی که زبان ارايه میکنه، بالاتر از C و پایین تر از Rust قرارش میدم. به عنوان فان بدم نمیاد ازش و اگر برای کد زدن باهاش بهم پول بدن با کله قبول میکنم😂
Soroush Sardashti tweet media
فارسی
5
0
78
2K
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@soroush_srd من قبل اینکه اینطوری بشم موس گذاشتم کنار 🤝
فارسی
1
0
2
141
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@rotinqasem من یه p20i دارم الان سه ساله کیفیتش یذره کم نشده تازه اپش هم خیلی خوبه
فارسی
0
0
1
324
امام (ره)
امام (ره)@rotinqasem·
۱۰۰ هیچ ایرپادو میزنه
امام (ره) tweet media
فارسی
136
12
1.1K
101.5K
Soroush Sardashti
Soroush Sardashti@soroush_srd·
هفته پیش یه باگ داشتیم که هیچ منطقی پشتش نبود. جایی که فکر میکردم علتش باشه فقط و فقط یه خط log اضافه کردم. بدون هیچ تغییر دیگه ای درست شد :/ الان وسط پروژه یه log اضافه داریم که اگر‌ پاکش کنیم به باگ میخوریم😂
ایمان@imanansarifar

امروز یه باگی که چند روز درگیرش بودم رو حل کردم، سه تا باگ جدید برای تشکر ظاهر شدن.

فارسی
28
1
206
17.4K
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
خب اینم از پرچم دیگه بریم برای جام جهانی (این ترم مشروطم)
فارسی
0
0
2
34
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@So0gandd اینو ببینه ۱۶ تا شنا میره
فارسی
0
0
0
90
sogand
sogand@So0gandd·
گوشیم ۱۶ درصد بیشتر شارژ نداره اقا هگست بزنم به شارژ یا باز داری گنده گوزی میکنی؟
فارسی
9
1
121
5K
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@asal_G 5 تیر "هم" روز دختره مثل بقیه روزای سال
فارسی
1
0
0
55
مارمالاد🍓
مارمالاد🍓@asal_G·
دافیا یه خبر خوب 5 تیر روز دختره
فارسی
12
1
84
2.7K
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
یه جوک نردی پیدا کردم خیلی خوبه(((: A physicist froze himself at -273.15`C Everyone said he was crazy but he was OK
0
0
1
46
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
یعنی امسال چقدر باید صبر کنم که ببینم فیلم بردار با دوربین میره تو دهن رونالدویی که با گریه داره از زمین میره تو رختکن
فارسی
0
0
0
32
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@emwilltell یه استاد داشتم نظریه گراف اینجوری تدریس میکرد
فارسی
0
0
0
208
Emmm
Emmm@emwilltell·
اگه نمیدونی جی جی وی جی یعنی چی منو آنفالو کن.
فارسی
12
0
19
7.2K
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@thehxdev دقیقا ،اینکه بعدش چی میشه ترسناکه
فارسی
0
0
1
5
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@thehxdev من سه روزه این مشکل تو فایرفاکس دارم فکر میکردم بخاطر sni spoofing باشه
فارسی
1
0
0
48
ashkan
ashkan@akj__jka·
@IIblllllllIIIil اون که اره ولی خب نمرت اصلا خوب نمیشد و یچیز تو این سیستم مشترکه اینه که فقط نمرت مهمه
فارسی
1
0
1
21
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
تو شان هیچ انسانی داشتن میانترم مدار و معماری و طراحی الگوریتم تو یه هفته نیست
فارسی
4
0
18
718
jalalmzh
jalalmzh@j00m00h·
@IIblllllllIIIil ریاضی مهندسی و تجزیه و مغناطیسی تو یه هفته ندادی تا بفهمی شان چیه
فارسی
1
0
0
18
cc🇦🇷
cc🇦🇷@IIblllllllIIIil·
@akj__jka احساس میکنم حضوری بود حداقل میخوندمشون طول ترم
فارسی
1
0
0
15