IkkeNoeMer
217 posts


@StabaekEnjoyer @StBfyren Tror ikke dere med flunka nytt stadion og plast skal melde på gress egt
Norsk

@mattismoen Mattis gjør alt han kan for å få @STBLangemann i studio
Norsk

Klinke ut denne tweeten, bare for å få juling av et elendig raufoss på nedrykksplass. Rykk tilbake til gamle nadderud, dette går ikke an
Stabæk Fotball@Stabaek
Innlandet, utlandet.. Raufoss, HamKam.. Samma det, vel🤪 En av dem skal i alle fall få juling på Nye Nadderud 16. mai💥🫵🏼 Det er kanskje ikke Eliteserien, men det er fortsatt Stabæk💙 Sees lørdag!
Norsk

@joakiMioen Men dere klarte kunststykket å produsere 500 drakter?! Helt håpløst. De som fikk drakt var de som gikk fra feltet 30 min før mens alle som sto igjen og sang gikk hjem tomhendt. Dra så til jævla langt til hælvete. Dere gir faen i supportere så hvorfor bry seg om dere.
Norsk

Fy fader🤩🥹💙 Fornøyd med at vi nailet denne og klarte å holde det hemmelig!
Stabæk Fotball@Stabaek
Nye Nadderud, gamle tradisjoner💙💚 Dagens drakt er en hyllest til vår historie, og alle som har gjort Stabæk til Stabæk🥹 I salg på stadion i begrenset opplag.
Norsk
IkkeNoeMer retweetledi

A reminder that Hezbollah will only get Champions League football if Al-Shabaab win the Europa League.
John@MagaGrunt1
🇺🇸Here are your top 20 Terrorist Organizations. Can you see the pattern.🇺🇸
English
IkkeNoeMer retweetledi
IkkeNoeMer retweetledi
IkkeNoeMer retweetledi

I morgen åpner billettsalget. La oss innvie vårt nye hjem på en skikkelig måte 16.mai. Gleder oss til fullsatt i første match!
Stabæk Fotball@Stabaek
En ny epoke begynner🤩⏳ Kjøp rabattert sesongkort nå, og bli med oss inn på Nye Nadderud🏟️💙 Billettsalget til åpningshelgen åpner for resterende torsdag 12.00!🎟️
Norsk
IkkeNoeMer retweetledi

IkkeNoeMer retweetledi

Det blir ikke fred å få noe sted. Fremover blir vi aktive på X også.
Retweet og følg oss så trekker vi en som får bli med på skjenk og som tilskuer på innspilling. 🍷🍻 #2hockey
Norsk
IkkeNoeMer retweetledi
















