IkkeNoeMer

217 posts

IkkeNoeMer banner
IkkeNoeMer

IkkeNoeMer

@IkkeNoeMer

$tabæk

Bærum, Norge Katılım Aralık 2021
181 Takip Edilen126 Takipçiler
STBfyren
STBfyren@StBfyren·
Fett å melde når du er 4m bak et gjerde #moss
Norsk
1
0
22
5.3K
TKS
TKS@Stbentusiast·
@IkkeNoeMer Shakespeare ekke et navn det er en tittel
Dansk
1
0
2
311
IkkeNoeMer
IkkeNoeMer@IkkeNoeMer·
Saft og sitting (Eirik har brukket foten) Sogndal(b)
IkkeNoeMer tweet media
Norsk
1
2
45
3.6K
Espen FK
Espen FK@FKEspen·
Hør den vakre sangen som synges når Vålerenga skole går forbi slottet. Konge!
Norsk
6
97
455
0
𝕽𝖔𝖛𝖎𝖈
𝕽𝖔𝖛𝖎𝖈@Rovic87·
@joakiMioen Men dere klarte kunststykket å produsere 500 drakter?! Helt håpløst. De som fikk drakt var de som gikk fra feltet 30 min før mens alle som sto igjen og sang gikk hjem tomhendt. Dra så til jævla langt til hælvete. Dere gir faen i supportere så hvorfor bry seg om dere.
Norsk
2
0
8
1.2K
IkkeNoeMer
IkkeNoeMer@IkkeNoeMer·
Det går alltid et tog S**m travels
IkkeNoeMer tweet media
Svenska
0
0
33
1.4K
IkkeNoeMer retweetledi
Posse
Posse@possesandboe·
Er det Hangeland-utvalget som bestemte seg for å revitalisere nasjonalsangen også tro?
Norsk
4
6
261
14.3K
IkkeNoeMer
IkkeNoeMer@IkkeNoeMer·
Lyn borte!
IkkeNoeMer tweet media
Norsk
0
4
58
2.9K
IkkeNoeMer
IkkeNoeMer@IkkeNoeMer·
Lyn borte🎟️✅ Noen som vet hvor kampen spilles?
Norsk
0
0
18
976
IkkeNoeMer
IkkeNoeMer@IkkeNoeMer·
Avslutningshelg del 2 Takk for alt, Nadderud Stadion!
IkkeNoeMer tweet media
Norsk
0
3
64
1.4K
IkkeNoeMer
IkkeNoeMer@IkkeNoeMer·
Avslutnings helg del 1.
IkkeNoeMer tweet media
Svenska
0
0
18
318
IkkeNoeMer
IkkeNoeMer@IkkeNoeMer·
Er det dette de kaller Øvre Øst (b)
IkkeNoeMer tweet media
Norsk
0
0
42
4.7K
IkkeNoeMer retweetledi
Vass & Knepp Show
Vass & Knepp Show@VassogKneppShow·
Det blir ikke fred å få noe sted. Fremover blir vi aktive på X også. Retweet og følg oss så trekker vi en som får bli med på skjenk og som tilskuer på innspilling. 🍷🍻 #2hockey
Norsk
11
131
221
29.4K
André Øyvåg
André Øyvåg@alltidullsokker·
Poststadion 🇩🇪 Den 7 august 1936 satt oldefar et sted på denne stadion og så Norge slå ut Tyskland i kvartfinalen i OL. Et annet sted på samme tribune satt Adolf Hitler. Dagen etter dømte oldefar det som er beskrevet som tidenes kaos kamp. 90 år etter ser det helt likt ut!
André Øyvåg tweet mediaAndré Øyvåg tweet mediaAndré Øyvåg tweet media
Norsk
1
1
42
2.8K
IkkeNoeMer retweetledi
Stabæk Fotball
Stabæk Fotball@Stabaek·
Stabæk Support💙🔥 Vi er i gang med OBOS-ligaen 2025!
Stabæk Fotball tweet media
Norsk
2
4
95
6.2K