Zizi🇮🇷

517 posts

Zizi🇮🇷 banner
Zizi🇮🇷

Zizi🇮🇷

@ImZi1005

Katılım Ekim 2024
136 Takip Edilen14 Takipçiler
فلات ایران
فلات ایران@IranianPlateau·
شغال خندان عکس از هومان حسنی
فلات ایران tweet media
فارسی
59
22
2.7K
22.1K
Mika
Mika@Mikassa98·
قبل محرم عمه بشدت عرزشی و مذهبی شوهرم مارو به عقد دخترش دعوت کرد، دختره 14 سالشه امتحاناش هنوز شروع نشده و قبل شروع گفتن خواستگار اومده سریع عقدش کنن و بدن بره، رفتن محضر چون شناسنامش عکس دار نبوده صیغه 99 ساله شده، داماد 32 سالشه و ازدواج ناموفق داشته، بعد محرم مراسم زفاف+
فارسی
146
7
3.5K
279.2K
Zizi🇮🇷
Zizi🇮🇷@ImZi1005·
@yemenianextdoor You've never lived under a religious regime or been raised in a deeply religious family, so you have no idea how much courage it takes to defy those expectations. If you did, you'd understand why people can be proud of doing so.
English
0
1
5
45
YND
YND@yemenianextdoor·
The taking the hijab off trend is weird and not the flex u think it is
English
264
20
341
664.2K
Zizi🇮🇷 retweetledi
آقای خط
آقای خط@mrkhatt·
ببخشید یهو ناپدید شدم، زندگی دوباره معناش رو از دست داد برام.
فارسی
2
90
560
11.1K
Zizi🇮🇷
Zizi🇮🇷@ImZi1005·
"ز گهواره تا گور، زور است و زور خداوند زورا، در افتی به گور"
فارسی
0
0
0
4
Zizi🇮🇷 retweetledi
پیاده
پیاده@manmmdrzam·
بهترین تعریف از خانواده که دیالوگ تامی شلبی بود "به سلامتی خانواده که گاهی پناهی در برابر طوفانه و‌گاهی خودِ طوفان "
فارسی
16
422
6.4K
65.6K
Zizi🇮🇷 retweetledi
تک مصرع
تک مصرع@TakMesra·
زندگی در جایی که یک مشت نادان دور و برت باشند، سخت است؛ اما زندگی در جایی که قدرت دست همان نادان‌ها باشد، وحشتناک است. • آلبر کامو
فارسی
3
89
1K
12.9K
Zizi🇮🇷 retweetledi
آن؛
آن؛@monadchannel·
۷ ژانویه ۱۹۱۰: «اصلاً انگار تقدیرم این است که اگر به چیزی علاقه‌مند شوم، طوری به آن عشق بورزم که دردش بیشتر از لذّتش باشد.» - یادداشت‌های شخصی ال. ام. مونتگمری.
فارسی
1
32
458
8.5K
Zizi🇮🇷 retweetledi
داشتون
داشتون@dashetonm·
اصلا بحث چص‌ناله نیس، من خیلی منطقی و از روی اصول ناراحتم.
فارسی
31
1.1K
9.2K
102K
Zizi🇮🇷 retweetledi
لینگویینی
لینگویینی@Stervende__·
منم همینطور آقای معروفی، منم همینطور.
لینگویینی tweet media
فارسی
0
10
106
2.5K
Zizi🇮🇷 retweetledi
Dr Ryan Ferson
Dr Ryan Ferson@RyanFerrson·
به امید اون روزی که هیچکس٬ «گوه آخرت» ما رو نخوره!
فارسی
3
16
517
5.6K
Zizi🇮🇷 retweetledi
یاسین رحمانی
یاسین رحمانی@YasinRahmani·
یه جمله امروز خوندم که خیلی تکان‌دهنده بود. ما رو بیدار می‌کنه و به زندگی‌مون و رفتارهامون آگاه می‌کنه: «مرگ تو در یک روز معمولی، وسط برنامه‌های ناتمام فرا می‌رسد و جهان بدون تو ادامه خواهد داد.»
فارسی
18
187
2.4K
38.2K
Zizi🇮🇷
Zizi🇮🇷@ImZi1005·
@i_thiink_so آخرشم ونس نفوذی ج ا تو کابینه ترامپه خاکستر مولوخ/بعل رو هم دادن ریخته تو نوشابه ترامپ
فارسی
5
1
290
28.5K
AMIR_H 🇮🇷
AMIR_H 🇮🇷@i_thiink_so·
یه نظریه ای دارم...
AMIR_H 🇮🇷 tweet mediaAMIR_H 🇮🇷 tweet media
فارسی
118
93
6.1K
299.3K
Zizi🇮🇷
Zizi🇮🇷@ImZi1005·
@kir_tu_eslam بهتر کاش همه تو همه اپلیکیشن ها و رو پیشونیشون کسکشی‌شون رو فریاد بزنم وقت مارو الکی نگیرن😂
فارسی
0
0
3
166
Carlos Khan 🇮🇷
Carlos Khan 🇮🇷@kir_tu_eslam·
زنیکه خارکصده اومده تو بایوش تو دیتینگ اپ هم نوشته نه به شاه و نه به سلطنت. شماها مریضید.
فارسی
8
1
310
5.5K
Zizi🇮🇷 retweetledi
3
3@saymewooo·
هر‌ چی‌ درد میکشیم مستقیم و غیرمستقیم تقصیر جمهوری اسلامیه.
فارسی
13
538
7.5K
46.4K
Yutâb
Yutâb@maral_jan_·
@gohardadizapas بدبختی اینه که قطر با پول گاز خودمون داره همه رو میخره ولی خوب شاهنامه اخرش خوشه.
فارسی
2
0
54
3K
گوهر بابا(پشتیبان)
رهبر جمهوری‌خواهان سنا اعتراض کرده که چرا متن توافق با ملاها رو منتشر نمی‌کنن. از میرزاعبدولاه ونس پرسیدن چرا مادرقحبه، چرا منتشر نمی‌کنید؟ این مادر جی‌دی هم با خونسردی گفته: پاکستان و قطر گفتند فعلا منتشر نکنید! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 فکرکن دو تاکشور که مادرخرج تروریست‌های عالم هستن دارن واسه دنیا تعیین تکلیف میکنن.
فارسی
24
288
3.4K
53.9K
Zizi🇮🇷 retweetledi
نویسنده‌ی، بی دستنوشته
هاروکی_موراکامی اما نمی‌شود تا ابد فقط بنشینیم و به زخم‌هایمان خیره شویم.
فارسی
6
40
480
5.9K
Zizi🇮🇷
Zizi🇮🇷@ImZi1005·
@ACallowInTheSky ربطی به بهداشت نداره اما به اعتماد به نفس و حسی که اون دختر به بدن خودش داره ربط داره. اگه دلش میخواد نباید جلوش گرفته بشه.
فارسی
0
0
2
279
هانا
هانا@ACallowInTheSky·
یه سوال دارم، می‌خوام نظراتتونو بدونم. یک پزشک توی صفحه‌اش در مورد دختر پانزده ساله‌ای که مراجعش بود عنوان کرد که شیو کردن موی پا، بهداشت است.(تاکید کنم دقیقا منظورش ساق و ران پا بود). واقعا بهداشته؟ یعنی پسرای پونزده ساله یا بیشتر که موی پاشونو نمی‌زنن بهداشت ندارن؟
فارسی
39
5
361
42.5K
Zizi🇮🇷
Zizi🇮🇷@ImZi1005·
@monaborzouei @MrSamSolomon خانم شما چقدر جالب و خفنی :( هرچی ما معمولی ها میبینم و قطار قطار فحش تو ذهنمون به صف میشه رو شما میبینی شعر میاد تو ذهنت :(
فارسی
0
0
1
40
Mona Borzouei
Mona Borzouei@monaborzouei·
@MrSamSolomon این خط‌و وقتی تقی رحمانی چند ماه پیش در مصاحبه اون حرفا رو زد نوشتم ولی خب تعدادشون زیاد شد
فارسی
2
4
104
1.4K
Mona Borzouei
Mona Borzouei@monaborzouei·
نگذار پوزه سایند بر این جنایت از بیخ نگذار خون بشویند از سنگفرشِ تاریخ چون می‌خزند فردا از آستینِ اغماض سلاخیِ روایت تکرار می‌شود باز : شلیکِ افترا بر فریادِ احتمالیش بر چشم‌های مبهوت، بر دستهای خالیش بر دفنِ هر حقیقت این جاعلان حریصند تقصیرِ قاتلان را وارونه می‌نویسند از جنگِ خانه گفتند.. از مصلحت به کشتار! تو «حافظه‌ی زخمی! » در دادگاهِ انکار یادآر اگر رگت را با مرگ می‌خراشی تو بازمانده‌ای تا او را گواه باشی…
Mona Borzouei@monaborzouei

بر نوحه‌های مغلوب.. القای شرمساری.. بر شحنه‌های روضه.. زنهار دل سپاری! دیدی که بر مزارش رقصِ پدر کدام است؟؟ این هلهله عزا نیست.. آیین انتقام است.. با حکمِ سر به داری از «شیون» عار داریم او گفت «دست افشان..» ما هم بر این قراریم..

فارسی
85
568
3.3K
75.3K