Zizi🇮🇷
517 posts


@yemenianextdoor You've never lived under a religious regime or been raised in a deeply religious family, so you have no idea how much courage it takes to defy those expectations. If you did, you'd understand why people can be proud of doing so.
English
Zizi🇮🇷 retweetledi
Zizi🇮🇷 retweetledi
Zizi🇮🇷 retweetledi
Zizi🇮🇷 retweetledi
Zizi🇮🇷 retweetledi
Zizi🇮🇷 retweetledi
Zizi🇮🇷 retweetledi
Zizi🇮🇷 retweetledi

@i_thiink_so آخرشم ونس نفوذی ج ا تو کابینه ترامپه
خاکستر مولوخ/بعل رو هم دادن ریخته تو نوشابه ترامپ
فارسی

@kir_tu_eslam بهتر
کاش همه تو همه اپلیکیشن ها و رو پیشونیشون کسکشیشون رو فریاد بزنم وقت مارو الکی نگیرن😂
فارسی
Zizi🇮🇷 retweetledi

@gohardadizapas بدبختی اینه که قطر با پول گاز خودمون داره همه رو میخره ولی خوب شاهنامه اخرش خوشه.
فارسی

رهبر جمهوریخواهان سنا اعتراض کرده که چرا متن توافق با ملاها رو منتشر نمیکنن. از میرزاعبدولاه ونس پرسیدن چرا مادرقحبه، چرا منتشر نمیکنید؟ این مادر جیدی هم با خونسردی گفته: پاکستان و قطر گفتند فعلا منتشر نکنید! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فکرکن دو تاکشور که مادرخرج تروریستهای عالم هستن دارن واسه دنیا تعیین تکلیف میکنن.
فارسی
Zizi🇮🇷 retweetledi

@ACallowInTheSky ربطی به بهداشت نداره
اما به اعتماد به نفس و حسی که اون دختر به بدن خودش داره ربط داره.
اگه دلش میخواد نباید جلوش گرفته بشه.
فارسی

@monaborzouei @MrSamSolomon خانم شما چقدر جالب و خفنی :(
هرچی ما معمولی ها میبینم و قطار قطار فحش تو ذهنمون به صف میشه رو شما میبینی شعر میاد تو ذهنت :(
فارسی

@MrSamSolomon این خطو وقتی تقی رحمانی چند ماه پیش در مصاحبه اون حرفا رو زد نوشتم ولی خب تعدادشون زیاد شد
فارسی

نگذار پوزه سایند بر این جنایت از بیخ
نگذار خون بشویند از سنگفرشِ تاریخ
چون میخزند فردا از آستینِ اغماض
سلاخیِ روایت تکرار میشود باز :
شلیکِ افترا بر فریادِ احتمالیش
بر چشمهای مبهوت، بر دستهای خالیش
بر دفنِ هر حقیقت این جاعلان حریصند
تقصیرِ قاتلان را وارونه مینویسند
از جنگِ خانه گفتند.. از مصلحت به کشتار!
تو «حافظهی زخمی! » در دادگاهِ انکار
یادآر اگر رگت را با مرگ میخراشی
تو بازماندهای تا او را گواه باشی…
Mona Borzouei@monaborzouei
بر نوحههای مغلوب.. القای شرمساری.. بر شحنههای روضه.. زنهار دل سپاری! دیدی که بر مزارش رقصِ پدر کدام است؟؟ این هلهله عزا نیست.. آیین انتقام است.. با حکمِ سر به داری از «شیون» عار داریم او گفت «دست افشان..» ما هم بر این قراریم..
فارسی



















