anonymous

213 posts

anonymous banner
anonymous

anonymous

@Imanonymouska

Boşuna takip isteği göndermeyin,ben takipçi kabul etmiyorum..

Katılım Ekim 2017
106 Takip Edilen1 Takipçiler
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gazetory Birbirini anlamayan,birbirinin yükünü almayan,kavga sonunda 5 dkdan fazla trip atan,evde ev arkadaşı gibi takılan her çift eninde sonunda boşanmaya mahkumdur.Para kariyer,çocuk ilişkiyi belli bir noktaya kadar götürür,aile terapistinin tillahına gitsen de boşanmak elzemdir.
Türkçe
0
0
0
263
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Uzman psikolog Tuğçe Esra Özbey, sosyal medyada bir kullanıcının boşanmaların artması ve aile terapistleri hakkındaki sözlerini değerlendirdi: 🔶 Boşanmalar psikologlar yüzünden arttı. 🔶 Aile terapistleri ne zaman insanlara evlilikte asıl önemli olan şeyin aşk ve kendilerini değerli hissetmeleri olduğunu vurguladı, boşanmalar ciddi şekilde arttı. 🔶 Eşinden değer beklentisi, üstelik vermeden almak... Değerlisin ya! 🔶 Üzerine bir de hak arayıcılığı yaygınlaşınca evlilikler, sulanmış ama güneş görmemiş bir bitki gibi solup gitti. 🔶 Bu yaklaşımların etkisi bir salgın gibi Batı'dan Türkiye'ye de yayıldı. 🔶 Bana sorarsanız yaşadığımız en büyük talihsizliklerden biri, "love" kelimesinin Türkçeye aşk ve sevgi olarak iki farklı kavram şeklinde çevrilmiş olması. 🔶 Eşin seni seviyor ama sana tutkulu bir şekilde âşık değil; bu o kadar normal bir durum ki. 🔶 İnsan eşinden daha materyal şeyler beklemeli. 🔶 Eşinden para kazanmasını, ev işlerinde sorumluluk almasını, aile içinde rol paylaşımının adil olmasını ve senin ailene saygılı davranmasını beklemek gibi şeyler gerçekten sürdürülebilir hedeflerdir. 🔶 Bunlar gerçekleştiğinde her iki tarafı da tatmin edebilir. 🔶 Eskiden geleneksel evliliklerde aşkın bittiği yerde şefkatli iş birliği kalırdı. 🔶 Geleneksel evliliklerde daha materyal beklentiler vardı ve evlilikler devam ederdi.
Gazetory tweet mediaGazetory tweet media
Türkçe
3
6
25
10.3K
anonymous retweetledi
ŞEHO𝕏
ŞEHO𝕏@kayaseho·
ŞEHO𝕏 tweet media
ZXX
41
27
236
5.7K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gregorsamsamsi Şık olacaksınız,şık..pespaye gezmeyeceksiniz.Gözünüzün yaşını silip gözlüğü gözünüze takıp,bastığınız yeri titretecek kadar sağlam duracaksınız.Yel kayadan toz alır diyip,üzülmeyeceksiniz,direneceksiniz.çıkarlarınız için de Kimseye eğilip bükülmeyeceksiniz..İşte aura budur.😎
Türkçe
0
0
5
508
Gregor. (Ali Bayam)
Gregor. (Ali Bayam)@gregorsamsamsi·
Dik duracaksınız arkadaşlar. Başınıza ne gelirse gelsin kimseye acınızı göstermeyeceksiniz. En acılı gününüzde en güzel kıyafetleri giyip ışıldayacaksınız. Etrafınızdaki birkaç kişi dışında sizin iyiliğinizi düşünen kimse yok. Düşmenizi, tökezlemenizi, acaba ne zaman pes edecek diye sinsice izleyenlerin karşısına en mağrur gülüşünüzle çıkacaksınız. Kimseye zayıflıklarınızı malzeme etmeyeceksiniz. Çünkü bu dünyada yaranızı kime gösterirseniz, ilk fırsatta canınızı tam da oradan yakmaya çalışırlar. Kendi kendinizin merhemi olmayı, kendi küllerinizden yeniden doğmayı öğreneceksiniz.
Türkçe
11
177
1.2K
32.6K
Yiğitcan Önal
Yiğitcan Önal@yigitcanonal7·
Birileri Özgür Özel'in eline kamera vermek gibi bir hata yaptı. Güya bir fotoğraf çekip bırakacaktı fakat bir süre eğlendi.
Türkçe
27
84
2.9K
194.2K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@ajansmuhbir1923 İnşallah kurgudur,değilse de şu garibanı hayrına biri işe alsın kurban olayım adam ağladı be ya😢
Türkçe
2
0
1
15.7K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
İşten çıkarılan bir adam, artık işsiz olduğunu öğrenen ailesinin tutumunu paylaştı: • Arkadaşlar bugün iş hayatıma son verildi. Patronum kendi akrabasını alacağı için beni işten çıkardı. • ⁠O da kendince haklı tabii sonuçta akrabası. • ⁠Neyse ki benim de ailem yanımda. Bana destek olurlar. • Anne istediklerini aldım, yoğurt ve ekmek. İşten çıkardılar beni. + Niye? Ne yaptın ki? Çalışmadın mı? • Yok onlar çıkardı. + Yalan söyleme, ben şimdi ararım. • Lan geri zekalı! Ben daha yeni dolap aldım biliyorsun değil mi? Nasıl bir şey yaptın da seni işten çıkardılar? • Ben bir şey yapmadım. • Kimse, kimseyi bir şey yapmadan işten çıkarmaz. • Anne çorba çok güzel olmuş. + Zıkkımın kökünü ye! • İşten çıkıp gelin, yemek olunca yiyin. Oh ne güzel!
Türkçe
210
68
1.4K
414.4K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@aykiri Tam zamanlı olan yemek yapıyor ve ortalığı topluyor,diğer ikisi 15 günde bir gelip dip tepe yapıyor.
Türkçe
1
0
0
198
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@aykiri Evim 4.Katta Tam zamanlı yardımcım var her iki haftada bir eve ayrı temizlik için iki yardımcı daha geliyor.Ben gittim cam silme robotu aldım.Üstelik günlük sigorta yapmama ve ücreti de tam vermem rağmen.Kimsenin canı ucuz değil.Varsın camlarım flu olsun..
Türkçe
3
0
13
2.6K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Karabük’te evlere temizliğe giden vatandaş, 7. kattaki evin camlarını temizlemek için canını böyle riske attı. Emekçi kadın, gelen eleştirilere böyle yanıt verdi: “Yapamam dedim de parasını vermeyiz dediler. Yapacak başkasını bulurlarmış, ben ya da başkası onlar için farketmiyor. İnsanın merhametli olması lazım…”
Türkçe
51
11
203
136.9K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@Beniolanyenilgi Hayata müthiş bağlı bir insanım. Ancak bazen öyle bir an geliyor ki bir kaldırım taşını ya da bir ağacın dibine çöküp hıçkırırcasına ağlama isteğim de olmuyor değil.İnsan olmak her hali ile gerçekten çok güzel.
Türkçe
0
0
3
70
Beni olan yenilgi
Beni olan yenilgi@Beniolanyenilgi·
"Sanırım benim bazen hiç kimsem yok.."
Türkçe
6
184
919
17.4K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@nebuhaber Kabak çiçeği gibi oldun işte neyine sinirlendin😂
Türkçe
0
0
0
13
NE BU?
NE BU?@nebuhaber·
Temu’dan aldığı 300 liralık şapkayla Zara’dan aldığı 1000 liralık şapkayı karşılaştıran kadın, “şaka mı bu?” diyerek yaşadığı duruma sitem ediyor.
Türkçe
8
1
65
13.9K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@daktilock Neriman diye hatırlıyorum ama emin değilim.
Türkçe
0
0
2
1.1K
Daktilock
Daktilock@daktilock·
2026 AYT sınavında sorulan soruda eserde geçen karakterin adı yanlış yazıldı.
Daktilock tweet mediaDaktilock tweet media
Türkçe
9
6
140
29.8K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
🫶🫶🫶
QME
0
0
0
45
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
Çetin Tekindor,Sabahattin Ali..Ancak bu kadar güzel yazılır,ancak bu kadar güzel okunabilirdi.
Türkçe
0
0
1
61
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
Ben yıllarca beni en çok annemin sevdiğini düşünürdüm ama zamanla eşimin bana olan tavırları sözleri,davranışları gösterdi ki onun beni mükemmel,kusursuz,tapma seviyesine yakın sevdiğini anladım.Anne de güzel seviyor ama zerrene aşık eş sevgisi bambaşka bir olaymış.Yaşadık.🧿🫶❤️
Ufuk@yabirgel

Keşke anlamasaydım dediğim bir video

Türkçe
0
0
1
90
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@nebuhaber Hala elife aşık değilse ben de bişi bilmiyorum😂
Türkçe
0
0
0
30
NE BU?
NE BU?@nebuhaber·
Eşinden boşanan bir adamın paylaşımı: “Elif biz boşandık, sen demişsin Sinan yemek yapmaz. Bu nedir Elif?”
Türkçe
12
0
62
41.9K
Bu Neyin Kafası
Bu Neyin Kafası@buneyinkafasitr·
Adam hala konsepti anlamamış 😊
Türkçe
27
2
355
85.8K
Onedio Video
Onedio Video@onediocomvideo·
Saç çıkmış bekleyene kadar
Türkçe
3
2
98
50.6K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gokceekatuun Papyon yapaydın bari.Neye benzemiş şimdi bu böyle..
Türkçe
0
0
0
12
Gökçe Katun
Gökçe Katun@gokceekatuun·
Balıkesir’de bir kuyumcu, damatlar için altın kravat çıkardı: “Gelinlere beşi bir yerde alınırken, damatlar için neden altın kravat alınmasın?”
Türkçe
2
1
5
1.5K