ismil yilmaz

17.1K posts

ismil yilmaz

ismil yilmaz

@IsmilYilmaz

Katılım Ocak 2015
1.1K Takip Edilen446 Takipçiler
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@nasuhbektas HAYATINIZ CAZ! PATATESTEN DİPLOMANIN GEÇTİĞİ HANGİ ÜLKE VAR?
Türkçe
0
0
0
2
Nasuh Bektaş
Nasuh Bektaş@nasuhbektas·
Ve bir üniversite diploma töreninde “umarım aldığım bu diploma ömür boyu bende kalır “ ne hazin bir söz……
Türkçe
126
217
2.9K
25K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@avcemilcicek ÇIKMIŞ FETO,nun BÜLBÜLLERİ ÖTER ÖZGÜR ÖZGÜR DEYO, ÇIKMIŞ FETO BÜLBÜLLERİ ÖTER EKO DEYU DEYU İSTANBULUNDA EKO IRMAKLARI AKAR DOLAR,AVRO DEYU DEYU FARELER PEYNİRMİ BİTTİ?
Türkçe
0
0
0
10
Avukat Cemil
Avukat Cemil@avcemilcicek·
Size güzel bir haberim var. Az önce AKP’de yıllarca siyaset yapmış önemli bir isimle konuşuyorduk. Gidişattan rahatsız olan epey çokmuş. Dediği şey aynen şu: “— Mutlak Butlan kararı sonrası Özgür Özel doğal lider oldu. — Kendi kendimize saçma sapan bir kararla adeta Özgür Özel ve İmamoğlu’na meşruiyet verdik. — Bu aşamadan sonra yeni parti kurulursa CHP’den daha fazla oy alır.” Hiç moralimizi bozmaya gerek yok. AKP bu kararla kendi topuğuna sıktı.
Türkçe
1.2K
823
8.1K
319K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@rifatserdaroglu AH ZAVALLI,EZİK 20-25 yıl önce ABD,nin KUKLASI,AB,nin OYUNCACAĞI,GÖTÜ BOK lu BİRÇOK DEVLETİN ÇEMKİRDİĞİ ÜLKEYİ BUGÜN DÜNYADA SÖZÜ GEÇEN DEVLET OLMASINDANMI RAHATSIZSIN,ŞEYİNDEN ATIP YALAN,DOLAN,FİTNE FESAT SAYDIRMIŞSIN,DÜŞMANI ERMENİDE ARAMA,İÇERİDE YETERİNDEN FAZLA HAYİN VAR
Türkçe
4
0
0
140
Rifat Serdaroğlu
Rifat Serdaroğlu@rifatserdaroglu·
BU KADAR MI ALÇALDINIZ? ABD Temsilciler Meclisi Üyeleri (Demokrat Gus Bilirakis ile Cumhuriyetçi Brad Schneider) ve arkadaşları kongreye bir yasa tasarısı sundular. Bu tasarı, ABD Dışişleri bünyesinde Türkiye ile ilgili politikaları yürüten masanın (Birimin) değiştirilmesini “Sınıfının düşürülmesini” öngörüyor! Daha açık anlatalım! Türkiye Cumhuriyeti Devleti, ABD ile ilişkilerinde bugüne kadar, “Avrupa ve Avrasya İşleri Bürosu” (EUR) ile muhatap oluyordu. Almanya-Fransagibi! Tasarı yasalaşırsa, Türk Devleti artık “Yakın Doğu İşleri Bürosu” (NEA) ile muhatap olacak. Aynen İran-Suriye-Lübnan-Libya gibi! Bu tasarı yasalaşırsa ne olacak? -Türkiye artık bir Avrupa Ülkesi olarak değil, Ortadoğu ülkesi diye tanınacak! -AB kapıları sonsuza dek Türkiye’ye kapanacak. -Sadece ABD değil, tüm ülkeler T.C Vatandaşlarına vize vermede daha titiz davranacaklar. Vize alabilenler, geçişlerde en aşağılayıcı muamele görecek! -Yabancı Yatırımcılar çekilecek. -Türkiye BOP içine dahil edilecek, parçalanacak. Özetle, tasarı yasalaşırsa T.C Devleti resmen Ortadoğu bataklığına ve İsrail’in emrine girmiş olacak… Azizi Türk Milleti; Emperyalist ABD’nin dünyanın en acımasız sömürgeci devleti olduğunu, dostluğuna güvenilemeyeceğini, dünya üzerindeki 50’den fazla devlete uyguladığı yıkım-soygun politikalarından biliyoruz. 24 yıldır Türk Devletini yöneten AKP-MHP-HÜDA PAR-DEM Organize suç örgütünü de çok iyi biliyoruz. Böyle bir rezaleti öngörüp tedbir almamalarını da anlıyoruz. Gereken tavrı gösterip, cesur bir yanıtı veremeyeceklerini de biliyoruz. Çünkü istedikleri zaten, bir Ortadoğu ülkesi olup demokratik rejimi değiştirmek ve Federe İslam Devletini kurmak! Yalnız bazı gerçekleri yüzlerine karşı söylemek bizim için bir görevdir. Eyy Epstein adası gediklisi Pedofili Trump! ABD Temsilciler Meclisi Üyelerinin bu tavrı, gönül kırıklığı yaratmıştır. Türklerde bir deyiş vardır; “Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı hiç unutmaz!” Türk Devleti, 1949 yılında kurulan Avrupa Konseyinin KURUCU Üyesidir. 1952’den beri NATO üyesi ve en büyük askeri gücüdür. Türk Milleti, ABD’nin ülkemizdeki Askeri Darbelerdeki etkisini çok iyi bilmektedir. Sözde stratejik ortak olduğumuz halde, PKK türevi YPG’ye binlerce TIR dolusu ağır silahlar verdiğinizi hiç unutmayacaktır. HTŞ ve YPG kanlı terör örgütlerini Suriye’nin başına CB Erdoğan ile beraber oturttuğunuz da unutulmayacaktır… Şunu da unutmayın; Erdoğan demek TÜRK DEVLETİ demek değildir. Trump denen kibir abidesinin ABD demek olmadığı gibi. Bu meselemizi yakında Anayasa çerçevesinde çözeceğiz. İşte o zaman size söylenecek olan şudur; “Mr. President, Türkiye’yi Ortadoğu ülkeleri arasına atmak istiyorsunuz ya! Lütfen ülkemizdeki 22 adet Üssünüzü, Avrupa’nın çeşitli ülkelerine derhal taşıyınız. Ülkemizde konuk bulunan 13 Milyon sığınmacıyı ve 2 milyon Afganlı ABD Askerlerini de istediğiniz ülkeye bir hafta içinde taşıyınız…” Not; Erivan sevdalıları Bahçeli ve Fidan efendiler! ABD’nin tavrı sizlerin hassas kalplerinizi incitmedi mi? Sizler de kökenlerinize dönseniz ya? Huzur içinde yaşarsınız… Sağlık ve başarı dileklerimle 21 Haziran 2026 Rifat Serdaroğlu DOĞRU Parti Genel Başkanı
Türkçe
26
132
420
20.5K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@Kahvecibrahim YALANINIZ ŞEYİNİZE BATSIN,HAYATINIZ YALAN,DOLAN,ALGI, İNANIYORLAR DİYE BU YALANINI KENDİ HANE HALKINA BİLE SÖYLEMEZ,AMA MAHALLENİZ BALIK DOLU ATIN YALANI,ZATEN İNANIYORLAR İNSANLARIN ELİNİN ALTINDA GOOGLE DİYE BİRŞEY VAR,AÇARLAR OKURLAR,SİZDE BELKİ UTANIRSINIZ DİCEMDE NERDEEEE
Türkçe
0
0
1
36
İbrahim Kahveci
İbrahim Kahveci@Kahvecibrahim·
1.2 milyar dolar yapım maliyeti olan köprüye 15 milyar dolar Hazine garantisi verenleri kastediyor olmalısın. Ya da yılda 1 miktar dolar para kesen YSS köprüsü 2023'de devletln olması gerekirken onu 2028'e kadar müteahhide bırakıp 6 milyar dolar karşılıksız kıyak çekenleri kastediyor olmalısın. 11.7 milyar dolar yapım maliyeti olan 17 şehir Hastanesi'ne 95 milyar dolar Hazine garantisini verenleri mi söylüyorsunuz Böyle 100 milyar dolarlık şaibeli ihale kıyaklarını saymaya devam edelim mi
OSMNBKMNDR@Kartall92627983

Sende gördüğüm Hırsızın peşinden koşmak, Kalibresi beş para etmeyen peşinden gitmek.

Türkçe
175
636
3.2K
94.1K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@Kahvecibrahim ÇOK HAKLISINIZ ÇOKKK BAS PARAYI, KAPAT PAVYONU DÖK ORTAYA KARI,KIZI, BİRAZ DOLAR,AVRO, BİRAZ VİLLA BİRAZ YALI, DOLDUR GÖBEK RAKIYI VER ELİNE ÇAKI BIÇANI, GÖSTER HEDEFİ AÇ MEHTERİ VER GAZI, EMİN OLUN AZİZİM,TÜM BUNLARA RAĞMEN ,BU AZGIN TAYFASI EDİRNE,den ÖTE GEÇMEZ,SAKAT BUNLAR
Türkçe
0
0
0
31
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@Nesrinnas İSTEDİĞİNİZ KADAR KCN,zı YIRTIN,SU AKAR YATAĞINI BULUR,HELEKİ SOYMADIK,RÜŞVET,HARAÇ,HORTUM YAPMADIK NERDEYSE CHP,Li BLD KALMAMIŞKEN,ONA BUNA BOK ATIP,İFTİRA,YALAN,DOLAN,TEHDİTLE İKTİDAR OLMAK MUZ DEĞİL,TURP CUMHURİYETİNDE BİLE OLMAZ,bekleme yapmayın,naaaşş
Türkçe
0
0
1
113
nesrin nas
nesrin nas@Nesrinnas·
Dün akşam Kılıçdaroğlu’nu izlemedim. Bugün izledim. Anladığım şu: İktidarı ve yargısını yardıma çağırıyor. Ben ve arkadaşlarım Özgür Özel ve arkadaşlarıyla baş edemiyoruz, tez zamanda yardıma gelin çağrısı yapıyor. Ha bir de okumadığı iddianamedeki iddiaları doğru kabul etmesi var ki…
Türkçe
190
912
7.9K
88.9K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@HayriKozanoglu ADAM 13 OYLAMA KAYBETTİ HEPSİNDE ADAMI GALİP İLAN ETTİLER,YERE GÖĞE SIĞDIRAMADILAR,YALAYIP,YUTTULAR,EREN,EVLİYA VELİ İLAN ETTİLER,şimdi HIRSIZLARA,SOYSUZLARA,RÜŞVET,HARAÇ,SAHTEKAR ÇETELERE AMAN VERMEDİĞİ İÇİN YERDEN YERE VURUYORLAR,boş yapmayın birazda olsa UTANIN tabii mümkünse!
Türkçe
1
0
0
36
Hayri Kozanoğlu
Hayri Kozanoğlu@HayriKozanoglu·
Kılıçdaroğlu dün akşam büyük hayal kırıklığı yaşattı! Kendisine umut bağlayan Saray’ın, AKP’lilerin, MHP’lilerin beklentilerini karşılayamadı. 2023 seçiminde kendisine oy veren muhalif seçmenin kafasını karıştırmayı başaramadı.
Hayri Kozanoğlu tweet media
Türkçe
58
84
774
8.2K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@Kahvecibrahim FASİLYE,mi DEDİN? RAKİPMİŞ! pöehh ÖZGÜR KİM? MANSUR KİM? EKO KİM? ADAMLAR VE AVANESİ HIRSIZLIK,YOLSUZLUK,BİRAZ SOYSUZLUK,TAM SAHTEKARLIK,RÜŞVET,HARAÇTAN ZANLILAR,YARGILANIYORLAR ELLERİNDE FENERLE GÜPE GÜNDÜZ İBB,yi SOYARKEN ARKADAŞLARINCA İHBAR EDİLDİ YAKAKANDILAR,boş yapma
Türkçe
0
0
7
257
İbrahim Kahveci
İbrahim Kahveci@Kahvecibrahim·
Bir de şu açıdan bakın: Cumhurbaşkanı Erdoğan dünya lideri, oyun kurucu lider, kudretli lider vs vs vasıflara sahipti Lakin şimdi bu algıyı savcılığı ve şimdi de Bakanlığı döneminde Akın Gürlek yıkıyor Artık rakipleri olan Özgür Özel, Ekrem İmamoğlu ve Mansur Yavaş karşısında yargı operasyonlarına ihtiyaç duyan; rakipleri ile serbest mücadele edemeyen zayıf bir lider profiline çevriliyor. Güçlü, kudretli liderden zayıf lider profiline değişim yaşanıyor. Artık Halkın lideri konumuna Özgür Özel yerleşiyor.
Türkçe
384
673
5.6K
217.5K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@elifcakirr @alibabacan MASADA DEM OLMAYABİLİR, MASUM CHP,ler MASUM OLMIYAN CHP,ler HIRSIZ,RÜŞVET,PAVYONCU TK DEVA,SP,GP,ZP,AP,ANKTP, MÜNAFIKLAR FETO ARTIKLARI ABD,AB YALAYICILARI İTRAİL DOSTLARI, NE EZGİLER,GAZEL,AĞIT,CAZLAR BESTELEYECEKLER,NE MASAL,HİKAYE ANLATACAK ALEM YAPACAKLAR İZLEYİN İŞLERİ BU!
Türkçe
0
0
0
92
Elif Çakır
Elif Çakır@elifcakirr·
Ali Babacan söylemiyor bence şaşkınlıkla dinliyor, söyleyenlere bakıyor hayretle “nerden biliyorlar” diye düşünüyor muhtemelen, hatta ömrü hayatında bu ezgiyi ilkkez bile duyuyor olabilir. Bence kesinlikle ilk kez duydu hatta:)) @alibabacan
Daily Islamist@dailyislamist

🔴 Saadet Partisi lideri Arıkan, Gelecek Partisi lideri Davutoğlu ve Deva Partisi lideri Babacan, “Bir Sabah Gelecek Kardan Aydınlık” ezgisini söyledi.

Türkçe
15
5
104
67.5K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@elifcakirr İZMİRDE AKPARTİLİ,MHP,Li NERDEN BULDUNUZ?DİKKAT EDİN ONLAR CHP,Li OLUP %10,la CHP,ye İZMİRİ KAYBETTİRMESİN
Türkçe
0
0
0
28
Elif Çakır
Elif Çakır@elifcakirr·
Genel seçim barajının yüzde 7 olduğu bir ülkemizde, üstelik vitrininde öyle çok tanınmış, popüler, şöhretli isimlerin bulunmadığı yeni bir partinin yüzde 5’leri görmesi hafife alınacak bir gelişme değildir. Yavuz Ağıralioğlu’nun ifadesiyle bu oran “önemli bir siyasi çıkış yakaladığını” gösterir. Şunun altını ayrıca çizmek gerekiyor: Ülkemizde ana akım medyanın (gerçekte ana akımlık bir hali kalmadı ama) durumu ortada; iktidarın kontrolünde. Anahtar Parti’nin ana akım medyada kendisine yer bulamaması şaşırtıcı değil. Fakat muhalif medyada da kendine ferah feza yer bulabilen bir parti değil. Buna rağmen kamuoyu araştırmalarında yüzde 5’leri de görebilmesi önemli. Bu oran, Anahtar Parti’nin artık sadece merak edilen bir parti olmadığını, belli bir seçmen grubunda karşılık bulmaya başladığını, yani artık yavaş yavaş siyaset sahnesinde hesaba katılması gereken bir aktöre dönüştüğünü gösteriyor. Tek başına iktidar olamasa bile ittifak siyasetinin geçerli olduğu bu iklimde ikinci tur pazarlıklarını, büyük partilerin stratejilerini etkileyebilir. Ben de işte bu sorunun peşinden gittim İzmir’e: Anahtar Parti kimlerden oy alıyor? Kim bu yüzde 5? Ağıralioğlu’na “oyumuz size” diyenlerin büyük çoğunluğunun MHP, AK Parti ve Zafer Partisi seçmeni olduğunu görünce, PanoramaTR’nin Mayıs ayı araştırmasındaki “parti tercihine göre Yavuz Ağıralioğlu’nun performansı” bölümüne yeniden baktım. Sahada gördüğüm ilginin veride de karşılığı vardı. Araştırmaya göre Ağıralioğlu’nun liderlik performansını başarılı bulanların oranı MHP seçmeninde yüzde 44, AK Parti seçmeninde ise yüzde 17. Bu tablo, Anahtar Parti’ye dönük ilginin rastgele bir meraktan ibaret olmadığını; özellikle iktidar bloğu ve milliyetçi seçmen içinde oluşan bir arayıştan beslendiğini gösteriyor. #AnahtarParti #yavuzağıralioğlu
Karar Haber@KararHaber

✍️Elif Çakır yazdı 📌Anahtar Parti’ye oy veren yüzde 5 kim? karar.com/yazarlar/elif-…

Türkçe
20
31
84
39K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@Nesrinnas DEMEKKİ NEYMİŞ? ÇOK SOYARAK ÇOK RÜŞVET ÇOK HARAÇ ÇOK HIRSIZLIK YAPARAK ÇOK OY!ALINIYORMUŞ, YAKINDA İKTİDARSINIZ
Türkçe
0
0
0
6
nesrin nas
nesrin nas@Nesrinnas·
Bu belediyelerin suçu çok ağır. Silifke de, Adalar da yüzde 50’min üzerinde oy almışlar. Sen alır mısın yüzde 55 oy, bak işte böyle yaparız diyorlar.
Türkçe
81
226
1.8K
15.8K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@sozsoy796 DEMEKKİ! ARINMA GÖREVİ -TARİHTEN ALINIYORMUŞ -MİLLETTEN ALINIYORMUŞ birde! -HIRSIZ,RÜŞVETÇİ HARAÇ SOYGUN,SAHTEKAR KARI,KIZ ALEMCİLERİNE PAVYONDA PARAYI BASIP,PARTİYİ CHP,lilerden ARINDIRARAK ALINIYORMUŞ
Türkçe
0
0
0
23
Prof.Dr. Şule Özsoy Boyunsuz
Üzülerek gördüm ki KK gerçekleri tahlilden çok uzak bir zihinsel durumda. Ne seçmeni ne de ülkeyi umursuyor. Hiç hukuk bilgisi yok. Sorulara saçma, kaçamak cevaplar veriyor. Meşruiyet seçimden alınırken mahkeme kararı ile gelip de yapılmış 3 diğer Kurultay’a rağmen koltuğu kendisinin zannetmek ve ahlaki üstünlükten söz etmekse çok manipülatif. Bir de arındırma görevini CHP tarihinden aldım demesi var ki… görevleri Millet verir, Millet alır! Bunu unutanlara da gereken cevabı da …
Türkçe
110
700
4.5K
61.4K
ismil yilmaz retweetledi
Fuat Uğur🇹🇷
Fuat Uğur🇹🇷@FUATUGUR·
Medya AŞ Genel Müdürü Fatoş Pınar Türker hakkındaki ciddi yolsuzluk iddialarını(30 milyon lira muhammen bedelle ihale verdiği şirketin nasıl olup da 260 milyon liralık ciro yaptığı vb) gölgelemek için bir çıplak arama hikayesi uydurduğumu en başta söylemiştim. Görüntüler ortaya çıktı. 11.00.27’de giriyor kabine, 11.01.33’de çıkıyor. Yani toplam 66 saniye. 1 dakika 6 saniye. İnsanın kendini rezil etme biçimleri farklı farklı. Bu da böyle.
Türkçe
182
831
2.8K
87.7K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@rifatserdaroglu BÜTÜN HIRSIZ,RÜŞVETÇİ,HARAÇ,SOYGUN,SAHTEKAR,KARI,KIZ MÜPTELALARI,GERİCİ,YOBAZ,KANDİL KARINDAŞLARI,BİDEN,AB,FETO,giller MÜNAFIKLAR,ULUYAN KÖPEKLER,GIDAKLAYAN TAVUKLAR ACİL BİRLEŞMESİ LAZIM,YOKSA BU ÜMMET ALAYINI,TOPUNU, CEMİ,CÜMLESİNİ YATIRIP KALDIRIP SEVECEK gibi! demedi deme
Türkçe
0
0
0
65
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@rifatserdaroglu ZAVALLI,EZİK SON DERECE LÜZUMSUZ HAYALLERİNİZ MAYDONOZDAN DEVLET ADAMLARI GÜNLERİNDE KALMIŞ,DÜNYANDA,ÜLKEDE NELER OLDUĞUNDAN Bİ HABERSİNİZ,VARSA YOKSA HIRSIZ,RÜŞVETÇİ,HARAÇ,SOYGUN,SAHTEKAR ÇETELERİ ŞAKŞAKLAMAK YALAMAK,PASO YALAN,DOLAN,ALGI,GEYİK MUHABBETİ,boş yapma işine bak
Türkçe
0
0
0
67
Rifat Serdaroğlu
Rifat Serdaroğlu@rifatserdaroglu·
5 ay da, geçen senenin 5 ayının %66 fazlası harcanmış! Tam, 9 MİLYAR 178 MİLYON TL. Örtülü ödenek harcaması. Harp yok, terör yok, nereye harcadın be Hacı? DOĞRU Parti siyasi sorumluluk aldığında, güvenlik ile ilgili "Örtülü Ödenek Harcamaları" Ana Muhalefet Lideri ile paylaşılacaktır... Örtülü Ödenek, kişinin arka cebi olarak kullanmaktan çıkarılacaktır...
Türkçe
5
65
267
5.2K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@rifatserdaroglu BU ÖZGÜR,de ZERRE AKIL YOK,YILLARDIR KCN YIRT,ÇEMKİR,YALAN,ALGI,GAZEL,GEYİK İKTİDARA KUDURMUŞ GİBİ SALDIR ADAM DÖNÜP BAKMASIN,Bİ KEZ ADAM YERİNE KOYMASIN,Bİ AFERİN DEMESİN,ELİNİ SIKMASIN,YOK AZİZİM BUNLAR SENİ DÜTLEMİYOR,HATTA VARLIĞINDAN BİLE HABERLERİ YOK,YIRTMA KENDİNİ
Türkçe
0
0
0
52
Rifat Serdaroğlu
Rifat Serdaroğlu@rifatserdaroglu·
DEVLETİ DE KİRLETTİLER Türk Devletini yönetenler, sizlere sesleniyoruz! Devleti bir defa rutin dışına çıkarırsanız, ülkenizin nereye götürüldüğünün farkına varamazsınız. “Rutin” dediğimiz Türk Milleti tarafından kabul edilmiş Anayasa’dır. Hiçbir kimse veya organ kaynağını Anayasa’dan almayan bir DEVLET YETKİSİ KULLANAMAZ. (Anayasa Md; 6) Devleti yönetenler, Anayasa’nın bu emrine uymazlarsa, yönettikleri devletin “Organize Suç Örgütünden” hiçbir farkı kalmaz! Böyle bir hareketin affı yoktur ve cezası “Ağırlaştırılmış Ömür Boyu Hapistir. Bizzat AKP’liler tarafından “Devlet içinde kontrolsüz grupların oluştuğunu gözlemliyoruz”söylemi ve bu söylemin basına, köşe yazılarına kadar düşmesi, tehlikenin büyüklüğünü kör gözlere bile göstermektedir. Yıllardır söyler, yazarım! Türk Devletinde, CB Eşi-CB Oğlu-CB Kızı-CB Damadı, Bakan Çocuğu, Paşa Kızı vs gibi makamlar yoktur. CB veya Bakan-Paşa Kızı-Bakan Çocuğu olanlar, hal ve hareketlerine dikkat edecekler, devletin kendilerine verdiğinden bir gram fazlasını kullanmayacaktır! 17/25 Aralık 2013 Yolsuzluk-Hırsızlık-Rüşvet skandalı sırasında, Bakan çocuklarının düştüğü rezil durumu hatırlıyorsunuz değil mi? Sizlere, beni çok rahatsız eden birkaç görüntü vermek istiyorum. Bunları kimse söyleyemez. Ama, siyasi hayatı 50 yılı aşan ben söylerim, çünkü benim geçmişimde böyle bir olayın yaşanmasına ben, eşim, çocuklarım asla izin vermedik. CB Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, devletin arabasından iniyor, korumalar saygıyla karşılıyorlar. Buraya kadar her şey normal. Kadın korumalardan biri, Emine Hanımın yükte hafif, pahada ağır, el kadar çantasını arabadan alıp, Hanımefendinin arkasından koşuyor! Aziz Türk Milleti, CB Erdoğan 12-13-14’ncü Cumhurbaşkanı! Hiçbir CB Eşinin böyle davrandığını, yurtdışı seyahatlerinde “Mağaza” kapattığını görmedik. Erdoğan ailesinin eski resimlerine bakıyorum, evinin merdivenlerinde komşularıyla çekirdek çitleyen Emine Hanım gitmiş, sanki kendisi Cumhurbaşkanı imiş gibi, el kadar çantasını devletin memuruna taşıtan bir kibir abidesi gelmiş. Valiz olsa anlarız ama, bu davranışlar, itibar kaybına sebep olmaz mı? Ya Bilal Erdoğan’a ne demeli? Askerliğini toplam 15 gün olarak Valinin evinde yapan, Türkiye’de üniversiteye kabul için şart olan 120 puanı tutturamadığı için, Remzi Amcasının parasıyla ABD’de okuyan, yaşamı boyunca hiç çalışmamış, devlete bir kuruş vergi ödememiş ve tek özelliği Erdoğan’ın oğlu olmak olan Bilal Erdoğan’ın, Cumhurbaşkanı olmak istemesini aklım almıyor! İnsan önce kendine bir bakar, sonra binlerce yıllık deneyimi olan Türk Devletinin başına geçmeyi hayal eder. Bu ve benzeri olaylar yaşanmaya başlanıp, CB Erdoğan tarafından “NORMAL” kabul edilince, Saray Danışmanları, üst düzey Bürokratlar, Yüksek Yargıdan bazıları, Bakanlar da “Kendi İktidar Gruplarını” kurup Derebeyliklerini ilan ediyor. İşte AKP’deki aklı başında kişileri rahatsız edenler bunlar! O zaman, Saray Yargısı “Kemalistler Pezevenktir” diyen Manukyan elemanına dokunamazken, emeklerinin karşılığını almak için Anayasal haklarını kullanmaya kalkan ÖĞRETMENLERİMİZE dayak, biber gazı, gözaltı ve kulaklarımdan hiç çıkmayan “Al, al, al! Bunu da al” diye bağıran kendisini devletin değil de Saray’ın memuru zanneden zavallı polis memurları… Kendiniz tepeden tırnağa kirlendiniz, hiç olmazsa sizleri bu makamlara getiren Türk Milletine saygınız olsun ve lütfen artık devleti kirletmeyin. Bu zor coğrafyada, hepimizin evlatları, torunları yaşayacak… Not; 20 Haziran 2026 günü saat 12.00 de Kızılcagün Platformu olarak KOCAELİ’NDEYİZ. Mutlaka bekliyoruz. Yer; İzmit Belediyesi Dernekler Yerleşkesi Devran Cd. No 77 Sağlık ve başarı dileklerimle 18 Haziran 2026 Rifat Serdaroğlu DOĞRU Parti Genel Başkanı
Türkçe
5
85
327
5.2K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@rifatserdaroglu HARAÇ,SOYGUN,RÜŞVET,SAHTEKARLIK ZANLILARI VE ŞÜERASINDAN ADAM OLMICAK,DUAYEN,SADECE KENDİNE MELHEM OLMAYI BECEREMEMİŞ ZATI MUHTEREMLERİNİZE Bİ KEZ OLSUN DANIŞMAMIŞ OLMALARININ KEDERİNİ KUSMUŞSUNUZ,KENDİLERİNİ BEKLEMEYİN BİZZAT ZİYARET EDİN,YOKSA AHIR ÖMRÜNÜZ BOŞ TENEKEDEN İBARET
Türkçe
0
0
1
47
Rifat Serdaroğlu
Rifat Serdaroğlu@rifatserdaroglu·
Doğru değil Özgür Bey! Görevden alınan İl Başkanlarına destek için partililerinizi, il binalarını korumak için çağırdınız! Sizin Genel Merkez binasını koruduğunuz gibi mi? Özgür Bey, bırakın bu boş işleri! Akıl akıldan üstündür. Danışmak esastır. Çağırın, çözüm önerilerimizi konuşalım. Cumhuriyet yıkıldıktan sonra, partilerimizin ne gereği var?
Türkçe
84
56
388
32.7K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@nasuhbektas BÜYÜK KONUŞMA, DÜN ÖNÜNDE SALYA SÜMÜK AĞLAYANLAR,AYNI KADRAJDA GÖRÜNMEK İÇİN BİRBİRİNİN ÜSTÜNE ÇIKANLAR,KÖPEK GİBİ ULUYUP KENDİNİ KURT SANANLAR,VELİ İLAN EDİP YÜZ SÜRENLER,vs,in HEPSİ HAYATTA,ÇOK DEĞİL BİRYIL SONRA BÜTÜN BOKLAR ORTAYA ÇIKTIĞINDA KK,ı PEYGAMBER İLAN EDECEKLERDİR
Türkçe
0
0
0
36
Nasuh Bektaş
Nasuh Bektaş@nasuhbektas·
Bana trilyonlar verseler Kemal Kılıçdaroğlu’yla aynı mekanda bulunmam. Öyle bir kötü insanla yan yana gelmemek gerekir.
Türkçe
723
196
3.6K
49.8K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@TanselColasann HALKBANK DAVASI TC LEHİNE BİTTİ DİYE ÇOKMU ÜZÜLDÜĞÜNÜZ? AK BU TAYYİP! SİZİ KAHIR,KEDER,KİN,NEFRET,PİS BİR BATAĞA ATTI 24,yıldır DEBELENİYORSUNUZ,BETER OLUN!
Türkçe
2
0
0
50
Tansel Çölaşan
Tansel Çölaşan@TanselColasann·
Amerika’da 9 yıldır devam eden HALKBANKASI davası sonlanmış! Amerikan yargısı da Trump’ dan sonra BİZE benzedi 9 yıl niçin beklettiler? bugün ne oldu da lehe çıktı? Karşılığı ne??
Türkçe
19
52
343
5.7K
ismil yilmaz
ismil yilmaz@IsmilYilmaz·
@elifcakirr 25,yıl AKPARTİ MİLLİ GÖRÜŞÇÜ,ŞERİATÇİ,FETOCU,BOPCU,İHVANCI,AMECANCI,MESHEPCİ,OSMANLICI,vs ŞİMDİ,de LİDER SULTASI,TEKADAM REJİMİ DİYE DEVLETE,KURUMLARINA BOK ATIYOR,lar 20,yılda 13.kez HALKA GİDİLDİ,EFENDİLERİ AĞZIYLA KONUŞURKEN,HALKIN DEDİĞİ AKILLARINA GELMİYOR,bekleme yapmayın
Türkçe
0
0
0
119
Elif Çakır
Elif Çakır@elifcakirr·
Etyen Mahçupyan gerçekten haklı. 2001 yılında “lider sultası olmayacak” diyerek “biz kadro hareketiyiz” diyerek kurulan Ak Parti (16 Temmuz 2001 Milliyet Gazetesi) de gele gele gelinen noktada hiç adam yetişmemiş ki mesele damat ve evlada kalmış. Ak Partide kimse mesela bu yok sayılmadan, adam yerine konulmama durumundan dolayı mahçup olmaz mı? Bu arada iki seçenek varsa elbette benim tercihim Bilal Erdoğan’dır.
Etkili Haber@etkilihaberyeni

Etyen Mahçupyan: (Bilal Erdoğan-Berat Albayrak) "Ben AK Partili olsaydım bundan utanırdım. Koca parti damatla oğul arasındaki ikili tercihe inmişseniz, orada artık bir parti yok demektir. Elinizde sadece ailenin içindeki kişiler kalmış."

Türkçe
22
19
84
21.8K