Itay Levy

1.6K posts

Itay Levy banner
Itay Levy

Itay Levy

@ItayLevy

Reinventing Identity Validation, Angel Investor, Insomniac Workaholic, Marathon Runner, Football Junkie, and a Geek Dad :)

Tel Aviv Katılım Nisan 2009
1.6K Takip Edilen537 Takipçiler
Simi Spolter
Simi Spolter@SimiSpolter·
זה עדיין לא הגיע למהדורות אבל בימים האחרונים יש בערד התנגשויות אלימות ונראה שזה לא הולך לכיוון טוב
עברית
57
10
240
28.7K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@razamir29 שותף למסע זה לא היה לו מספיק כסף להחתים אותי אז שמר איתו על קשר בוואטסאפ?
עברית
0
0
0
56
Raz Amir
Raz Amir@razamir29·
יאן דיומנדה אחד השחקנים הצעירים המעניינים בעונה החולפת באירופה ומועמד ל״גולדן בוי״. מחרתיים יפתח את דרכו במונדיאל עם חוף השנהב ובכך מסעו המדהים יגיע לרגע שיא חלומי. בתוך כל הסיפור שלו יש קו ישיר לחברת STARI בראשה עומד הישראלי, אבי ציוני. מי שהביא לישראל את עלי מוחמד ורוקאביצה, הוא בעל חלק מרכזי בגילוי אחד השחקנים המוכשרים ביותר בימינו והוא שותף למסעו עד היום. כתבה: one.co.il/Article/25-26/… @Yofhadarel1
Raz Amir tweet media
עברית
8
0
48
25.7K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@DahanItan אצטדיון הכי גרוע בארץ. המרגש רחוק לאללה ואין אקוסטיקה בשיט
עברית
0
0
0
11
Itan Dahan
Itan Dahan@DahanItan·
אם מתישהו באמת ישפצו אותו, אפילו בלי גג חלקי, קל שאצטדיון רמת גן חוזר להיות האצטדיון מספר 1 בארץ
עברית
16
0
70
22.4K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@razamir29 מאמן דרום אפריקה, אני מוכן להתגרש מאשתי בשביל לתת גול אחד!
עברית
0
0
1
101
Raz Amir
Raz Amir@razamir29·
מאמן דרום אפריקה בירידה לחדרי ההלבשה: ״לא מבין את השחקנים האלה. מה הבעיה לשים גול? תשימו גול!!!!״. מופוקנג נקרא להתחמם: ״עוברים לקו 5!״.
עברית
16
0
363
8K
yuri gen
yuri gen@yurig83·
@razamir29 יש מצב רק אלירן עטר יצאה סבבה בסידרה זו?
עברית
2
0
1
301
Raz Amir
Raz Amir@razamir29·
קובי רפואה אומר לשחקנים שהוא "מוכן להתגרש מאשתו" בשביל גול או ש"המשפחה והילדים לא מעניינים", ונובח על שחקנים בחוסר כבוד בכמה סצינות - איגוד המאמנים שותק. אלירן עובד צורח עליו במחצית בחדר הלבשה - מכתב של 13 סעיפים על ביזוי המאמן. ומה עם המאמן כשהוא מבזה? למה לשתוק אז?
עברית
19
3
366
16.2K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@LevanonAdi אני גייסתי ככה כסף. רק הפוך, המשקיע הגיע אלינו בקולד אימייל…
עברית
1
0
1
337
Adi Levanon
Adi Levanon@LevanonAdi·
סקרנית אם משקיע הון סיכון אי פעם השקיע ביזם שהגיע אליו דרך cold email.
עברית
14
0
17
11.7K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@J_Nimrodi הוא מבין בתקשורת יותר מכל המאמנים בליגת העל ביחד
עברית
0
0
1
122
Jonathan Nimrodi 🇺🇸🇮🇱 🎤🏆🥇
ברכה מצולמת: ברק בכר לכבוד חגיגות העשור לציון 3. כמה מילים על זה: אני חושב שזה גברי 100/100 מצידו להיענות לבקשה שלי, ולשלוח ברכה לאור זה שהוא *יודע* שאני מקלף את עורו חזור וקלוף בציון במשך שנים. הוא הרים אליי טלפון אחרי שביקשתי ממנו את הברכה ודיברנו כמה דקות על הכל. קיבל את זה כמו ווינר. אני חושב שהגישה הזו של פרק, קודם כל, היא אחת הסיבות לכך שהרגשתי נעים מראש בכלל לבקש ממנו. יש אנשים שלעולם לא הייתי מבקשים מהם ברכה, וברק הוא ספורטאי והוא לוקח את הדברים בטוב. זו עוד הוכחה לכך שבסופו של דבר אנחנו רק מתעסקים בספורט, בבידור ובפיל גוד. מגיע לברק בכר שפו ענק על ההשתתפות שלו פה . תותח.
עברית
97
2
1.7K
42.3K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@liadagmon משקיע בפגישה 1-1 התחיל להתעפץ לי מול העינים, היה חדר חשוך בגלל המצגת וכנראה שהיה בגט לג כבד. קפצתי לשקף האחרון וסיימתי את הפגישה וכמובן שלא חזרתי אליו.
עברית
1
0
3
2.1K
Liad Agmon
Liad Agmon@liadagmon·
ואו הפוסט שלמטה עשה לי פלאשבק לחוויות זוועה של גיוסי כספים מ-VCs. אחד הזכרונות הכי משפילים היו בתחילת 2008. ריד הופמן (המייסד של לינקדאין) הכיר לי את ביל גרלי מבנצ׳מרק. אחד המשקיעים המפורסמים בסיליקון ואלי. והמלצה לפגישה מריד הופמן לא היתה דבר של מה בכך. קבעו לי פגישה. נשארתי כמה ימים אקסטרה בפאלו אלטו בשבילה ונסעתי אליו למשרד ביום המיועד. הכניסו אותי לחדר ישיבות. הוא איחר עשרים דקות. נכנס, אמר שלום, ומאותו רגע היה עם הראש בבלקברי שלו, קורא וכותב אימיילים. אחרי כמה דקות הבנתי שאני מדבר לקיר. עצרתי. לקח לו שתי דקות אפילו לשים לב. אמרתי לו: נראה שהראש שלך בדברים אחרים, לא חייבים להיפגש בכח. אמר לי ״תודה״ ויצא מהחדר. 20 שנה עברו ואני זוכר את העלבון. Asshole אמיתי מול מנכ״ל בן 29 שמנסה לפלס את דרכו בעולם.
GREG ISENBERG@gregisenberg

I was once pitching in a board room at a top 3 VC firm for a $15M Series A. 12 people in the meeting. One of the GPs fully fell asleep. Out cold for 30+ minutes. Nobody acknowledged it. Everyone just kept going. I kept presenting my Series A slides to an unconscious man in a Herman Miller chair and somehow that was considered normal. That's venture capital. You might fly across the country to perform for people who may or may not be conscious. It's a dance. And sometimes you lead and sometimes you follow and sometimes your partner is unconscious. If you're raising right now, just know: every founder has a story like this. The process is weird. The power dynamic is weird. You're not crazy for thinking it's weird. No one talks about it because they want to continue raising. But I'm happy to stick my neck out there. It is weird.

עברית
28
2
372
57.9K
אסף בריט
אסף בריט@asafbryt·
הכל טרי כואב ומטלטל, נכון אלו לא חיי אדם ועדיין, זה החיים שלי, הזהות שלי, המקום שאני הוא כבר 21 שנים. אתמול בבוקר פשט כוח משטרתי על העסק, שני עובדים שהעסקתי דרך חברת כוח אדם עם אישורים ותעודות ושמות שהכל מסתבר כמזויף התבררו כשב"חים. אתמול בועז ואני בילינו כל היום בתא מעצר ובחקירה. היחס היה מכבד מאוד מצד כל הגורמים. החוקרות והשוטרות ועדיין לצאת להשתין עם אזיקים על הידיים זו לא תחושה קלה ולא אירוע שאני מאחל לאף אחד. קיווינו שהאמת תפעל לטובתנו למרות שכבר אתמול עורך דין שעוסק באירועים כגון אלו אמר שאין סיכוי. מחר או מחרתיים באים לסגור אתכם. והיום, כאילו עבדנו וכל רגע מסתכל מעבר לכתף, מתי הם יבואו, מתי הגיליוטינה תיפול. ובום, היא נפלה. אז כרגע אנחנו סגורים. עושים את הכל לחזור הכי מהר שאפשר. הלב שלי מרוסק. לא חיים ומוות ועדיין מרגיש מת. ומי ששמח לאיד שיבושם ושיזדיין לי מהפרצוף.
עברית
478
141
5.5K
423.3K
Nava Rozolyo נאווה רוזוליו
המאבק על הבית עולה שלב 🇮🇱 גאה להצטרף לנבחרת מקצועית ומצוינת, ולהתמודד על מקום ברשימת @DemocratsIL לכנסת ה-26 🗳️ עם רוח הקרב של המאבק שלנו ברחובות בשנים האחרונות, נחזיר את ישראל למסלולה כדמוקרטיה ליברלית, נכונן הנהגה אחראית, ערכית וראויה, ונחזיר לישראל את השפיות והתקווה 💙🇮🇱
עברית
293
224
2K
57.7K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@AmitYoav אם משהו היה נותן לai שלי גישה גישה לai שלו, זה פאק אבטחה רציני… לא בטוח שהייתי מעסיק משהו כזה.
עברית
0
0
0
123
Yoav Amit
Yoav Amit@AmitYoav·
מי יכול/ה לתת לי רעיון או מוצר לפתור את הנושא הבא: אני לא רוצה לראיין מקצועית אנשי/נשות פיתוח. אני רוצה שהקלוד שלי יראיין את הקלוד שלהם לפי הגדרות שאני נותן לו. כמה הנחות - (1) אני עדיין אפגש איתם לראות אם יש כימיה לעבוד ביחד. (2) יכול להיות שהם משתמשים בקלוד בעיקר בעבודה.
עברית
71
0
49
28.4K
Itan Dahan
Itan Dahan@DahanItan·
מי הגאון שפוגע כמה שני אלה עלו לי על השקל ויקבל ממני מגש פירות? אני הופתעתי מהמחיר (אבל כמעט ולא קניתי בחיי אננס ובטח שלא אבטיח) *בסופר, לא חנות ירקות
Itan Dahan tweet media
עברית
97
0
49
38.8K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@itay0s הברק לא פוגע פעמיים
עברית
0
0
1
598
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@yosit קרה לי גם. פעמיים לפחות.
עברית
0
0
2
131
Yosi 'Giuseppe' Taguri
זה מזכיר לי שב 2016 הלכנו לחפש השקעה מאחת הקרנות בתל אביב. שבועיים אחרי זה משקיע חבר מספר לי שהם פשוט לקחו את החומרים שלנו ונתנו אותם לקבוצת יזמים אחרת וביקשו מהם לעבוד על זה והבטיחו להם השקעה. החבורה לא הסכימה.
נלנץ@nelntz

אני לא אכניס אתכם לכל העלילה שאבי מספר פה, אני רק אאמלק ואגיד שהוא פנה לאקסלרטור לקבל עזרה לסטארטאפ שלו והם בתמורה גנבו לו את הרעיון. וזה הזדמנות נהדרת לציין שגם לי זה קרה בישראל. נפגשנו עם משקיע, ביקש חומרים, דמו, פגישה טכנית, בסוף העביר הכל לאחת מחברות הפורטפוליו של הקרן.

עברית
12
0
111
39.8K
Lord Alon Carmel 🤘
Lord Alon Carmel 🤘@aloncarmel·
זה לא בא כשוק להמון, ואנחנו כבר יד ביד בלמונייד עושים דברים מדהימים וכנראה שאני אכתוב עוד הרבה על הנושא, אבל הגיע הזמן לספר שאנחנו מצאנו בית חדש ומאוד וורוד בלמונייד ואנחנו מאושרים להמשיך את הדרך שהתחלנו ביחד כולנו עם שי והצוותים המדהימים שלמדנו להכיר בלמונייד. Lets make some lemonade!
Wilco@trywilco

At Wilco, we've always believed in the power of practical experience in software engineering. That's why we built a "flight simulator" for developers: a place where you can break things, debug messy systems, and handle real-world complexity... without causing any real damage. Being a true AI-Native company means we built this with just a handful of people. Today, we're excited to share that the team is joining Lemonade. trywilco.com/post/wilco-is-…

עברית
34
0
146
17.1K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@FeedTechILUncen לצערי אין לי מניות בחברה. מכיר כמה אנשים שעובדים שם ושעבדו שם והם מהאנשים הטובים ביותר בתעשייה וכאלה שהייתי שמח לעבוד איתם שוב.
עברית
0
0
3
880
פידטק וידויים אנונימיים ללא צנזורה
עובד לשעבר בפיירבלוקס. כותב פה בגלל החוויה הקשה. עברתי כמה חברות בחיים וזה המקום הכי רעיל by far. אווירה של פחד, קצב תחלופה של מנהלים מהמהירים במערב. כל מי שלא מתיישר עם הCISO והשפוטים שלו סובל ולבסוף עף, וזאת רק ההנהלה. מבחינת ההון האנושי שם, מי שלא חרא של בן אדם פשוט לא שורד. תקיעות סכינים בגב, האשמות וכו׳. כל מה שרע בהייטקס נמצא שם. שומר נפשו ירחק מקור: וידוי אנונימי. לא התקבלה תגובה מהחברה
פידטק וידויים אנונימיים ללא צנזורה@FeedTechILUncen

הקליקו כאן לכתוב וידוי אנונימי 👇 docs.google.com/forms/d/e/1FAI…

עברית
11
0
113
32.4K
Asaf Ackerman™
Asaf Ackerman™@AckermanAsaf·
ואוו וואוו וואוו מיקה חוטס חברו של אוסקר גלוך בשער סלאלום אדיר! מזכיר מאוד את הגול המפורסם של איברהימוביץ' שהיה באייאקס!!!
עברית
12
5
471
32.2K
DrimoN
DrimoN@DrimoN·
@miguel_vitor4 זה לא רק שזה שתי אצבעות זה בעיקר זה שאם זה שחקן מכבי היה עושה אצסע משולשת לא היו פוצים מילה (הוכח לא מזמן...), ובטח שלא פותחים חדשות הספורט עם זה וכל המשחק מדברים על זה
עברית
1
0
2
166
Roei Gordana Exclusive
Roei Gordana Exclusive@miguel_vitor4·
המציאות איבדה כל חשיבות ואנחנו איבדנו כל קשר אליה - דרך הפסקה הזאת שמופיעה מיד בפתיחת הכתבה המרכזית של ערוץ הספורט על המשחק, הכתבות הראשיות והעיסוק הבלתי פוסק ב״אצבע המשולשת של קנגווה״ כשכולם כולל אותם כתבים ושדרנים רואים שהוא עשה 2 אצבעות אין למציאות שום חשיבות אלא רק למי יש צבא יותר גדול של כתבי חצר ולאיזה צבא יש הכי פחות בושה וכבוד עצמי
Roei Gordana Exclusive tweet mediaRoei Gordana Exclusive tweet media
עברית
7
0
53
13.3K
Itay Levy
Itay Levy@ItayLevy·
@aloncarmel לא חושב שהם יכולים למען האמת. זה מאוד מאוד קשה. תראה מה שצוקרברג מנסה לעשות, הוא משכיב שם כמויות של כסף שרק הוא וגוגל יכולים לעשות כדי להזריק dna של יצירת ai למקום שיש בו דאטה. אצל גוגל זה שונה בגלל שזה סוג של התחיל שם ולכן אני גם מהמר שהם יתנו בראש.
עברית
1
0
1
37
Lord Alon Carmel 🤘
Lord Alon Carmel 🤘@aloncarmel·
@ItayLevy תודה. מה שמדהים אותי זה החוסר יכולת לפיבוט או ייצור משהו פנימי. רכישות. משהו. כלום. יושבים על קופות מזומנים
עברית
1
0
1
379
Lord Alon Carmel 🤘
Lord Alon Carmel 🤘@aloncarmel·
חברות שלא סתם איחרו ל-AI אלא פספסו הזדמנות לשלוט בו 🧵 והפספוס פה הוא לא טכני, הוא בדרך שבה הן חשבו על עצמן (שירשורפלצת)
עברית
15
2
82
20K