Jvd

456 posts

Jvd banner
Jvd

Jvd

@Jvd37q

Pianist, piano tutor

Katılım Mayıs 2019
251 Takip Edilen530 Takipçiler
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@xliota wg connect محدودیت زمان اتصال داشت :( من موفق نشدم، حتا shadowrocket رو هم نصب کردم. دنبال راه‌های دیگه می‌گردم اگر «پایدار» بود هیمنجا برات می‌نویسم
فارسی
1
0
1
36
Kobayashi Maru
Kobayashi Maru@xliota·
@Jvd37q داداش من wg connect ردیف شد براش. اوکی بود کلاینت بدی نیست
فارسی
1
0
1
43
Kobayashi Maru
Kobayashi Maru@xliota·
بچه‌ها واسه اپل تی‌وی سلوشنی دارین الان وی‌پی‌ان روش جواب بده؟
فارسی
2
0
2
188
Jvd
Jvd@Jvd37q·
“It means nothing to me, I have no opinion about it, and I don’t care.”
English
0
0
0
10
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@AzoraAzad کانال تلگرام دارید؟
فارسی
1
0
1
17
AzoraAzad
AzoraAzad@AzoraAzad·
سلام دوستان ما در حال حاضر فقط چهار سرویس ارائه میدهیم. ۲۵ گیگ، ۲۹۰,۰۰۰ تومان ۵۰ گیگ، ۴۹۰,۰۰۰ تومان ۱۰۰ گیگ, ۸۹۰,۰۰۰ تومان نامحدود ( ۲ترابایت ) ✅️ مهلت تست داره برای سفارش و دریافت اطلاعات پیام بدید.
فارسی
1
0
1
98
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@xliota مرسی ازت. قربونت، گفتم سر bee vpn اذیت نشی.
فارسی
1
0
1
27
Kobayashi Maru
Kobayashi Maru@xliota·
@Jvd37q آقا دمت گرم. محبت کردی. منم سرچ میکنم چیز به درد بخوری دیدم شیر میکنم
فارسی
1
0
1
47
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@xliota یه آپدیت بهت بدم: Bee VPN فقط سه روز کار کرد و بعدش باید پرمیوم خرید. الان دارم پروفایل وایرگارد رو روی Passepartout امتحان می‌کنم.
فارسی
1
0
1
60
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@xliota VPN client bee پروفایل وایرگارد رو می‌تونی آپلود کنی اکسپرس Little Rock US
فارسی
1
0
1
81
Kobayashi Maru
Kobayashi Maru@xliota·
@Jvd37q اکسپرس کدوم سرورش؟ وایرگارد رو میشه روی اپل تی وی اورد؟ اسم کلاینتش رو میگی بهم لطفا؟
فارسی
1
0
1
95
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@withdivan چون همیشه برای شجریان‌ها یک اپوزیسیون محسوب می‌شده.
فارسی
0
0
1
65
Jvd
Jvd@Jvd37q·
Thinking of the character’s name and it shouldn’t be Persian. There are lots of reasons for it. I was always fond of “Edmond”, like the wonderful Edmond Halley.
English
0
0
0
38
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@Farbodahmadi880 اگر بخوام توی سرم پلی‌اش کنم، سرعت رو باید ۸ تا ۱۲ شماره ببرم بالاتر فکر می‌کنم اجرای خود روس‌ها گشادگیِ(!) منطقی‌تری داره
فارسی
1
0
0
45
Farbood
Farbood@Farbodahmadi880·
پیانو کنسرتو شماره ۱ «چایکوفسکی» با اجرای «امیل گیللس»‌.
فارسی
3
6
98
2.2K
Jvd
Jvd@Jvd37q·
This and three bullets in the chest.
Jvd tweet media
English
0
0
0
36
Hephaestus
Hephaestus@heydar11·
دفتر زندگی حسین هم بسته شد🖤 ۱۳خرداد۱۴۰۵ ساعت ۸ شب
فارسی
1
0
1
42
Jvd
Jvd@Jvd37q·
@abtin1364 «ما» به معنای گرسنگی و سپس به معنای مادر.
فارسی
0
0
2
296
abtin
abtin@abtin1364·
به نظرتون اولین کلمه ای که انسان ها گفتند چی بود؟
فارسی
38
0
32
7K
Mardetanha
Mardetanha@Mardetanha·
در راستای کنجکاوی‌ شخصی رفتم کارت جدید دیجی‌کالا و دیجی‌پی رو گرفتم. ۲۰۰ هزار تومن پول کارت گرفتن در دنیایی که نئوبانک‌ها و رقبا کارت رو رایگان میدن خیلی جذاب نیست، در عین‌حال مهم اینه که من بتونم از اعتبار دیجی‌پی ام تو خریدهای روزمره استفاده کنم وگرنه کارکرد واقعی نخواهد داشت.
Mardetanha tweet mediaMardetanha tweet media
فارسی
18
1
215
46.9K
Jvd
Jvd@Jvd37q·
Sold furnitures, portraits and my smiling face just to pay the bills. Iran, you wasted my life.
English
0
0
0
57
Jvd
Jvd@Jvd37q·
Happiness is only real when finally a dagger finds my heart.
English
1
0
0
67
مجید میرزایی
مجید میرزایی@havas_paart·
دو سال پیش تو یکی از اتوبان‌های تهران ماشینم تسمه پاره کرد، با یه زحمت تا یه فرعی رفتم و تماس گرفتم به امداد خودرو و درخواست ثبت کردم. دو دقیقه بعد تعمیرکار سیار تماس گرفت و گفت آقا ۱۲ دقیقه دیگه میام! خداحافظی کردیم، منم پیش خودم خندیدم گفتم حاجی حالا اینقدر دقیق تایم نده! در اوج ناباوری ۱۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه بعدش پیش من بود. پشمام ریخته بود. شروع کرد به کار و دیدم چقدر این آدم مرتبه! چقدر حرفه‌ای کار می‌کنه. خوشم اومد ازش. گفتگو رو باهاش شروع کردم که آقا دمت خیلی گرمه و اینا. چرا تعمیرگاه نمی‌زنی و از این حرفا. در خلال بحث رسیدیم به جایی که گفت من سال پیش جاده‌های شمال کار میکردم و سخت‌ترین روزهای کاریم بود. گفتم چرا؟ گفت خیلی اذیتم کردن. می‌گفت مشتری زنگ میزد من میرفتم بالا سر ماشین تعمیر میکردم و می‌رفت‌. می‌گفت اینجا شروع ماجرا بود. یدک کشها میومدن به من گیر میدادن که تو بیجا می‌کنی تعمیر می‌کنی! منم میگفتم آقا ماشین تعمیر میشه چرا مردم رو تو راه آلاخون والاخون کنم؟ خلاصه اینا منو تارگت کردن. اولش از باب مذاکره وارد شدن که بیا ۵۰ درصد بگیر برو ما ماشین رو ببریم! مقاومت کردم. می‌گفت تازه فهمیده بودم اینا یه جاهایی گازوییل میریزن رو جاده تا ماشینا تصادف کن و این یدک کشا کاسبی کنن! منم همین بحث رو پیش بردم و ادامه داد که وقتی مذاکره جواب نداد وارد فاز تهدید شدن! می‌گفت یه شب شیفت بودم چند نفر رو با قمه فرستادن بالاسر ماشینم که برو از این منطقه و فلان. امشب داشتم پادکست رختکن بازنده‌ها رو گوش میدادم که مهمانشون قربانی همین اتفاق شده بود! می‌خوام بگم این اتفاق که تکرار شده و به خیلی ثابت شده که عمدیه و کلی آدم تو اینجور تصادفا از دست رفتن یا مثلا دست و پاشون رو از دست دادن و..‌. چطور جدی پیگیری نشده‌؟ چه نون کثیفی تو خون مردم زدن و تاحالا جلوشون گرفته نشده؟ چرا تاحالا مجازاتشون بصورت عمومی اعلام نشده؟ کی این کابوس تموم میشه؟ چرا قوه قضاییه وارد نمیشه؟ و هزار سوال دیگه..‌.
فارسی
102
182
3.3K
168.2K
Jvd
Jvd@Jvd37q·
تابوتم را لگد می‌کنم.
فارسی
0
0
0
62