Şahmur Aşık
190 posts


@didem5654 Şov yaptı mi acabaa bende anlamadım kendimi çok kötü hissediyorum
Türkçe

"Dün akşam bir buluşmayı iptal ettim çünkü gerçekten hiç modumda değildim.
Uzun ve yorucu bir gün geçirmiştim, enerjim düşüktü ve sosyalleşecek halim yoktu.
Ona kibarca mesaj atıp evde kalıp biraz dinlenmem gerektiğini söyledim.
Sadece 'Anladım.' diye cevap verdi.
Tamam dedim, konu kapanmıştır... öyle sanıyordum.
Akşam saat 8 gibi kapı çaldı. Aslında kapı çalmaktan çok adeta bir teslimat geçidi başladı.
Önce bir kurye çiçek getirdi. Sonra başka biri eczaneden bir poşet getirdi (haftalar önce ihtiyaç duyduğumdan bahsettiğim ve sonra unuttuğum birkaç kişisel bakım ürünü).
Ardından ofisimin yakınlarında çok sevdiğim ama nadiren gidebildiğim küçük bir restorandan yemek geldi.
Kapının önünde durmuş, yanlışlıkla 'premium hayat desteği' aboneliği satın almışım gibi hissediyordum.
Sonunda onu arayıp:
'Kapıma neden birden fazla insan geliyor?' dedim.
Türkçe

@ajansmuhbir1923 @montenegrolu93 Almanya'sız Arjantin'siz Fransa'sız İspanya'sız İngiltere'siz' Brezilya'sız Hollanda'sız ölüm grubu, yersen
Türkçe

“Türkiye ölüm grubunda! ABD yarı final oynar!”
Ümit Özat, Türkiye’nin Dünya Kupası’nda ter dökeceği D grubunu değerlendirdi:
• Avustralya’yı çok hafife alıyorlar, rahat yeneceğimizi söylüyorlar.
• Gruptaki 3 takım da fizik kalite olarak bizden iyi.
• ABD turnuvanın en iyi fizik kalitesine sahip takım.
• Fizik olarak bu grubun en zayıf takımı biziz.

Türkçe

@ajansmuhbir1923 Sergen hoca seni herşeye rağmen seviyorum. Lütfen artık gerçeklerinle yüzleş kabullen az biraz gerçekçi ol. Evet başarısızdım de bak İsmail gibi adamı utanmasalar klop diye bize çakacaklar.
Türkçe

🎙️ Candaş Tolga Işık: “Cengiz Ünder bile kendinden vazgeçmişken sen niye ısrar ettin Cengiz’de?”
🗣️ Sergen Yalçın: “Göreve geldiğimizde transferin bitmesine 5-6 gün vardı. Yabancı kontenjanı doluydu.
Bize Türk oyuncu lazımdı. Kayseri’den Gökhan Sazdağ’ı aldık. Bir de Cengiz’i aldık. Dedik ki; ‘Başarıya ihtiyacı var. Ona bu şansı verelim’ dedik.
Cengiz geldiğinde de iyi başladı 4-5 gol/asistle başladı.
Başakşehir maçında bütün stat ‘Cengiz’ diye bağırıyordu. Bunları niye anlatmıyorsunuz?
Çocuk sakatlandı. 5-6 hafta sürdü dönmesi. İnat etmek gibi bir durum yok. Abartılıyor.
‘Cherny’e taktı, oynatmıyor’ diyorlar. 30 ilk onbiri var. Nasıl oynatmamışım?”

Türkçe

@wey_sel13 @trtspor Alman sevmenizi anlıyorum çünkü soyunuz da Alman kurdu var Hepinizi köpeğime s*kt*rmezsem diyen kişiyi iyi tanırsınız Diyarbakır Cezaevi Şehit Esat Oktay Yildiran size yapacağını yaptı . O köpeğin nesli olarak da sizler doğdunuz 😂 Köpek Co nun Akrabaları 😂😂😂
Türkçe

@ArvasAbdulahat Van'la ilgili tweetlerin niye yorumlara kapalı Van'da kayyum var senin haberin yok
Türkçe

İhlas, samimiyet ve gayretle şehrimizin ve milletimizin hizmetindeyiz.
Van’ımız için yapmış olduğumuz çalışmalarımızı aşağıdaki youtube linkinden izleyebilirsiniz.
youtu.be/u22d4AdEqRo

YouTube

Türkçe

@GaripogluEmrah @akincebrail8 @_mustafatatlisu Bu tweet'i bana mı yazdın gerçekten, ne diyeyim Allah da seni güldürsün
Türkçe

@KSahmur334 @akincebrail8 @_mustafatatlisu Hayır. Hakem hatasından dolayı maç tekrarlanmaz. kural hatası olsaydı o zaman tekrarlanırdı
Türkçe

#SONDAKİKA
Dünya futbolu bu iddiayla çalkalanıyor
Türkiye - Paraguay maçının tekrar edilmesi gündemde
Paraguay’ın tek golünü atan M.Galarza, bir pozisyon sonrası arbedeyi fırsat bilip yere düşen hakem Ivan Barton’un saatini aldı
Yorumcular:“Kural ihlali var maç tekrar edilsin”
Türkçe

@GaripogluEmrah @akincebrail8 @_mustafatatlisu Bu bile tekrar için yeterli hatta biraz lobi yaparsak hükmen galip bile sayılabiliriz, karar turnuva sonuna yetişmezse 2030 Fas Portekiz İspanya Dünya kupasına +3 puanla başlarız
Türkçe

@akincebrail8 @_mustafatatlisu Kurallara göre sarı kart görmeliydi
Türkçe

@tugtekintekin34 @_mustafatatlisu Yok yahu amarikadan 1 puan alsak yeter
Türkçe

@_mustafatatlisu Paraguay hükmen yenik sayılmalı. Beleşten 3 puanımız olur amerigayıda yenersek gruptan çıkarız Direk finale gideriz Biz bitti demeden bitmez
Türkçe

Zamanında uyardık. Fenerbahçe’yi şampiyon yapabilmek uğruna koca ülkenin futbolunu bitiriyorsunuz dedik. Dinlemediler, “Fenerbahçe şampiyonluğu bu ülkeden daha önemli” dediler.
- Bugün El Salvador’un bile hakem gönderdiği turnuvaya, Fenerbahçe şampiyon olsun diye çabalayan hakemlerinin 1 tanesi gidemedi. FIFA aptal değil zira.
- Sırf Fenerbahçeli diye tütün shop Çağlar, U18 abisi İrfan Can, bitik Kerem, meziyetsiz Mert, yedek Oğuz Milli Takım’a çağrıldı. Aral gibi, Adil gibi o formayı 40 kat daha fazla hak edenlerin hakkı yenerek.
- Sırf Fenerbahçe şampiyon olsun diye çiğnenen kurallar yüzünden oyuncular sahada yalana, dolana, sahteye alıştırıldı. E tabii orada yemedi bu numaralar.
Haydi buyrun, Fenerbahçenizi şampiyon yapamadınız. Fenerbahçe ıskartalarını Dünya Kupası’nda parlatamadınız. Ama böyle devam edin, sıfırı tükettiniz. Gittiğiniz gün bu ülke futbolunun kurtuluş zaferidir!
Türkçe

@taha_torun26691 @BoraCan161670 @BJK_Basketbol Yani sen şimdi Euroleague şampiyonluğunu küçümsüyor musun küçümsemiyor musun? verebiliyorsan buna cevap ver
Türkçe

@KSahmur334 @BoraCan161670 @BJK_Basketbol Kadromuz bir değil ki aq iki sene önce küme düşüyorduk nasıl gelişim gösterdiğimizi bi düşün istersen
Türkçe

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi Play-Off Final 4. Maç
Beşiktaş GAİN 75-77 Fenerbahçe Beko | Maç Sonucu
#TheBlackEagleRises

Türkçe

@taha_torun26691 @BJK_Basketbol Mal mısın oğlum, bir önceki tweetine benim adıma cevap mı yazdın
Türkçe

@KSahmur334 @BJK_Basketbol Siktir git lan havlayan sensin aq
Türkçe

@ahmet1990fb07 @yagosabuncuoglu İlahi, ben de seni Gaalsaray'lı sandım
Türkçe

@yagosabuncuoglu İçerden haber gelmeyince inşaat ve boya haberlerine mi sardın puhahahah 😂
Türkçe

Bu gazetecilik değil düpedüz trolluk, seviyesizlik, saygısızlık..
Karşılarındaki insana
“Hain, işbirlikçi, darbeci, sarayın kayyumu, proje”
diyerek sizin için bunları kullanıyorlar diye soru mu soruyor aklınca...
Kılıçdaroğlu iyi sabır gösteriyor....
#CHPLideriSözcüTVde
Türkçe








