Sjperdje

3.3K posts

Sjperdje banner
Sjperdje

Sjperdje

@LachemSachem

muzikant, denker, hobbykok, Liefie.

Haarlemmermeer, Nederland Katılım Şubat 2009
130 Takip Edilen87 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
Soms denk ik dat ik niets denk, maar ik denk het wel.
Nederlands
0
0
1
0
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
#kpnapp update 01-25 heeft nog behoorlijk wat buggs. Vastlopen en storen bij terugspoelen. Gids opent niet bij opstarten (eerst gedwongen stoppen). En ik mis het programma overzicht onder in beeld #googletv
Nederlands
0
0
0
28
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
@PieterOmtzigt Ik vind het vooral slecht voor onze democratie, dat politici al hun gedachtes op x plaatsen.
Nederlands
0
0
0
10
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
Wat doet Robbert van Beckhoven nou bij #rankingthestars ? Zit die daar voor Dikke Ratie?
Nederlands
0
0
0
389
Ronald Postma
Ronald Postma@postma_ron56305·
@RVinkenborg Linkse Ratten Linkse ratten wat hebben jullie van Nederland gemaakt totaal geen respect voor Nederland en het volk
Nederlands
2
1
10
355
Robert Vinkenborg
Robert Vinkenborg@RVinkenborg·
Bij daglicht is de ravage van de explosie vannacht in #Purmerend goed te zien. Politie houdt rekening met opzet. Er is 1 gewonde. Verslag volgt.
Nederlands
33
73
147
72.3K
Emily
Emily@tweetsvanEem·
Waarom is er nergens op tv de persconferentie te zien?????? #DenHaag
Nederlands
3
0
0
835
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
@BvRosmalen1986 @BBalings Ik denk dat elke vorm van opvang wordt gewaardeerd. De luxe van 5 sterren zal bij zo’n trauma niet veel indruk maken.
Nederlands
1
0
2
185
Beth Be🇳🇱🇮🇱
Beth Be🇳🇱🇮🇱@BBalings·
#nosjournaal Allemaal besmuikt lachende types dìe mededelen dat de grenscontroles reuze meevallen vanwege personeelsgebrek. Stel je voor dat je arme asielzoekers een strobreed in de weg legt. Is er ook nog iets niet d66 bij onze publieken?
Nederlands
3
8
36
780
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
@anel693618 @RTLnieuws Daar houd ik ook niet van. Soms heb je er wel eens een als doppinda's eet. Brr echt goor.
Nederlands
0
0
1
23
Bob
Bob@Bob32820089·
@LachemSachem ja heb lekker wat sudderlappen gehaald bij de jumbo en ik moet zeggen Sjoerd deze sudderlappen waren erg lekker. Met vriendelijke groet Bob Bami.
Nederlands
1
0
1
5
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
Bij gebrek aan slager, de entrecote van de #Jumbo gekocht. Waren gewoon sudderlappen. Niet doorheen te komen. Morgen maar rundvleessoep van maken.
Sjperdje tweet media
Nederlands
1
0
0
40
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
Jongens geef die mensen toch eens wat meer tijd. #hhb
Nederlands
0
0
2
307
Lammert Krekelhof
Lammert Krekelhof@krekelhof57872·
@RTLnieuws Ja Poetin komt soldaten te kort. Dus er moet meer geneukt worden volgens hem. Denk dat hij er verstandiger aan doet om zich terug te trekken en z'n verlies toe te geven.
Nederlands
1
0
0
75
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
@EdwardVeerman Sinds we de roetveegPieten hebben, vind ik deze oude, achterhaalde variant zelfs eng en lelijk. Totaal geen expressie in het gezicht. (Los van de discussie).
Nederlands
0
0
1
22
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
@Bob32820089 Maar, ga je nog wat leuks doen, dit weekend?
Nederlands
1
0
0
10
Bob
Bob@Bob32820089·
@LachemSachem ja snel he?? wat kan het ons nou schelen over je taaie sudderlappen? lik mijn sudderlappen vriend
Nederlands
2
0
0
18
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
@Bob32820089 Volgens mij was het bericht ook niet per definitie aan jou gericht. Ik merk wel, dat het je raakt en dat spijt mij. Ik koop normaal gesproken mijn vlees bij de slager, het liefst nog in Duitsland, maar omdat ik op vakantie was, week ik uit naar de Jumbo. Dat viel helaas tegen.
Nederlands
1
0
0
12
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
@Bob32820089 Zo dat is nog eens een snelle reactie 🤣
Nederlands
1
0
0
14
Bob
Bob@Bob32820089·
@LachemSachem hou je bek vriend het kan niet zoveel schelen joh moet je het maar niet bij de jumbo hlen pannekoek
Nederlands
1
0
0
18
Sjperdje
Sjperdje@LachemSachem·
Nieuwe thermostaat bij #Google besteld en al twee keer vergeten ze mijn huisnummer op het label te zetten. Packet voor de 2de retour vanaf #DHL ik word moe☹️
Sjperdje tweet media
Nederlands
0
0
0
48