Sevda
126 posts


@magazinciyim Esra'nin manidar algısı ve Nihalin dedikleri ic sesimle aynı ikinizi de cok seviyorum 3. Eksik oda ben yazicam özelden görmek guzel seni
Türkçe

@Ladyysvd1 Ciddi mi diyorsunuz yoksa ironi mi ? Yazının sonundaki yumruk emojisi tedirgin etmedi değil.
Türkçe






