LARSiOSLO

256 posts

LARSiOSLO

LARSiOSLO

@Lars_i_Oslo

AIK Norge

Oslo, Norway Katılım Haziran 2022
84 Takip Edilen95 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Vi är överallt! Lennart ❤️
Svenska
1
8
81
18.9K
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@syttentusen @SubwolfB Till hans försvar så var det inte en väldigt snäll tweet av mig heller om landet jag bott i sedan 15 år, men ska tilläggas att det är skrivit i ren frustration över hur överlägsna ni är Sverige i fotboll just nu, och Knut, hatkärlek är äkta kärlek ❤️
Svenska
0
0
1
42
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Det har varit på tapeten tidigare, men nu under VM är det faktiskt första gången jag på riktigt har tänkt tanken att flytta tillbaka till Sverige. Ni anar inte hur skadad man blir av att höra ”RO!!” på kontoret och hur självbelåtna och vidriga norrmän kan vara.
Svenska
6
0
12
4K
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@kc_noren Jag har försökt att glädjas men det går bara inte. Är en hatkärlek som alltid kommer vara där 😂 Ja, såg den på Kongens gate, var ingen höjdare men vad ska man göra 🤷🏻‍♂️
Svenska
2
0
1
154
KC Norén
KC Norén@kc_noren·
@Lars_i_Oslo Haha, det kan fort bli olidligt när det går bra för Norge och mindre bra för Sverige….men väljer att glädjas med norrmännen denna gång. Det var ganska tufft att se Sverige få storstryk på storbildsskärm i Norge nu sist.
Svenska
1
0
1
193
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@BogusDonPedro Tror Knut kommer att sakna mig, och jag kommer att sakna Knut.
Svenska
1
0
0
155
Private_Ryan
Private_Ryan@BogusDonPedro·
@Lars_i_Oslo Her har du en god plan, gjør som du sier, flytt hjem til Sverige. Vi kommer sikkert til å savne deg i, vel, 2 minutter.
Norsk
1
0
1
188
ChrisH
ChrisH@SubwolfB·
@Lars_i_Oslo Så kom deg til helvete ut av Norge din jævla svenskfaen
Norsk
2
0
1
201
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Och håll käften Knut, du som aldrig har sett fotboll någon gång i ditt liv men som ska komma bort till mig med ditt självbelåtna jävla leende och fråga "jaja, såg du matchen igår?" "Gick inte så bra". Irriterer mig att jag tar åt mig, men fan, håll käft nu Knut.
Svenska
0
0
2
274
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@OsloHolm Men samtidigt, Holm, så kan detta också bli det absolut största som har hänt om vi vinner. Vi har ingenting att förlora, men som ensam svensk på kontoret så håller jag med om att det har varit ett rent helvete på sista tiden.
Svenska
0
0
1
81
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@Wilbacher Oh, den norska klassikern "anal-tog". Och ja, det heter så här. Hörde om detta första gången på Vålerenga match.
Svenska
1
0
0
668
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Legenden i norska VM-studion! 🖤💛 Hoppas AIK-twitter ser vem det är?
LARSiOSLO tweet media
Svenska
13
2
254
26.6K
Caesar.
Caesar.@alkoholhalten·
@oskar_mansson Den korrekta: 22-00 Nederländerna-Japan 00-01 ÖL 01-03 Elfenbens kusten-Ecuador (samtidigt som mer öl) 03-04 ÖL 04-06 Sverige Tunisien (Mer ÖL)
Svenska
1
0
10
2.6K
Oskar Månsson
Oskar Månsson@oskar_mansson·
För optimistiskt? 22.00-24.00 Nederländerna-Japan 00.30-03.45 Sömn 04.00-06.00 Sverige-Tunisien 06.30-08.00 Sömn
Svenska
54
0
395
91K
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Skrämmande få personer som har tagit ledigt i morgon! Klockan 22:00 öppnar jag första ölen och vid 01:00 går jag ut på puben. Sedan är det hemgång klockan 06:00, så jag går och lägger mig när andra går till jobbet. Det är det enda rätta!
Svenska
0
0
2
417
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Tänkte att jag skulle boka bord till Sverige-Nederländerna i Oslo centrum. Det blir nog ett nej på den. Hur ser det ut med priser i Sverige? 😂
LARSiOSLO tweet media
Svenska
0
0
1
154
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@Stjarnanpasoder @mattis1973 Ja, det är absurt. Men om han blir en ny Isak så tjänar ju Newcastle in de pengarna med råge 🤷🏻‍♂️ Spännande tider i alla fall, för AIK och Allsvenskan för den delen. Dags att Sverige börjar ta betalt.
Svenska
0
0
0
57
Mathias Johansson
Mathias Johansson@mattis1973·
Kan det finnas fler spelare från Afrika som framöver kan tänkas gå till AIK? Ja Kan det finnas fler spelare från Afrika som tittar på vad AIK har i form av norra Europas största publik? Ja Kan det finnas fler spelare från Afrika som tittar på vilket underlag AIK spelar på? Ja
Svenska
4
0
122
9.7K
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@Stjarnanpasoder @mattis1973 Det jag kommenterade var att pengarna som man pratar om just nu självklart ger ett riktigt stort eko i Europa och Afrika. Sen att Touré går för stora pengar har jag ingen koll på helt ärligt, och det är för att jag har så dålig koll på andra lag. Men imponerande om det blir så!
Svenska
1
0
0
47
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@Stjarnanpasoder @mattis1973 Det är så jävla konstigt att ha diskussioner på den här appen att jag nästan aldrig kommenterar. Jag har inte sagt att Bajen inte har gjort det bra, har heller inte sagt något om förvaltningen av pengarna och självklart behöver man vara försiktig med pengarna.
Svenska
0
0
0
33
Stjärnan på Söder 💚🤍
Stjärnan på Söder 💚🤍@Stjarnanpasoder·
@Lars_i_Oslo @mattis1973 Du tror inte vårt arbete och rykte i Västafrika gett ringar på vattnet? Touré gick för 160 mille brutto och ryktas nu till toppklubbar i PL för en halv miljard där vi har VFK. Säg att vi har 15% där och vi är snart uppe i 200-250 mille för honom.
Svenska
2
0
0
94
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@Stjarnanpasoder @mattis1973 Vi är unika, ensamma och först med att sälja en afrikansk spelare för de summor som det rapporteras om. Det är väl egentligen det Mathias pratar om, det som kan ge ringar på vattnet.
Svenska
1
0
0
97
Stjärnan på Söder 💚🤍
Stjärnan på Söder 💚🤍@Stjarnanpasoder·
@mattis1973 Nej inte en enda. Skämt å sido, klart ni kommer. Men ni är ju varken unika, ensamma eller först med det. Det finns ju massor av spelare som gått via Allsvenskan ut i Europa… Häcken har bra record och skulle säga att Bajen oxå gör det bra.
Stjärnan på Söder 💚🤍 tweet media
Svenska
2
0
0
648
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
@femisjaavinist Som svenske bosatt i Oslo har jeg hatt et rent helvete på kontoret de siste dagene. 😂 Dere er nok det mest skadefryde folkeslaget som finnes, så det blir null kjærlighet fra meg. ❤️‍🩹
Norsk
1
0
4
302
jovial astmatiker
jovial astmatiker@femisjaavinist·
Svensker og dansker som ikke aner hvordan det var å heie på det norske herrelandslaget fram til nå…vi heia på dere…where’s the love….
Norsk
2
0
30
4.4K
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Det är inte jävligt kul att vara svensk och bo i Norge just nu. 😂😂 Det är bara att stålsätta sig för jobbet imorgon igen.
Svenska
0
0
3
168
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Det hände mig med när jag bjöd in till en Halloweenfest. Upptäckte det först när hon stod i dörren i full kostym. Spelade bara med och bjöd självklar in henne. Hon blev hela festens höjdpunkt och vi skrattar åt det än idag. Så gå på festen!
fyra_kronor@fyra__kronor

förnedrad! ytlig bekant messade mig & frågade om jag ville komma på deras 10-årsjubileum som gifta. svarade glatt att jag +1 gärna kommer ("guva kul att ni frågar mig hihi"). imorse: "vi skickade fel! det var en annan [mitt namn] vi sökte, men du är självklart också bjuden"

Svenska
1
0
2
682
LARSiOSLO
LARSiOSLO@Lars_i_Oslo·
Den ångesten att gå till jobbet på tisdag efter förlust mot Norge i HOCKEY är fan som bortblåst nu. AIK!!! Så förbannat jävla deilig!!
Svenska
0
0
2
119