Sabitlenmiş Tweet
LARSiOSLO
256 posts


@syttentusen @SubwolfB Till hans försvar så var det inte en väldigt snäll tweet av mig heller om landet jag bott i sedan 15 år, men ska tilläggas att det är skrivit i ren frustration över hur överlägsna ni är Sverige i fotboll just nu, och Knut, hatkärlek är äkta kärlek ❤️
Svenska

@SubwolfB @Lars_i_Oslo Det er lov å oppføre seg Chris. Skjerpings
Norsk

@Lars_i_Oslo Haha, det kan fort bli olidligt när det går bra för Norge och mindre bra för
Sverige….men väljer att glädjas med norrmännen denna gång.
Det var ganska tufft att se Sverige få storstryk på storbildsskärm i Norge nu sist.
Svenska

@BogusDonPedro Tror Knut kommer att sakna mig, och jag kommer att sakna Knut.
Svenska

@Lars_i_Oslo Her har du en god plan, gjør som du sier, flytt hjem til Sverige. Vi kommer sikkert til å savne deg i, vel, 2 minutter.
Norsk

@Wilbacher Oh, den norska klassikern "anal-tog". Och ja, det heter så här. Hörde om detta första gången på Vålerenga match.
Svenska

@alkoholhalten @oskar_mansson Kör samma! Otroligt hur svaga folk är 😂
Svenska

@oskar_mansson Den korrekta:
22-00 Nederländerna-Japan
00-01 ÖL
01-03 Elfenbens kusten-Ecuador (samtidigt som mer öl)
03-04 ÖL
04-06 Sverige Tunisien (Mer ÖL)
Svenska

@Stjarnanpasoder @mattis1973 Ja, det är absurt. Men om han blir en ny Isak så tjänar ju Newcastle in de pengarna med råge 🤷🏻♂️ Spännande tider i alla fall, för AIK och Allsvenskan för den delen. Dags att Sverige börjar ta betalt.
Svenska

@Lars_i_Oslo @mattis1973 Ja alltså summorna som det snackas om nu är helt galna. Särskilt eftersom han inte är tillräckligt bra för PL ännu. Jag gissar på utlåning för speltid.
Svenska

@Stjarnanpasoder @mattis1973 Det jag kommenterade var att pengarna som man pratar om just nu självklart ger ett riktigt stort eko i Europa och Afrika. Sen att Touré går för stora pengar har jag ingen koll på helt ärligt, och det är för att jag har så dålig koll på andra lag. Men imponerande om det blir så!
Svenska

@Lars_i_Oslo @mattis1973 Men nej visst, 25m eur är unikt och rekord. Sen ska ni omsätta det i verksamheten oxå och inte bara fylla något av alla hål som läcker i båten.
Svenska

@Stjarnanpasoder @mattis1973 Det är så jävla konstigt att ha diskussioner på den här appen att jag nästan aldrig kommenterar. Jag har inte sagt att Bajen inte har gjort det bra, har heller inte sagt något om förvaltningen av pengarna och självklart behöver man vara försiktig med pengarna.
Svenska

@Lars_i_Oslo @mattis1973 Du tror inte vårt arbete och rykte i Västafrika gett ringar på vattnet? Touré gick för 160 mille brutto och ryktas nu till toppklubbar i PL för en halv miljard där vi har VFK. Säg att vi har 15% där och vi är snart uppe i 200-250 mille för honom.
Svenska

@Stjarnanpasoder @mattis1973 Vi är unika, ensamma och först med att sälja en afrikansk spelare för de summor som det rapporteras om. Det är väl egentligen det Mathias pratar om, det som kan ge ringar på vattnet.
Svenska

@mattis1973 Nej inte en enda. Skämt å sido, klart ni kommer. Men ni är ju varken unika, ensamma eller först med det. Det finns ju massor av spelare som gått via Allsvenskan ut i Europa… Häcken har bra record och skulle säga att Bajen oxå gör det bra.

Svenska

@femisjaavinist Som svenske bosatt i Oslo har jeg hatt et rent helvete på kontoret de siste dagene. 😂 Dere er nok det mest skadefryde folkeslaget som finnes, så det blir null kjærlighet fra meg. ❤️🩹
Norsk

Det hände mig med när jag bjöd in till en Halloweenfest. Upptäckte det först när hon stod i dörren i full kostym. Spelade bara med och bjöd självklar in henne. Hon blev hela festens höjdpunkt och vi skrattar åt det än idag. Så gå på festen!
fyra_kronor@fyra__kronor
förnedrad! ytlig bekant messade mig & frågade om jag ville komma på deras 10-årsjubileum som gifta. svarade glatt att jag +1 gärna kommer ("guva kul att ni frågar mig hihi"). imorse: "vi skickade fel! det var en annan [mitt namn] vi sökte, men du är självklart också bjuden"
Svenska






