
@MEETAnime0 @omer97332361331 İnsanların Re:Zero'ya düşük puan vermesiyle bir derdim olamaz benim. Günün sonunda sevmemiş ve ona hitap etmemiş olabilir normaldir. Buradaki sıkıntı senin izlemediğin, hakkında bir fikrin olmadığı bir seriye bu puanı vermen. İşte IQ burada devreye giriyor Palyaçom :)
Türkçe



























