Mohammadali.hefZolle
10 posts


@simayazaditv من ویا ما چه خوشمان آید .وچه نیاید .در ایران امروز با این شرایط اجتماعی اگر قرار باشد نوع حکومت عوض شود احیانا ،اقای رضا پهلوی به نسب افراد دیگری که مخالف حکومت فعلی هستند مقبولیت بالنسبه بیشتر دارد .چه بهتر که اصلا در این باره فکر نکنیم
فارسی

🔴رودی #جولیانی شهردار سابق نیویورک
روز ۱۷ دی ۱۴۰۴ -۷ ژانویه ۲۰۲۶ در پیامی در شبکه ایکس نوشت: ایران پس از آیتالله به بچه نُنر نیاز ندارد
رودی جولیانی:
آخرین چیزی که ایران پس از آیتالله نیاز ندارد، «آقازاده سلطنتی» است.
من سالها برای آزادی #ایران کار کردهام. هرگز ندیدهام این آقازاده سلطنتی کوچکترین کاری برای مردم ایران انجام دهد. جز زندگی لوکس از ثروتی که از آنها دزدیده شده.
رودی جولیانی افزوده است:
در سال ۱۹۵۳، انگلستان، آمریکا و سیا دموکراسی ایران را با سلطنت فاسد و وحشیانه خانواده پهلوی جایگزین کردند. بیایید همان اشتباه را دو بار تکرار نکنیم. مردم خوب ایران نمیخواهند پلیس مخفی قاتل پهلوی، ساواک، شکنجه را از #سپاه ایران تحویل بگیرند.

فارسی

@iranintlsport بابا این شاگرد داروغه کاش لات میبود لاتها حداقل بخاطر حفظ حرمت jن وپچه دارای شرف هستنن این بابا نمیدانم چه بگم آنها که این ....غزال مینامیدند حالا لب هایشان را گاز بگیرند
فارسی

روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران، در یادداشتی با انتقاد از فحاشی خداداد عزیزی، بازیکن و مربی پیشین تیم ملی، در پخش زنده صدا و سیمای جمهوری اسلامی و تکرار آن در گفتگو با خبرنگاران پس از بازی ذوبآهن-تراکتور، نوشت: «لاتهای محل هم در زمان برابر عبور «زن و بچه»، کمی «حجب و حیا» به خرج میدهند.
در این یادداشت با اشاره به توجیه عزیزی درباره استفاده «همه» از این الفاظ آمده: «نه تنها بسیاری از افراد از چنین ادبیاتی در زندگی روزمره خود به کار نمیبرند چه بسا اگر نگاهی به مرام و مسلک جاهلها و لاتهای کوچه و بازاری بیندازید خواهید دید که آنها هم موقع عبور زن و بچه مردم از گذر و محله کمی حجب و حیا به خرج میدادند و بیپروا از هر لفظی استفاده نمیکردند.»
نویسنده این یادداشت با انتقاد از صداوسیما بابت دعوت از فوتبالیستی که از نسبت به ادبیات آن شناخت وجود دارد، آمده: «بهتر است «رسانه ملی» یک بازنگری جدی برای انتخاب مهمانان خودش به خرج دهد و از آن مهمتر، شفافتر برای آنها از خط قرمزهای اخلاقی و عرفی جامعه حرف بزند.»
iranintl.com/202512111681

فارسی

@soton_aziz @MaximReza با سلام باز تنها خودت هستی که با سرویس مجدد میتوانی کم وکسری سرویس قبلی را تر میم کنی ؛ مثل معروفی است که ؛ کس نگاید دهانت را الا خودت .(فقط جهت خنده وشوخی )
فارسی

@MaximReza دروغ سیزده؟ من قرار گذاشته بودم مُرد فلفل بخورم. الان جواب دهن گاییده شده ی منو کی میده؟؟؟؟ دارم میسوزم
فارسی

@sani_panii @ItsSissi آقای رضا پهلوی داعیه داشتن پست ومقام یا بعبارتی قدرت را در اینده ایران در بیاناتشان رد میکند که اظهر از شمس است که خدعه ایی بیش نیست .پیشفرض ورود به حیات سیاسی همانا دستیافتن به قدرت است .
فارسی

ایران خانه ماست اما در خانه خود وقتی غریب باشی چی؟
فصلنامه فریدون@FereydounJRL
شاهزاده رضا پهلوی در گفتگو با #فریدون: «فرض کنید اکثریت در ایران تصمیم بگیرد که هر فردی که بهایی یا کلیمی است از حق تحصیل محروم شود! اغراق میکنم ولی برای درک سادهتر این مثال را میزنم. خب نهادی باید باشد مقابل این تصمیم بایستد حتی اگر تصمیم اکثریت باشد». fereydoun.org/Interviews/044…
فارسی
Mohammadali.hefZolle retweetledi

شاهزاده رضا پهلوی در گفتگو با #فریدون: «فرض کنید اکثریت در ایران تصمیم بگیرد که هر فردی که بهایی یا کلیمی است از حق تحصیل محروم شود! اغراق میکنم ولی برای درک سادهتر این مثال را میزنم. خب نهادی باید باشد مقابل این تصمیم بایستد حتی اگر تصمیم اکثریت باشد».
fereydoun.org/Interviews/044…
فارسی

@RadioFarda_ البته بنظرم پاسخ به سخنان آقای عباسی مثل حیف نون را دارد و ویا اساسا زنبور عسل نباید وقت خودرا صرف کرده وبگوش مگس بخواند که عسل بهتر از زباله است .اماخودمانی بعضی فوتبالیستها هم لیاقت این همه حمایت را ندارد همه وریا غفوری نیست همه که پرویز قلیچ خانی نیست همه که حجازی مرحوم نیست

فارسی



