

Muhammed Çimen
18.6K posts

@M_Cimen36
Ak Parti İBB ve Sancaktepe Meclis Üyesi- BJK Kongre Üyesi



Bu mutluluk paha biçilemez... Otizmli kızlarının kendilerine hazırladığı sürpriz karşısında duygulanan ailenin yaşadığı mutluluk, sosyal medyada gündem oldu.






Sultangazi Belediye Başkanımız Abdurrahman Dursun (@avadursun): Sultangazi ilçemiz 15 mahalleden oluşmaktadır ve bu mahallelerimizden biri de Gazi Mahallesi’dir. Gazi Mahallemizde, AK Parti döneminde 2018 yılında; kapalı otopark, kapalı pazar alanı ve büyük bir yaşam merkezi olarak ifade edeceğimiz bir binanın inşaatına başlanmış, yer teslimi yapılmıştır. Buranın mülkiyeti esasen Sultangazi Belediyesi’ne aittir. Ancak ilçe belediyeleri ile Büyükşehir arasında her zaman yapılan hizmet protokollerinden biri imzalanmış; İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin Sultangazi’ye hizmet etmesi amacıyla bu inşaat projesine başlanmıştır. Gelgelelim, 2019 yılı itibarıyla ne yazık ki bu inşaatta işlerin artık yürümediğini hep beraber gördük. Eğer siyaseten bile bazı bölgelere hizmet götürecekseniz, ilk yapmanız gereken yerlerden biri Gazi Mahallesi’dir. Biz AK Parti olarak Gazi Mahallesi’nden yaklaşık %20 oy alıyoruz; %80 oranında Cumhuriyet Halk Partisi ve diğer partiler oy alıyor. Dolayısıyla "Bizim işimiz hizmet değil, siyaset yapmak istiyoruz" diyorsanız bile en çok hizmet etmeniz gereken nokta burasıdır; çünkü buradan %80 oy alıyorsunuz. "Burayı bitirmeye dair bir iradeniz var mı?" diyoruz. İlçe meclisinde bu konu ne zaman gündeme gelse, bize sürekli "Şu kadar süre sonra bitecek, bu kadar süre sonra tamamlanacak" diye sözler söyleniyor. Bu işin mevcut yönetimle tamamlanamayacağını gördüğümüzde resmi yazılar yazarak; "Burayı bize devredin. Zaten mülkiyeti Sultangazi Belediyesi’nde olan bir yer. Devrini yapın, biz kendi imkanlarımızla tamamlayalım" dedik. Ancak bu teklifimize de yanaşmadılar, devrini gerçekleştirmediler. Soruyoruz; "Neden bitirmiyorsunuz? Niçin çalışmıyorsunuz? Neden Sultangazi’ye hizmet etmiyorsunuz?" Herhangi bir teknik cevap yok; verdikleri tek cevap "Yapacağız, 6 ay sonra, 8 ay sonra, 1 yıl sonra..." dediler. 8 yıl oldu. Eğer imkanınız yoksa, beceriniz yoksa bize devredin; Sultangazi Belediyesi'nin gücü var, imkanı var.






