ماهی قرمز

7.7K posts

ماهی قرمز banner
ماهی قرمز

ماهی قرمز

@Maeii_si

Katılım Nisan 2021
1.4K Takip Edilen1.3K Takipçiler
sajjad
sajjad@Itsjjd517·
@Maeii_si میگن دیگه حالا
فارسی
1
0
0
187
sajjad
sajjad@Itsjjd517·
اوکی درس خوندن کار جذاب و باکلاسیه ولی دیگه حدی داره یه جا باید تموم بشه کافیه
فارسی
42
127
4.3K
55.4K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@Keepyourmshut یه جوجه دقیقا همین رنگی داشتم داداشم میخواست بزارتش کف دستم منم یه لحظه ترسیدم نگرفتمش افتاد رو زمین و روز بعدش مرد امیدوارم جوجو منو بخشیده باشه😭😭😭
فارسی
0
0
0
130
Tifa Lockhart
Tifa Lockhart@Keepyourmshut·
اگه براتون سوال بود قاتلای سریالی چطور به وجود میان:
Tifa Lockhart tweet media
فارسی
49
11
4.2K
100.2K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@manmmdrzam منکه حتی توییتم نمیتونم زیاد بخونم فقط اسکرول کردن تو اینستا
فارسی
0
0
0
165
پیاده
پیاده@manmmdrzam·
اول یواش یواش دیگه نتونستم کتاب بخونم، بعد نوبت این شد که تماشای فیلم و سریال رو هم بذارم کنار، هر روز و هر روز تمرکز و حوصله‌م کم‌تر و کم‌تر شد و در حال‌حاضر، یه بدبختم که فقط می‌تونه چندتا توییت بخونه
فارسی
143
452
7.2K
117.9K
علیچی
علیچی@DrAliSoheilian·
این سریال شهرزاد هم جالب بود یه دانشجوی پزشکی، تیر رو از بدن یکی توی خونه خارج می کرد چند قسمت بعد می رفت سر کلاس نوروآناتومی جنین که تازه ببینه پروزنسفال و مزنسفال و رومبنسفال چیه و بعد این کلاس می رفت کشیک اینترنی میداد :)))))))))))))))
فارسی
46
15
4.9K
488K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@SinaHastamBande ایرانی جماعت پزشک و دانشجوی پزشکی رو فقط وقتی دوست داره که خودکشی کنه و بره زیز خاک
فارسی
0
2
31
1.6K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
من واقعا ادم کمالگرا و احمقی ام.این ویروس لعنتی رو گرفتم و از شدت تب دارم میمیرم اما همچنان خودمو سرزنش میکنم که چرا درس نمیخونم:)))))
فارسی
0
0
2
97
کلوچی
کلوچی@Colouchi·
یکی از سایدافکت‌های بزرگسالی هم اینه که مامان بابات به نظرت پولدار میان. لایک یعنی چی که ماست می‌خرید؟ میوه دیگه چیه؟ چقدر گوشت دارید تو فریزر. مگه می‌شه؟
فارسی
48
169
7.1K
116.3K
Walter White 🍁
Walter White 🍁@longhandsboy·
من بعد از اینکه شیش تا از دانش آموزام تو یه سال پزشکی قبول شدن ولی خودم هنوز ١۵ تومن حقوق می‌گیرم.
فارسی
12
1
1.6K
31.8K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@starcrossed_p محتاط شدن متاسفانه یکی از علائم پیریه و منم دقیقا دارم پیر میشم😭
فارسی
0
0
2
305
paniz
paniz@starcrossed_p·
احساس پیری می‌کنم وقتی آب دمای محیط ترجیحمه
@astralbaes

فارسی
34
45
4.3K
88.5K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@fadeorita مامانم‌از زمانی که بچه بودم شاغل بود وعین مامانای دیگه واسمون کیک و..درست نمیکرد.منو داداشم وقتی‌بچه‌بودیم اینو بهش گفتیم!همین چند وقت پیش رفت یه دوره شرینی پزی شرکت کرد حتی جزوه نوشته بود که یادش نره نکته هارو؛یه روز بعد ازینکه واسمون شیرینی درست کرد گف بنظرتون من مامان خوبی ام؟
فارسی
1
0
17
449
ماهی قرمز retweetledi
🎴Raven
🎴Raven@nochriist·
من اون دو سالی که فقط خودم میدونم:
فارسی
4
25
573
8.6K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@SweetGinger23 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️بیاد باهام صحبت کنه و ازم معذرت خواهی کنه خدایا لطفا🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
فارسی
0
0
0
153
سوييت جيينجرر
سوييت جيينجرر@SweetGinger23·
بچه ها شد شد😭😭😭😭😭 به جون مامانم شد😭😭😭😭😭 شمعاتونو روشن کنید 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️ خوابم انگار
سوييت جيينجرر@SweetGinger23

🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️ از فرمون راضیم خدایا یکم پاتو بیشتر رو گاز فشار بده

فارسی
295
19
5.9K
422.3K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@thisahmad کافیه عاشق شده باشی و این سریالو ببینی با تک تک سکانسای عاشقانه ش قلبت تند تند میزنه
فارسی
0
0
9
1.1K
‎「 احمدم 」
‎「 احمدم 」@thisahmad·
شاید خیلی ها با دیدن این صحنه سریال بامداد خمار بگن اه دخترر چرا گل دادی ؟ عاشق نشدین بفهمید چرا اینکارکرد صدا نفس کشیدن، نگاها، تپش قلب میگیری انگاری خودت داری زندگیشون میکنی
‎「 احمدم 」 tweet media
فارسی
67
32
990
34K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@bahartaher من همیشه تو کتابخونه همینکارو میکنم در حد یه ربع سرمو میزارم رو میز میخوابم و بعد تا شب میتونم درس بخونم😂
فارسی
0
0
0
15
Bahar
Bahar@bahartaher·
یکی از دوستام سوپر پاور عجیبی داشت. ظهرها سرش رو به مبل تکیه میداد و یک ربع کاملا بیهوش میشد و بعد مثل جت از جا می‌جهید انگار ۸ ساعت خوابیده.
فارسی
71
10
5.2K
85.9K
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@__iamMarmar__ منم همینطور تازه درمورد شیر کردن این اسکرین شات هم یه نظریه دارم که دیگه بهتره نگم:)
فارسی
1
0
7
810
ماهی قرمز
ماهی قرمز@Maeii_si·
@salambetoo من همیشه رحیمو انتخاب میکنم یه هپلی هیز لاشی که حتی خودشم خودشو ادم حساب نمیکنه:)
فارسی
0
0
0
23
اِم وی
اِم وی@salambetoo·
منصور رمان بامداد خمار رو مشاهده میکنید 🤌🏼🤌🏼 انتخاب شما رحیم بود یا منصور ؟؟🌚
اِم وی tweet mediaاِم وی tweet media
فارسی
106
24
579
33.5K