Mahsor
3.3K posts


چپگراهای کونگشاد منتظر این که از سهم بقیه شیکمشونو سیر کنن.

گشتی@Gaschti
چپ: اگه یک کیک داریم ، اون رو بین همه کاملا مساوی تقسیم کنیم. مشکل قلدرا هستن و عدم شفافیت و در نظر گرفتن اینکه یک مهندس نمیخواد کیک مساوی بگیره با کارگر. راست: همون کیک رو انقدر بزرگ درست کنیم که هرکس به اندازه ظرفیتش بخوره. مشکل باز قلدرا هستن، که بقیه رو زیرپا له میکنن.
فارسی

@MahsorAR @dellarammm نذر نبود ولی قبول حق😂
تو هم رسیدی فلکه اول سوئد بگو خودوم میام دنبالت😂🤌🏿
فارسی

@WeGotThePower_9 @dellarammm قبول باشه شله مشهدی خونم خیلیییی کمه آدرس رو بده دروم میم🏃😂
فارسی

@MahsorAR @dellarammm حالا همه هم میبینن همین یه چسه منشنو😂😂، بیاید همتون، تو هم بیااا
فارسی

@dellarammm ستون بیا اینجا مامانم شله مشهدی میزنه هرچی شله تاحالا خوردیو یادت میره🤌🏿
فارسی

@ak13jhone بازی رو ندیدم ولی خب مالکیت توپ داشت 592تا پاس داده که 87 درصد دقیق بوده
فارسی

@mehrabunny_ والیبال رو ندیدی گی و لز می باره ازش فقط سکس نمیکنن توی زمین
فارسی

فوتبال کلا گی هست، منتها طرفداراش انقدر تاکسیکن که نمیخوان قبول کنن.
تو هیچ ورزشی اندازه فوتبال بازیکنا همو نمیمالن و بعد امتیاز گرفتن سوار هم نمیشن.

snowflake๑🇮🇷@gunwookwifey1
ایا ورد کاپ همیشه اینقدر گی بوده یا بابت برگزاری توی پراید مانث هست که اینقدر همه رو همن😔
فارسی

@LucaMoreauL اگر نزاع در گرفت بتاخت برو بسوی دیار خراسان آنجا در امان خواهی بود
فارسی









