Mahya
19 posts


انقدر تحت تاثیر قرار گرفتم که همین الان دلم میخواد از این رشته شت خودم انصراف بدم برم کنکور ریاضی بدم برم معماری(:
AMIR🍇@B_amir_
امشب به معمارا هم حسودی کردم خیلی رشته خوبی دارن
فارسی
Mahya
19 posts


امشب به معمارا هم حسودی کردم خیلی رشته خوبی دارن