Ehsan Zahedi Kia
263.2K posts

Ehsan Zahedi Kia
@Makhmal59
زن زندگی آزادی جمهوری ایرانی- لیبرال اجتماعی Former PhD Candidate in Political Science; Researcher and Lecturer at academic institutions and research centers

حالا من که بلاکت نکرده بودم چه گلی به سرم زدی؟! جوابت چی بوده؟! «فحش جنسیتی و ادبیات تجاوز جنسی» ، لشکر کشی باند و بات... یه جوری میگن بلاک کرده جواب ندم یه لحظه فکر میکنی قراره با یک رساله انتقادی روبرو بشی... الی امیدواری تو رو بهتر میشناخت که بلاکت کرد بزرگوار

اتفاقا برای من سواله، من درباره اش مفصل حرف زدم، در علوم سیاسی، نظریه های توسعه، مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم این بحث مفصلا ارائه شده، از لیپست تا هانتینگتون ده ها جلد کتاب دارن... کتاب بخون، از هستی شناسی تا معرفت شناسی جهل شما به چیزی دلیل بر حقانیت شما نیست.





ماجرای تهدید من به مرگ رادین: «آلبرت، اگه تو یه کوچهی خلوت بنبست، پهلوت گرم شد، بدون کارِ من بوده.» سیاوش ناس: «تو بلژیک چند هزار تا ایرانی داریم؟ از این چند هزار تا چند درصدشون مرد هستن؟ از این مردها چند درصدشون تو رِنج سنی آلبرت هستن؟ چند تا از اینها که تو رنج آلبرت هستن، صداشون شبیه آلبرته؟ بلژیک خیلی کوچیکه؛ یعنی پیدا کردنت اصلاً هیچ کاری نداره. شما فکر میکنین پادشاهیخواهها همه آدمهای شیکیان؟ خشونتپرهیزن؟ درسته، ولی بینشون آدمهای کثافتی مثل من هم هست. اینکه هنوز نیومدن سراغت، به خاطر اینه که از تو گندهترهاش هستن و اونا که تموم شدن، نوبت به تو میرسه.» قضیه از اینجا شروع شد که سیاوش ناس توییتی گذاشته بود: «بزنید تو دهن هر کسی که گفت شاهزاده و نگفت رضاشاه دوم»، که من کوت کردم و نوشتم این با منش شاهزاده رضا پهلوی مغایرت داره. ایشون در مصاحبهای گفته بودن: «اگر شما به دموکراسی اعتقاد دارید، آیا میتونید بگید کسی حق ندارد من رو به یک عنوان خاص خطاب بکنه؟» در کتاب زمان انتخاب هم شاهزاده رضا پهلوی گفتند که اگر قراره نقشی نهادی ایفا کنند، مردم از خلال یک رفراندوم در این مورد تصمیم خواهند گرفت و تا پیش از رفراندوم، خواهان نقشی فراجناحی و عامل اتحاد هستند که هیچ ترجیحی برای پادشاهی یا جمهوری، چپ یا راست قائل نیست. ماجرا ادامه داشت و سیاوش توییت گذاشت که «من از مراد ویسی میخوام نامزد بشن برای نخستوزیری و من به نخستوزیری ایشون رأی میدم»، و من منشن گذاشتم که در پادشاهی، نخستوزیر با رأی مستقیم مردم انتخاب نمیشه، بلکه مجلس نخستوزیر رو تعیین میکنه. بعدها با وینر، که از دوستانشون هست، بحثی داشتم که ادعا میکرد مغلطه توهینه. توضیح دادم مغلطه، الگوی خطای استدلاله و نه فحش و ناسزا، و بسیار از احساس ضعف در بحث آشفته و عصبی شد و هوار میکشید. از اینجا بود که دیگه به غرور این افراد برخورد و شروع کردن به تهدید به مرگ و تهمت و داستانسرایی که آلبرت مجاهده، تجزیهطلبه، اصلاحطلبه، سپاهیه، به جاویدنامها توهین کرده، به خاندان پهلوی توهین کرده و … حتی به بسیاری از کسانی که در اسپیسهای من میان پیام دادن که اونجا نرید چون آلبرت مزدوره. چنین رفتارهایی حقیقتاً بسیار شکبرانگیزه. چطور میشه پادشاهیخواه باشیم و هیچ نزدیکیای به منش شاهزاده رضا پهلوی نداشته باشیم؟ چطور میشه دغدغه این رو نداشته باشیم که رفتارمون به حساب جریان پادشاهیخواه نوشته میشه؟ یعنی واقعاً صرف این که یکی به یه پادشاهیخواه بگه مزدور، همین کافیه که در برابر تهدید به پیدا کردن هویت و تهدید به قتل، سکوت پیشه کنیم؟ خلاصه قماش عجیبی هستن. بسیار عجیب. بیش از اینکه مفید باشن برای جریان ملیگرا، مخرب هستن. دیگه قضاوت با شما. #جاویدشاه @Siavashnas3 @payam_7777 @TenSublvlofAce @1Winerr







الی امیدواری اول من رو بلاک کرده بعد اسکرینشات توییتم رو گذاشته و خب نمیتونم همونجا جوابش رو بدم. از طرف من بهش بگید اون روزی که میگفتی فیلم بچههایی که کف خیابونهای ایران شعار میدادن فیک و صداگذاری شدهست (چون شعاری که میدادن رو دوست نداشتی)، اون روزی که به جای جا تمام مدت داشتی با پهلوی میجنگیدی، اسمش دعوای حیدری و نعمتی نبود؟ الانکه به اصلاحطلبها رسیدیم و به خیانتهای شما اشاره میکنیم اسمش تفرقه اندازی و جنگ داخلی بین مخالفین جمهوری اسلامی شد؟ همون هشتگ دموکراسیتون در راستای تفرقه بود بعد الان به ما میگید تفرقه انداز؟ به راستی که عصاره وقاحتید.










اهتزاز پرچم شیر و خورشید در مقابل دسته سینهزنی تورنتو




آینده دموکراسی خواهی، پس از توافق احتمالی youtube.com/shorts/obPYeBI…










