🇵🇸نوثة الننوثة

20.7K posts

🇵🇸نوثة الننوثة banner
🇵🇸نوثة الننوثة

🇵🇸نوثة الننوثة

@MannarMahmoud

I’m in the dark here.

في ممر الفئران Katılım Nisan 2013
297 Takip Edilen735 Takipçiler
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
mimi
mimi@mimihaElz_77·
اختي في جامعة المنصورة في امتحان شفوي الدكتور سأل بنت حامل و قبل ما تجاوب قام باصص على بطنها و قالها امتحنك ليه ما انت امتحنتي خلاص ببصة بشعة كدة و الي يقهر ان باقي الطلاب قعدوا يضحكوا و البنت قعدت تعيط يا حبيبتي
Bakiza Kahlo 🇵🇸✌︎𓂆☭@Just_Ra7ma

الخلوق ضياء العوضي

العربية
22
55
2K
240.9K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
mimi
mimi@mimihaElz_77·
فيه ست قتلت جوزها بسبب كونه بيتحرش بالبنات و هي ماشية معاه و بيعاكسهم قاصد و هي معاه و بيحسسها بالنقص اخدت اعدام على طول و الي قتلة مراته و هي حامل و لما السكينه تلمت منه جابت واحدة تانية و قعد يطعن فيها لحد ما خرج أمعاءها من مكانها 4 سنين لسلامته النفسية يا كسمك يا قضاء مصر
العربية
17
302
4.5K
109.4K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
Mohamed Wahid
Mohamed Wahid@mohamed_wa96548·
النهارده 985 يوم مروا ع حرب غزة مش عارف عدوا ازاي وامتي بس حبيت افكركم بأكبر حدث عدا ف تاريخنا الحديث واذكركم باللعنه والدعاء ع اليهود دائما وابدا وعدم التطبيع الفكري مع الموضوع
العربية
2
229
716
12.5K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
Khaled Ali
Khaled Ali@khaleeali46·
🔴 محمد صلاح بينادي على إمام عاشور و يقوله يا إمام يا إمام ...و شوبير عمال ينادى على المهدى سليمان و يقوله يا مهدى يا مهدى . 🔴 جماهير إيران ف المدرجات :
العربية
39
371
3.4K
259.8K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
O.sama
O.sama@OsamaMhawish_MD·
في إيطاليا التقينا بمراهق مصري عمره ١٦ سنة يعمل في مصنع. خلال الحديث، حكى لنا بشكل عابر عن الأهوال اللي واجهها في طريق الهجرة. سألناه متى وصل؟ قال العام الماضي، يعني وهو بعمر ١٥ سنة. ولما سألناه متى غادر مصر، أجاب بعمر ١٢ سنة. ٣ سنوات في طريق يستغرق أقل من ٣ ساعات بالطائرة.
محمد مكاوي‏🇵🇸𓂆@mekaw9

هما فعلا معديين من غير فيزا مش تعبير مجازي

العربية
11
75
2.8K
608.3K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
Marwan Elshafeay
Marwan Elshafeay@Marwanelshafeay·
حسام حسن بين الشوطين
العربية
59
1.5K
8.4K
913.1K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
Seifeldeen
Seifeldeen@Bettercall_seif·
ما انا مش فاهم برده ايه عذرك إنك متقومش تلبس أشيك طقماية عندك وتركب المونوريل المجاني وتروح العاصمة الإدارية في ال fanzone تتفرج علي منتخب مصر ببلاش وترجع بيتك ٨ الصبح عشان تروح شغلك اللي بتقبض فيه الحد الازني للأجور
العربية
16
284
5.2K
158.1K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
نيّرة
نيّرة@nairaelmahdy22·
الدكاترة الستات اللي لو ولدنا عندهم المشكلة هتتحل
نيّرة tweet media
العربية
5
56
511
20K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
الله يرضى عليك معك كتائب القسام
طبعاً مثلا لو المشجعين الاتراك و الفرق العربية و الامازيغية المسلمة اظهرو اعتزازهم باجدادهم الفاتحين و المجاهدين كنا سمعنا صياح عن اننا ارهابيين.. بس كيوت اوي النرويجي الابيض الي بيتفاخر بثقافته و تاريخ اجداده القتله قطاعين الطرق اصحاب اكثر تاريخ دموي بعد الكيان الصهيوني..
العربية
9
798
10.5K
471.7K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
N@Gi
N@Gi@MoNaGi_8·
ادعوا لعمر أرجوكم .. الواحد مش لاقي كلام يقوله عن القهر ده!
N@Gi tweet media
العربية
2
149
542
23.3K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
حــبــر⁦♡⁩
أنا مش عارفة ازاي هي لسه مش مقتنعة أنا ابتديت أفكر جديا اجيب 3D printer في الجهاز
حــبــر⁦♡⁩ tweet media
العربية
14
113
1.1K
65.7K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
Myrnah
Myrnah@mernahashem3·
الغيرة ع الدين دي بيتعملها mute في التحرش ،الاغتصاب ، الاعتداءات ع المعتقلات الجسدية و الجنسية ،العنف الأسري ، اغتصاب المحارم ،جارك ذو السلطة لو قواد او تاجر مخدرات. و الله انتوا فعلا بتختاروا المعارك الآمنة
العربية
8
392
2.4K
47.9K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
SINAI 🇪🇬
SINAI 🇪🇬@Sinai10783·
الطالب ده أخد قطته معاه حفل التخرج كنوع من الامتنان ورد الجميل لها لأنها كانت بتسهر معاه تونسه أيام الامتحانات ♥️ أنا بحب أصحاب المشاعر الرقيقه دى
العربية
287
3.8K
35.2K
551.4K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
Van der Ashram 🍊
Van der Ashram 🍊@pinocchiooo·
أخر كلمة قالتها "والأطباء فاهمين ده" عشان كدة الأخ الدكتور اللي كان طالع يقول لك لا نقبل الإهانة وفين الدليل وفتشني فتش هو والنقيب ومدير المستشفى ومدير المستشفى الجامعي.. فاهمين كويس أوي الكلام ده.
شبكة رصد@RassdNewsN

طبيبة تنتقد التشكيك في الشهادات المتعلقة بالانتهاكات داخل المستشفيات وتطالب بحماية المبلغين

العربية
1
45
252
14.6K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
shaimaa hafez
shaimaa hafez@shimaah42·
كان معايا واحد في الشغل حقيقي كل كلمه كان بيقولها ب نكته كل كلمه بيقولها بتضحكنا، دمه خفيف لدرجه انه كان فعلا مبيبطلش يخلينا نضحك فاكره مره جه الشيفت لقيته بيقولي انا عاوز احكيلك حاجه قولتله اتفضل، قالي انا امبارح اتشخصت أن عندي اكتئاب
العربية
2
338
6.6K
551.8K
🇵🇸نوثة الننوثة retweetledi
حنيني دائِمٌ
المهم إن خلاص الموضوع والتريند مات وماحدش فكر يحاسب الدكتورة رئيسة الوحدة اللي كانت بتخلي ابنها اللي في امتياز يدخل عمليات على حساب النواب ويشتغل open hysterectomy ويولد حالة متعثرة فيجيب للمولود CP ويروح بيتهم هو والوالدة ولا كإن حاجة حصلت ملحوظة: هو ده والله بداية الموضوع أصلا
العربية
7
149
777
30.7K