Bahçıvan...

6.2K posts

Bahçıvan... banner
Bahçıvan...

Bahçıvan...

@MesciogluF

Kemalist Maskesi Renktir Frenge Bakın şimdi de girdi Kemalist renge Her devrin köpeği şu p.zevenge! Uyarsanız, Yazık Olur Vatana! #OzanArif

Gurbet... Katılım Kasım 2020
185 Takip Edilen87 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
Ekmek, su, aş bulmak gecikebilir. Temele taş bulmak gecikebilir. Devlete baş bulmak gecikebilir. Adalet gecikmez! Tez Verilmeli... #AhmetMinguzziEmsalOlsun
Türkçe
0
0
2
417
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@cuneytozdemir @zagortenay Sonradan görme dediğin adam çalıştırdığı adamlara servet dağıttı Cüneyt! Sen hiç sonradan görmemişsin! Görseydin böyle olmazdı...
Türkçe
0
0
0
90
cüneyt özdemir
cüneyt özdemir@cuneytozdemir·
Ada eleştirilerini atlamadınız değil mi? Kolay değil görgüsüzlük Nevzat bey… Bi s.ktrolup gidebilirsiniz! Hak ettiğiniz seviye bu sizin. Milli Takımımızın galibiyetini sevinirken de, hesabını sizin gibi sonradan görmelere sormayalım izninizle… ( Hadsize had bildirmek öksüze kaftan giydirmek gibidir)
Türkçe
201
28
941
277.5K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@EhLikeyF1903__ Bende mobilya sektöründe üretim yapan bir firmada çalışıyorum. Bizde de aynı maalesef! Para yok! Ticaret dönmüyor! Hammadde yükseliyor! Ekonomik krizde ilk gözden çıkan sektör olmanın dezavantajları!
Türkçe
0
0
1
53
💫T.C.💫LAİKTİR🇹🇷
Meslek adı fark etmeksizin ESNAF OLAN ARKADAŞLARA sesleniyorum. Sizde işler nasıl arkadaşlar ben mobilya mağaza işletiyorum. Son 3 yıldır geriye gidiyor. 1 aydır hiç iş yok. Batışa balıklama dalmak üzereyim. Bende mi problem var siz de nasıl durumlar.
Türkçe
261
37
547
185.8K
Piyasa Türkiye ✰
Piyasa Türkiye ✰@PiyasaTturkiye·
🔴 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz: "Memur ve emeklilerimizi enflasyona hiçbir zaman ezdirmedik, böyle bir prensibimiz var. Sayın Cumhurbaşkanımızın başından beri koyduğu bir prensip. Dolayısıyla bu işliyor. Enflasyon neyse bunu mutlaka yansıtıyoruz rakamlara."
Piyasa Türkiye ✰ tweet media
Türkçe
148
1
48
62.5K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@gaziantebgundem Mesela bu p.çi alacaksın ömür boyu tek kişilik hücrede tek öğün yemekle içeriye atacaksın! Ölünceye kadar çıkmayacak! Anasını, babasını tanasını da süreceksin ülkeden bu memlekette ekmek yemeyecekler!
Türkçe
0
0
1
1.3K
Gaziantep Gündem 🇹🇷
Gaziantep Gündem 🇹🇷@gaziantebgundem·
🚨 Gaziantep'te Karne Günü Dehşeti! Gaziantep'te, Vadi Park yakınındaki Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi'nde karne dağıtımının ardından okul çıkışında bıçaklı olay yaşandı. İddiaya göre, okulun 12. sınıf öğrencisi, 10. sınıf öğrencisini kalbinden bıçakladı. Ağır yaralanan öğrenci ambulansla hastaneye kaldırıldı ancak tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Olayla ilgili adli ve idari soruşturma sürüyor. 🕊️ Hayatını kaybeden öğrenciye Allah'tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı diliyoruz.
Türkçe
21
23
168
102.2K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@memleketyoutube Ad günün kutlu olsun Reis. Rabb'im sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte geçireceğin nice güzel yaşlar, nice güzel yılları nasip etsin...
Türkçe
0
0
1
14
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@SessizKazanc Ev hanımı. Çalışmıyor... Çocuk var... Bakacak kimse yok. Ana - Baba yaşlı... Allah bugünlerimizi aratmasın. Hamdolsun kira derdimiz yok. Ama o paralarla artık yaşamak zor...
Türkçe
0
0
0
98
SessizKazanç
SessizKazanç@SessizKazanc·
@MesciogluF Yenge çalışıyormu hocam.Şuan tek başına bir erkek mücadele edemiyor.Hayat şartları bitik
Türkçe
1
0
0
117
SessizKazanç
SessizKazanç@SessizKazanc·
Aylık 60.000tl pasif gelire istifayı basarım.Öylesine bunaldım iş hayatından
Türkçe
198
113
6K
853.1K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@SessizKazanc Oradan bakınca yetiyor gibi mi duruyor hocam! Ekstra masraf çıkınca karta yükleniyoruz!
Türkçe
1
0
0
97
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@SessizKazanc 60 Binden az hocam. Evliyim, ev kiram yok. Lüks yaşamıyorum. Ama yine de ya içerdeyim ya çok küçük bir miktar borçlanıyorum...
Türkçe
1
0
0
125
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@samiltayyar27 Yarın bir gün patron bu işten sıkılıp, bırakın lan işi gücü boşaltın fabrikayı kiraya veriyorum dese! İşsizler ordusuna katılacağız! Adam Fabrikayı kiraya verse aylık 750 bin gelir elde edecek! Niye uğraşsın üretim yapıp, katma değer kazanmak için!
Türkçe
0
0
0
12
Şamil Tayyar
Şamil Tayyar@samiltayyar27·
Maliye ve Hazine Bakanlığının piyasalardaki sıkıntıya ilişkin yorumlarımıza da itirazı var. Konkordato ilan eden firma sayısının 5 bin 832’e ulaştığını teyit ediyorlar ancak bu sayının toplam içindeki payının yüzde 0.93-1.67 arasında değiştiğini ifade ediyorlar. Karşılıksız çek miktarı ortalamanın üzerinde ama takipteki ticari kredi miktarı azalmış.
Şamil Tayyar tweet media
Türkçe
256
29
162
43.2K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@samiltayyar27 Kredinin azalmasının sebebi oranlar yüksek! Krediyi ödemek içinde iş yapman gerekli! Şu an piyasada ne iş var ne para. Şu an çalıştığım yerde masrafların çıkması için aylık yapılması gereken toplam ciro 15 milyon! Bizim yaptığımız ciro 8 milyon! Ve yıl başından beri böyle! +
Türkçe
0
0
0
23
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@samiltayyar27 Batıyoruz Şamil! Para yok, maaşları ödemek için kartlara yükleniyoruz! Bankalar tek çekimde %3,5 kesinti yapıyor ertesi güne! Bu düzende en çok parayı bankalar kazanıyor! Taksitli kart çekersen en düşük %7,5 para alıyor banka! Her sektörde ki esnaf sıkıntılı şu an!
Türkçe
0
0
0
23
Şamil Tayyar
Şamil Tayyar@samiltayyar27·
Genel Değerlendirme. Ekonomideki makro göstergelerde genel bir iyileşme var, hemfikirim. Şoklara karşı dayanıklı, hiç itirazım yok. Fakat istatistiki verilerin yorumlanmasına farklı bakıyorum. Misal. 2.5 milyon esnaf var. Toplam cirosu bir holdingi geçmeyebilir. Toplam içindeki payı çok düşük kalabilir. İstatistiki açıdan sorun yok demektir ama 2.5 milyon esnaf zor durumda olabilir. Siyasi açıdan baktığımızda ise telafisi güç etki üretir. Ayrıca, vatandaş refahtan ne kadar pay aldığına bakar. Makro göstergeler refahın tabana eşit ve adil dağılımına yol açmıyorsa siyasete pozitif yansıması çok düşük kalır. Seçime doğru bu talep daha da artacaktır. Önerimiz, ekonomideki genel iyileşmeden dezavantajlı kesimlerin yüzünü güldürecek, sıkıntılarını azaltacak şekilde pay almasını sağlamaktır. Temeli sağlam şık bir bina oturuma hazır hale gelmedikçe hak sahibi için anlamsız kalır. Ve vaktin daraldığını söylüyoruz.
Türkçe
478
127
791
82.2K
Memur Bülteni
Memur Bülteni@memurbulteni·
Sizce bugün memurların en büyük sorunu hangisi? 🔹 Maaşların yetersiz kalması 🔹 Yüksek kira ve yaşam maliyetleri 🔹 Tayin ve atama problemleri 🔹 İş yükü ve mobbing
Türkçe
84
6
70
12.1K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@darkwebhaber Sonra ateizler diyor ki Peygamberler niye hep bu bölgeden çıkmış! Sen kaçak elektrik kullanan bir japon tanıyor musun?
Türkçe
0
0
0
45
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
Şanlıurfa'da günlük 5.500 hanenin elektrik ihtiyacını karşılayabilecek kapasitede 62 kaçak trafo tespit edildi.
Türkçe
568
1K
7.2K
1.3M
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@aykiri Malzemeden çalmışsınız hacı abi! Kravat o kadar kısa olur mu?
Türkçe
0
0
0
45
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Balıkesir’de bir kuyumcu, damatlar için altın kravat çıkardı: “Gelinlere beşi bir yerde alınırken, damatlar için neden altın kravat alınmasın?”
Türkçe
609
54
1.7K
1.7M
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@jurnalhabertr Gönül dilinden anlamayan yeryüzündeki lisanların tamamını bilse ne fayda!
Türkçe
0
0
0
106
Mahfil
Mahfil@mahfildijital·
🔴 Bir vatandaşın “Ekonomi nasıl” sorusuna cevabı: “Berbat. Faizin olduğu yerde bereket olur mu? Ülkede can emniyeti yok, mal emniyeti yok. İslami yönetimin, şeriatın gelmesi lazım. Bu sistemin başına Ahmet gelse ne olur Mehmet gelse ne olur…”
Türkçe
131
412
3.5K
128.2K
Emre Özpeynirci
Emre Özpeynirci@eozpeynirci·
500 km menzil, peki satışlar⁉️ Makyajlanan ve iyileştirilen Megane E-Tech Elektrikli, yılın son çeyreğinde Türkiye'de satışa çıkacak. ✔️ 500 km'ye varan WLTP menzil ✔️ 220 hp güç ✔️ %15'ten %80'e yaklaşık 24 dakikada şarj Ancak Renault'un Türkiye'deki asıl sınavı satışlar olacak. Çünkü Megane E-Tech; 📌 2025'te sadece 545 adet satıldı. 📌 2026'nın ilk 5 ayında ise satış 301 adette kaldı. Bugün elektrikli modeller, Renault'un Türkiye satışlarının %2'sine bile ulaşamıyor. Bakalım yenilenen Megane E-Tech, Renault'u elektrikli otomobil yarışında da iddialı hale getirebilecek mi?
Emre Özpeynirci tweet mediaEmre Özpeynirci tweet mediaEmre Özpeynirci tweet mediaEmre Özpeynirci tweet media
Türkçe
70
9
187
432.8K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@eozpeynirci Araba güzel yani benim için... Ancak güzel olmayan insanların " Engelli bireyler olmadan " bu arabayı alamayacak olması gerçeği! Ekonomi çok bozuk! Üstelik bu bozukluktan ülkeyi yönetenlerin bir haber olması!
Türkçe
0
0
1
426
Emre Özpeynirci
Emre Özpeynirci@eozpeynirci·
Fiyatı 2,2 milyon TL'den başlayan Bursalı Boreal sizce ülkemizde başarılı olacak mı⁉️ Hedefleri büyük....
Emre Özpeynirci tweet mediaEmre Özpeynirci tweet mediaEmre Özpeynirci tweet mediaEmre Özpeynirci tweet media
Türkçe
174
7
188
242.1K
Bahçıvan...
Bahçıvan...@MesciogluF·
@MemurHaklar Bunun nedenini " Özel Sektörden " bir alıntıyla özetleyeyim! Özel sektör'de de ezilen kesim İdari kısım! Sebebi de oturarak çalışmalarıymış! Maaş, mesai, çalışma saatleri v.s. Anadolu'daki patronlar böyle düşünüyor! Devlette Anadolulu Ellam!
Türkçe
0
0
1
150
Memur Gündemi
Memur Gündemi@MemurHaklar·
KAMUDA MAAŞ ADALETSİZLİĞİNE HAYIR AYNI DEVLET KURUMUNDA AYNI ODADA AYNI İŞİ YAPAN İKİ PERSONEL BİRİ MEMUR BİRİ İŞÇİ İŞÇİYE 4 ADET TEDİYE 2 ADET İKRAMİYE YEMEK VE YOL ÜCRETİ VERİLİRKEN MEMURA YOK TAŞERONDAN KADROYA ALINAN İŞÇİLERE KPSS YOK MEMURA VAR
Türkçe
30
98
364
11.8K