Mevlut Kaymaz
374 posts


@GladyatorGakko Saydığı şehirler Trabzon hariç hepsi Kürt şehri
Türkçe

Zirve değişmez, Gakgoşluk sarsılmaz! Türkiye’nin en milliyetçi şehri denince akla gelen ilk isim olmamız tesadüf değil. Bizim vatan sevgimiz Harput kadar yüksek, duruşumuz tarihten bellidir. Bu toprağın evladı olmak bir şereftir, Elazığlı olmak bir duruştur! 🐺🚩🇹🇷 #Elazığ #Gakgoş #Milliyetçi #VatanSevdası
Türkçe

@BeyzaBorsa Gönderdim diyor göndermeyenlerden değil sin inşallah
Türkçe

@Maktay39 @anonimuhabir Tamam cahilliğini sıçtın şimdi siktir olup gidebilirsin
Türkçe

@anonimuhabir Baba Kürt, anne Türk ne demek aq
Kürtler ayrı bir devlet mi?
Onların TC kimliği yok mu?
Şu ayrıştırmadan nefret ediyorum
Lazlar,kürtler,pomaklar hepsi Türk.
Ayrı devlet isteyen siktirsin gitsin
Türkçe

Rıza Kocaoğlu, yıllar içerisinde asimile olduğunu açıkladı:
“Asimile bir aile olmuşuz ve İzmirli gibi büyüdük. Ama baba tarafım Kürt, anne tarafım Türk. Ve yani siyaseten de iç içe bir şey yaşadım. Özgürlükçü dedin, çünkü başka şansımız yok. Şehybızınlar galiba, aşiret mi öyle bir şey? Gidip görmek de istiyorum böyle Ankara'daki akrabalarımı. Ama arkadaşlarım benle hep dalga geçerler ‘Nerelisin?’ dediğinde böyle uzun uzun anlattığımda; "Ya, şimdi de oralı mı oldun?" diye. Çünkü bir ara "Lazım, Karadenizliyim." dedim.”


Türkçe

@karabeybistt Hiç bir şey yazdığı yok dm den birşeyler pazarlıyor
Türkçe

@karabeybistt Hani hiç gediği yok nerde bu 20 mi oldu kaç oldu birkere dahi gelmedi hisse aradada kolpadan birkaç tanışı yorum atıyor teşekkür ler geldi dm falan yersen
Türkçe

Bütün hisseler düşerken biz yeşiliz dostlar. Tahtayı biz tutuyoruz zaten 😁
Çok küçük bir tahta ansızın füze olur 💣
#bist #borsa #xu100
x.com/i/status/20295…
KARABEYBİST 🏅@karabeybistt
Yeni bir #TERA hissesi 💣 Akd de #TERA aktif (bebek hisse) Lot sayısı o kadar az ki teranın adının geçmesi bile tavan serisi yapar. (18m) Dibin dibinde. 4 yıldır uyuyor. Tavan serisi bekleniyor. Yorum yapan herkese özelden yazıcam hisseyi. #bist #borsa #xu100
Türkçe

@BeyzaBorsa Herkes yazıyor göderdimdiye ama biz hiç göremiyoruz
Türkçe

@GownAinzO Kürt diye bir şey yok tamam kabul edelim ama oruspu çocuğu diye birşey var onuda sen kabul et
Türkçe

@MevlutKaymaz2 @turkcukavgam kürt diye bir şey yok hepiniz hintlisiniz
Türkçe

@mer1025467 Ama beni değil yukarda yazan dangalagı eleştirecek sin
Türkçe

@MevlutKaymaz2 @turkcukavgam Bu tez değil gerçek. Hemen kitap al okumaya başla öğren
Türkçe

@KADRax0axccccx Her nedense Apo halk nezdinde çöp poşeti kadar değeri kalmayınca yayınlanan kurtarma oberasyonu
Türkçe
Mevlut Kaymaz retweetledi

@alanaslann @Mehmet_Stern @ixbaran1 Gerçekten tamda böyle oldu 15 sene boyunca bukadar fırsat varken hiç birini degerlendirmedi 10 sene önce özerk ligini ilan edip dünya siyaset arenasına ismini koysaydı bugün dünyada silahlı gurup olarak geçmez her fırsatı değerlendirip üzerine koya koya giderdi
Türkçe

@Mehmet_Stern @ixbaran1 Öyle mi İbrahim Bey, Suriyeyi size verelim yok dediler. Sanırsın oradaki yönetim altın tepsi ile önlerine konuldu. Mutlaka eleştirilecek şeyler vardır fakat şu an ki kayıplar üzerinden kişisel hesaplaşmalar yapmayı yakıştırmadım. Çok çirkin.
Türkçe

İbrahim Halil Baran @ixbaran1 :
Kürtler bir meşruiyet yaratamadılar ve bunun yerine rollerini Şara’ya kaptırdılar.
Şara Şam’a gitti. Şam’dan sonrasında meşru hale geldi. Artık karşınızda Suriye hükümeti var.
Fakat burada ince nokta şudur.
Size ne diyorlar?
Devlet istiyor musun? Yok.
Suriye’yi sana teslim edelim, kabul ediyor musun? Ona da yok.
Ne istiyorsunuz?
Ya vallahi işte biz komünalist, kültüralist falan, bir sürü şey.
Tamam o zaman diyorlar. Biz Şam’daki hükümeti bir resmi hükümet olarak tanıyacağız, o merkezle ilişki geliştireceğiz, ve bundan sonra siz sorunlarınızı onlarla gidin hal edin. Nitekim bugün, bizi Şara’ya mecbur bırakıyorlar.
Kaynak: youtube.com/live/CZdMKN7yB…

YouTube
Türkçe

@ahmedattar1122 @dereserkan1 @canacun Beklenen söyleyim Kürtleri temsil eden gurup varya daha öncesinde biliyorya ya önlem alacak yada boşaltacak o bölgeyi yada topyekün savaş açacak
Türkçe

@dereserkan1 @canacun Halep'te SDG yok. Mahalli asayiş var. Belki bir kaç on yahut bir kaç yüz kişi. Ellerinde keleş var sadece. Üstelik aylardır muhasara var yakıt girişi vs engelleniyor elektrik verilmiyor. Bir asayiş personeline karşılık bir tankın olduğu denklemde ne bekleniyor?
Türkçe

Eşrefiye’de Kastello geçidi civarında teslim alınan SDG unsurları. Büyük bir askeri harekat daha başlamadan bölgedeki SDGliler teslim oldular ve Türkiye-Halep yolu için stratejik öneme sahip bölgeleri teslim ettiler. x.com/OmerOzkizilcik…
Türkçe

@sahinbalkan @itfo_ Bende geldim bay algıcı Yunanistan’da kira aylık 100 metre kare için elektrik su ısıtma eşyalı 800 Euro ortalama yeni başlamış öğretmen 1400 dört yıllık 2000 sekiz yıllık 2500 Euro kazanıyor
Türkçe

@itfo_ Yunanistan'a geçen ay gittiğimde orta ögretimde görevli tarih öğretmeninin kendisinden 1120 Euro (56.380 TL) maaş aldığını öğrendim. Orda akaryakıt, elektrik, kira fiyatları burdan oldukça pahalı.
Türkçe

Zamlı memur maaşları yayınlanmış, ne diyorsunuz sizce bu maaşlar huzur bir yaşam için yeterli mi?
#Enflasyon #tuik #memur #SeyyanenZam

Türkçe















