Sabitlenmiş Tweet
MrOzzy
134 posts

MrOzzy
@MrOzzy0
Mavi Gözlü Bir Devin Asaleti Var Kanımda!
Katılım Mayıs 2018
476 Takip Edilen91 Takipçiler

@Talii_06_05 Arabanın içine göre markası Nissan değil Volkswagen olmalıydı ve dijitalde 50 km/h hız var ama kadran 0 km/h gösteriyor. Yapayzeka kullanmak kötü olmuş sizin için djdjdj
Türkçe

@ebraruuygun Arkadaş kasap galiba. Ne kadar kalitesiz ciğer gördüyse hepsi aynı diye düşünüyor
Türkçe

@muhtar4310 @denizsatar Kanka öyle bile yapsa gene bir şeyi göstermez ki. Kendi kartından almıştır sonra şirkete masraf olarak girer ve harcamalar karşılanır. Artık hangi şirketin sponsorluğu meçhul
Türkçe

Hedef olacak tek bi’ sebep yok.
Uçak biletimi aldım.
Aracımı kiraladım.
Otelimi tuttum.
Dünya Kupası maçları için Amerika’ya geldim.
Ne bir sponsor marka ne bir reklam.
Ne bir kurum ne bir şirket.
Ve bunu ben son 15 YILDIR HER FUTBOL ORGANİZASYONUNDA YAPIYORUM.
İçerikleri beğenmezsiniz anlarım.
Haberciliğimi de sunuculuğumu da yetersiz bulursunuz saygı duyarım.
Ama sırf bulunduğu uçakta Milli duygularla uçaktakilerle birlikte şarkıya eşlik etti diye koca bi’ ülkeye beni siyasi tweet malzemesi yapmanızı anlayamıyorum.
Yıllarca ekranda da hayatta da “birleştirici” olmayı düstur edinmiş biri için şu düştüğüm durum çok haksızca.

Türkçe

@GsTek80840 @denizsatar Mahkemeye vermesi daha iyi böylece biletleri otelleri yemekleri kimin karşıladığını kanıtlamak zorunda kalır böylece ber şey ortaya çıkar. Tabii şirkete masraf olarak yansıtmadıysa.
Türkçe

@denizsatar Ya deniz hanım ne konuşuyon ver şunları mahkemeye ben üzüldüm bu laflara
Türkçe

@10dakikacomtr Oradaki insanlar büyük gaza getirmişler. Kapıdan atlayarak girdiler, yürüyerek çıktılar. jfdjdj
Türkçe

Girişler kapanınca kapıdan atladı, sınava alınmayınca ağladı!
İzmir'de YKS sınavının TYT oturumuna geç kalan iki öğrenci, kapının üzerinden atlayarak sınava girmek istedi.
Sınava alınmayan öğrencilerden biri gözyaşlarına boğulurken, veliler ve görevliler arasında gerginlik yaşandı.
"Bu Türkiye'de ne insan olunur..."
10Dakika@10dakikacomtr
YKS'de son dakika yarışı başladı! Yurt genelinde YKS sınavının ilk oturumu olan TYT'ye geç kalan öğrenciler sınava yetişmeye çalıştı. -Samsun'da okulun giriş kapısını karıştıran iki kız öğrenci sınavı kaçırdı. -Adana'da araçla sınava gelen bir öğrenci, araçtan el frenini çekmeden çıktı. -Diyarbakır'da sınava gireceği okulu karıştıran bir öğrenciyi sınava polis ekipleri yetiştirdi. -Sınava geç kalan başka bir öğrenci ise, kapalı kapının önünde çaresizce beklerken görüntülendi.
Türkçe

@Bulvarpress Atlasanız bile bir şey değişmeyecek ki görevli polis sizi binaya almayacak. Bu nasıl bir kafa ben anlamadım
Türkçe

@siyahsancakx Demirlerden atlama çabasını keşke erken uyanmak ve sınav yerine gelmek için harcasaydınız
Türkçe

@asayisberkemal0 YKS sınavına geç kalanları asla anlamıyorum. Yılda bir kez yapılan bir sınava çalıştıktan sonra o okulu bir gün önceden kontrol eder iki saat önceden de sınav yerine giderdim. Bunlar bu ciddiyetsizlik ve unursamızlıkla hiç okumasınlar. Boşuna zaman kaybı ve milli servete zarar
Türkçe

@sinoreyiz Yok kardeşim biz nerde sorunlu başarısız avrupalı hakem varsa onları getiririz. Kaliteli hakemler bize uymaz
Türkçe

















