#n#@

2.2K posts

#n#@ banner
#n#@

#n#@

@N59925856

😎🙎‍♂️😎

noit Katılım Ağustos 2020
66 Takip Edilen24 Takipçiler
#n#@
#n#@@N59925856·
@iaghapour همه باید تحریم کنند عوضی رو
فارسی
0
0
1
20
iAghapour
iAghapour@iaghapour·
#ایرانسل گوه تو اون TDLTE که داری بابتش از ما پول هم میگیری! خوب بی پدر یا هر 5 ثانیه به خاطر اختلال gps قطع هستش یا سرعت رو 10 برابر کاهش دادین! بابت چی دقیقا پول میگیرید؟
فارسی
22
8
212
11.3K
پیکولا
پیکولا@sajjadsat·
احتمال اینکه هفته بعد دوباره اینترنتا رو قطع کنن هست
فارسی
4
1
54
8.6K
#n#@
#n#@@N59925856·
@MonaSoly41966 عکاسی برو سمت آیفون فقط
فارسی
0
0
0
2
Mona
Mona@MonaSoly41966·
میخام گوشی بخرم دوربینن برام خیلی مهمه آیفون ۱۳ یا S15fe ?
Mona tweet media
فارسی
43
0
40
2.7K
#n#@
#n#@@N59925856·
@The_mariyan اکثر سوپری ها دارند
فارسی
0
0
0
4
Mariyan
Mariyan@The_mariyan·
به جز شمال از کجا می‌شه از این کلوچه نادریا خرید؟
فارسی
1
0
4
206
رها چو باد
رها چو باد@thisisbarbie_·
اینترنت ایرانسل چرا اینجوری شده؟ برنامه های ایرانی رو هم باز نمیکنه وای خسته شدم اه
فارسی
1
0
9
154
#n#@
#n#@@N59925856·
@Hodadka باید بدید بهش
فارسی
0
0
0
15
🫐blueberry
🫐blueberry@Hodadka·
ببخشید یه سوال! اگه واسه کسی طلا کادو بگیریم منطقیه که فاکتورشو بزاریم یا نه؟
فارسی
10
0
5
1K
لبْ قند
لبْ قند@nilo91477634862·
تلاشم برای بقا از بنزین زدن به شارژ کردن گوشی تنزل پیدا کرده
فارسی
1
0
66
512
#n#@
#n#@@N59925856·
@Owlfa_ بیا من کانف بدم نامحدود نرو پولتو بریز دورر فری
فارسی
0
0
0
25
Owlfa
Owlfa@Owlfa_·
VPS از کدوم سایت بخرم؟
فارسی
24
0
41
5.2K
بهم میگن پیشولی
بهم میگن پیشولی@pisholi_khanom·
این همه آدم یکی پیدا نمیشه از ونک با من از سرکار برگرده؟ ( لطفاً فقط دختر خانوما و آقا پسرای موتور دار جواب بدن ) مرسی
فارسی
3
0
6
229
#n#@
#n#@@N59925856·
@pisholi_khanom من سمت میدون ولیعصر م و برمی‌گردم شرق سمت جانبازان غربی ولی فعلا بخاطر عمل شکمم استعلاجی و نباید سوار موتور بشم😔😏
فارسی
0
0
0
6
مونات
مونات@patrickekhaste·
نميدونم چجورى بگم ولى هيچ آيفونى به اندازه آيفون 6s، آيفون نبود
فارسی
12
0
104
2K
#n#@
#n#@@N59925856·
@callmellie_ نصب مجدد درایور وایرلس
فارسی
0
0
0
7
ellie talks
ellie talks@callmellie_·
وای😩wifi لپتاپم وصل نمیشه کسی میتونه راهنمایی بده چیکار کنم؟
ellie talks tweet media
فارسی
45
0
81
6K
نـــوشـــیـــنـــ
خیلی ببخشیدا ولی اگه شما میری برای افراد رندوم گیف و استیکرای پورن یا حتی عکسای نود خودتو ارسال میکنی؛ یعنی جنده ای.
فارسی
2
0
12
360
#n#@
#n#@@N59925856·
@titimanamm نگهداری هم همچین راحتم و‌کم هزینه نیست ها
فارسی
0
0
0
3
Tabassom
Tabassom@titimanamm·
من چجوری مامانم و راضی کنم مار پایتون بخرم واقعا
فارسی
13
0
38
887
#n#@
#n#@@N59925856·
@Mary_amn_ منی که موتور سواران و‌عمل کردم نافمو، دوکی گفته نباید سوار بشی یه مدت عزا گرفتم چطوری برم سر کار با این هزینه ها اسنپ
فارسی
0
0
0
7
میّم
میّم@Mary_amn_·
من امروز برا آینده خود اسنپ ۳۰۰ تومنی را لغو کردم و با مترو رایگان رفتم تو برا آینده خود چه کردی؟😆👊
فارسی
3
0
33
547
#n#@
#n#@@N59925856·
@fesaad_ نوت بوک خوب میشه دل و hp بقیع اشغالی بیش نیستند تجربیات ۱۷ساله در زمینه it رو گفتم بهت
فارسی
0
0
0
7
فِ‌صآد
فِ‌صآد@fesaad_·
کسی هست در زمینه ی لپتاپ خریدن دست یاری بده به من؟
فارسی
13
1
17
889
#n#@
#n#@@N59925856·
@sepas95 قشنگ دیوانه خانه س
فارسی
0
0
0
3
яιтα
яιтα@sepas95·
بچه ها بانک‌ملی همچنان اختلال داره؟ توی بام هیچ تراکنشی نمیتونم انجام‌ بدم...
فارسی
24
0
74
3.9K
#n#@
#n#@@N59925856·
@im__mello باید تور بندازی
فارسی
0
0
0
10
ملی‌کام
ملی‌کام@im__mello·
تهران چطور دوست پیدا کنم؟
فارسی
110
1
96
13.9K
#n#@
#n#@@N59925856·
@Zarishdr98 لعنتی درک میکنم سوزش دارد
فارسی
0
0
0
4
Zaris
Zaris@Zarishdr98·
اسنپ‌پی جریمه‌م کرد😭 به خدا حقوق نگرفتم کولی من مشتری خوش حسابت بودم😭😭
فارسی
2
0
13
206