#n#@
2.2K posts


@pisholi_khanom من سمت میدون ولیعصر م و برمیگردم شرق سمت جانبازان غربی
ولی فعلا بخاطر عمل شکمم استعلاجی و نباید سوار موتور بشم😔😏
فارسی

@Mary_amn_ منی که موتور سواران وعمل کردم نافمو، دوکی گفته نباید سوار بشی یه مدت عزا گرفتم چطوری برم سر کار با این هزینه ها اسنپ
فارسی



















