نـادر
20.3K posts


اح طلعوا المصريين يسبونا !؟!؟؟
اخخ يالخيانه وحنا نحتفل بفوزهم
Old 42!@serial42
تقريبًا اجمل فترة في مباراة السعودية وإسبانيا التوقف حق الماء متاكد انه إسبانيا مش هتسجل
العربية

بيبي
رونالدو
نافاس
راموس
بيل
مارسيلو
إيسكو
كاسيميرو
بنزيما
كروس
ناتشو
لوكا
عمرو@bt3
🚨🚨🚨🚨🚨🗣️ كورتوا: أريد الاعتزال في ريال مدريد.
العربية

كليزق انتي وكاراسكو
🐉@rxnix8l
هذذاااا اللي بيعثر الهلال الليله خساره للهلال بهاتريك منه،وقولوا ريماس ماقالت
العربية












