MCDN
85 posts


@bpthaber Sen kimsin? Senin mesleğin ne? Vatanı kurtarmış gibi acıklama yapıyorsun. Sen futbolcusun futbol oynucaksın dünya kupasına katılmayla mı övünüyorsun. Şu gruptan 0 puan alarak elenmenin acıklamasını yap bilelim. 2-3 dallama kendisinin çiftliği haline getirmiş milli takımı....
Türkçe

@mefepolat4444 @bpthaber Hahahahahah ak tweetleri okudukça tansiyonum yükseliyor. 2. Kere katıldığın dünya kupasına götüren hocanın taktik bilgisi 0 M. Efe guardiloanın taktikleriyle oynasaydı finale giderdik
Türkçe

@bpthaber Torpil ülkemizde oynanan salak saçma oyun yüzünden ülkede düzgün futbol oynansaydı oraya hakedenler gidecekti ülkemizde futbol oynanmadığı için torpilli arkadaşlar pek bişey beceremediler ha bide hoca taktik bilgisi 0
Türkçe

@smnprk71 @erenturkmen Noldu guardiola seni. Forvet alınca 10 kişilik takıma 10 tane gol attı dimi.
Türkçe

@erenturkmen Eren hocam bu takımlar yenilmeyecek takımlar değil gerçekten değil boşu boşuna gitti iki maçta ezelin anası kör Meliha gelse forvette keremi oynatmaz ilk yarı nın son dk larında mert müldür geçti ortalar için ceza sahasına hakikaten başka bir şey var
Türkçe

@secondplunge Ya ak 10 kişilik takıma girdi . Size kalsa 15 kişi oynayalım. Yok o neden yok bu neden yok. 120 senede 2. Kere katılmışsın kupaya keyif alacağına yok o neden yok bu neden yok. Bu kadar baskıda messi olsa nolur ak
Türkçe

@ofsaytadusenbjk @bpthaber Ya ak bu kadar futboldan anlamayan bir millet olamaz. 120 senelik dünya kupası tarihinde 2. Kere katılmış adama başarısı olmayan italyano demiş shshdh. Sanki her dünya kupası yarı final oynuyor türkiye shshhd
Türkçe

@SerefliArma1907 @bosunatiklama Noldu ak forvet alınca . Yemin ediyorum futboldan bu kadar anlamayan başka bir millet yok ak . Herkes guardiola . 120 senede dünya kupasına 2. Kere Katılmış adamlara demekdiklerini bırakmadılar
Türkçe

@bosunatiklama Bir yerden talimat geldi herhalde forvet aldı oyuna
Türkçe

@insiyaki31 @futbolarena Ya hahaha ak dünyada futboldan bu kadar anlamayan başka bi millet yok ak 😂😂
Türkçe

@futbolarena yüzde 80'i afrikadaki maçları olduğu için sandığın kadar değeri yok. tabiki önemli ne olursa olsun
Türkçe

@888iiiiiiii Aynen kokoreç yüzünden avrupa birliğine giremedik yıllarca hshdhdhdh
Türkçe

@yirmiucderece İkiside bekarsa ne tacizi ak . Resmen cilveleşmişler . Taciz kelimesini o kadar ucuzlattınız ki artık insanlar ciddiye almıyor
Türkçe

@Bulvarpress Ak bunlar “ MOTORLU taşıtlar “ kanuna tabi olduklarının farkında değiller mi? söylesek mi acaba bunlara.
Türkçe

@DrAkc79335 @turkoshitp0st Hahha kankacım yapma gözünü yiyeyim . O kadar büyük olmasına rağmen bit pazarı gibi kalabalık. Onu küçültsen nefes alamazsın içerde. E biraz da yürüyün ak sanki her gün uçuyorsunuz
Türkçe

@NRTHMCDON @turkoshitp0st Sabihayı övmüyorum İstanbul yeni havalimanı ile karşılaştırıyorum çok gereksiz büyüklükte yapmışlar uçuş süresi 1 saat ama 2 saat havalimanı içinde dolaşıyorsun
Türkçe

@DrAkc79335 @turkoshitp0st Hahha ya ak dökülüyor sabiha . Övdükleri şeye shhdhdhdhd
Türkçe

@turkoshitp0st Bence yeni havalimanından kat kar daha iyi içinden metro geçiyor taaa halkalıya kadar gelebiliyorsun..ili saat valiz beklemiyorsun içinde bir saat yürümüyorsun valiz alım yerine kadar ve uçak bir saat perona yaklaşmıyor yeni havalimanı gibi!!
Türkçe

@Buraksari1905 @BatuokszX @ZamHaberAjans Ya ak size anlatılmaz da deniyim.
Kardeşim, hocam, kankaaaaaaa . Kadın hata bile yapmış olsa böyle davranamaaaaaz adam. Götüne girsin şimdi 180 k 1-2 haftada kahveye çıkamasın aklı başına gelir.
Türkçe

@BatuokszX @ZamHaberAjans Ya ak hala kışkırtmıştır diyor. Ya kanka bi sg . Napmış ak arabadan dil mi çıkarmış .
Türkçe

@NRTHMCDON @ZamHaberAjans dostum bazı kadınlar öncesinde kışkırtıp sonrasında video kaydı alabilir burda olay nasıl başlamış bilmiyoruz
Türkçe

@BatuokszX @ZamHaberAjans Ya akduğum öncesinde ne olmuş olabilir ki? Ya bre cahil , akduğum şunu yapması için ne yapmış olabilir ?
Türkçe

@bosunatiklama Hahaha ya ak her hangi bir hukuk ülkesinde bunların içerden çıkmaması gerekiyor. Ak adam polisin yanında darp,tehdit her şeyi yapıyo . Polis hala sakin ol diyor dhhdhdhd😂 bir de ak aptalları ses etmese kamera zaten çekmez .
Türkçe

@gokceekatunn Ya ak size kalsa herkes türk . Yunan’da türk boşnakta türk. Ayrıca , ak cahili. Bosnadan göçen insanlar Sırbistan savaşı nedeniyle göçtü Türkiye’ye ve dünyanın bir çok noktasına .
Türkçe

@burdanickimvar @uahuseyinoktay @Sarapseverr Hahha aynen muhtemelen. Ak yoktan anlamadıkları için demiştir ki bu ak kepçesine mi kaldım ben .
Türkçe























