N
392 posts








Okan Buruk: "Ben Başakşehir’le şampiyon oldum. Sonra Beşiktaş da Trabzonspor da şampiyonluk elde etti. Fenerbahçe’den ise bunlara hep bahane geldi. "Başakşehir’le şampiyon oldum; ‘İşte Başakşehir’i şampiyon yaptılar’ dediler. Ertesi sene Beşiktaş şampiyon oldu; ‘Beşiktaş’ı şampiyon yaptılar’ dediler. Sonra Trabzonspor ve Galatasaray için de aynısını konuştular. Yani Fenerbahçe’ye göre kimse kendi emeğiyle şampiyon olmuyor. Oysa taraftar, başkan, yönetim, teknik kadro ve oyunculardan başkası şampiyonluğu kazanamaz." [🗞️Türkiye] 🔗sporx.com/futbol/ekstra/…





Final serisinde 2-1 öne geçiyoruz! 💪 Tebrikler Fenerbahçe Beko! 👏 Maç Sonucu | Beşiktaş Gain 🆚 Fenerbahçe Beko: 71-82 Skor dağılımımız: Melli 17, Hall 15, Horton-Tucker 13, Birch 11, Biberovic 8, Baldwin 7, Jantunen 5, De Colo 4, Metecan 2. #YellowLegacy
















